kauanko pitää jaksaa suhteessaan toisen pihtaamista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PUU-TE-!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en mä pystyis elään normaalia ja tasapainoista arkee jos kävisin vieraissa.
ajatustasolla olen pettänyt tuhansia kertoja ja kun ollaan likkojen kanssa viihteellä tuntuu pieni flirtti hyvältä, kohottaa kummasti itsetuntoa kun huomaa että kelpaisi muille.. harmi vaan kun ei omalleen.

Ei muuta kuin tyttöjen kanssa Tallinnaan pari kertaa kuussa ja posket hehkuen takaisin, eiköhän se jossain vaiheessa älyä, mikä on homman nimi...

[QUOTE="vieras";22650060]Miks miehen sit pitäis muuttaa ittensä halukkaammaksi ja panostaa sun kanssas sekstailuun?

Tässäkö onkin ongelman ydin? Sun itsekkyytes ja vaatimuksesi miehen suhteen?[/QUOTE]

no ei, vaan mä olen yrittänyt kaikkea seksikkäistä alusvaatteista romanttisiin illallisiin ja vaan lähekkäin olemiseen ja saan aina pakit, en ENÄÄ uskalla yrittää kun en kestä enää pakkeja. varsinkaan missään hotellissa.
ei musta ole kovin itsekästä olettaa että parisuhteessa olis seksiä EDES kerran viikossa tai kahdessa?

[QUOTE="vieras";22650178]Ihme oletus, miten niin? Minusta tuo on liikaa, mulle riittäis 2 krt vuosi... Kumpi meistä on oikea ihminen määräämään kumpi määrä on ns. oikea?[/QUOTE]

ei kai meistä kumpikaan määrätä voi mitään, mutta kyllä mä silti OLETAN että vois harrastaa useemmin kun kerran tai kaks vuodessa, MUN MIELESTÄ se kuuluu parisuhteeseen.

ei kai meistä kumpikaan määrätä voi mitään, mutta kyllä mä silti OLETAN että vois harrastaa useemmin kun kerran tai kaks vuodessa, MUN MIELESTÄ se kuuluu parisuhteeseen.

No sun OLETUKSES ei takaa sitä että asia on niin :laugh:

Oliko teillä miehes kans puhetta jo kimppaan mennessä siitä, mikä on kummankin suhtautuminen seksiin ja määriin?

Ja joo, kuuluu parisuhteeseen... onhan sitä seksiä parisuhteessa vaikka sitä olis siinä vaan kerran vuodessa, vai mitä?

[QUOTE="vieras";22650178]Ihme oletus, miten niin? Minusta tuo on liikaa, mulle riittäis 2 krt vuosi... Kumpi meistä on oikea ihminen määräämään kumpi määrä on ns. oikea?[/QUOTE]

Jos toinen haluaa 100 kertaa vuodessa ja toinen 2 kertaa vuodessa, tulisi tehdä kompromissi ja harrastaa n 49 kertaa vuodessa.
Parisuhteessa on opeteltava huomioimaan myös toisen ihmisen tarpeet.

[QUOTE="vieras";22650240]No sun OLETUKSES ei takaa sitä että asia on niin :laugh:

Oliko teillä miehes kans puhetta jo kimppaan mennessä siitä, mikä on kummankin suhtautuminen seksiin ja määriin?

Ja joo, kuuluu parisuhteeseen... onhan sitä seksiä parisuhteessa vaikka sitä olis siinä vaan kerran vuodessa, vai mitä?[/QUOTE]

Tuo vaikuttaa vähän typerältä tuo viittaus siihen, että kaikki on vain toisten omaa olettamaa. Kyllä ihmisistä voi ja saa olettaa jotain, ihan ilman kysymättäkin. Seksuaalisuus ja seksin tarve on luonnollinen biologinen ja myös henkinen tarve, joten on luonnollista, että seksiä harrastetaan säännöllisesti. Ja kerran vuodessa ei ole säännöllisesti.

[QUOTE="tööt";22650103]Ei muuta kuin tyttöjen kanssa Tallinnaan pari kertaa kuussa ja posket hehkuen takaisin, eiköhän se jossain vaiheessa älyä, mikä on homman nimi...[/QUOTE]

niin musta ei todellakaan olis sellaiseen. mä oon ihan rikki tän asian kanssa.