kauanko pitää jaksaa suhteessaan toisen pihtaamista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PUU-TE-!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PUU-TE-!!!!!

Vieras
oikeesti mua ei enää naurata. varmaan 2vuotta harrastettu seksiä 2-3kk välein. nyt taitaa viime kerrasta olla jo yli 3kk. ja mitään selitystä en saa asialle.
jos joku väittää et parisuhde ei voi kaatua seksittömyyteen niin valehtelee. paitsi jos se on molempia osapuolia tyydyttävä ratkaisu. mut jos toinen haluaa ja toinen ei, niin hellurei.

tiedän, että mun miehellä ei ole toista naista eikä erektiovaikeuksia, sitä ei vaan kertakaikkiaan HUVITA. ja musta se on erittäin kummallista, mä oon aina kuvitellu et kaikki miehet on ihan kyltymättömiä.. ollaan oltu yhdessä n-5v ja seksi väheni ja lähes loppui kun rakennettiin omakotitalo ja kumpikin oli aina niin puhki et ei käyny seksi edes mielessä.

mut ollaan asuttu jo vuosi ja mies ei edelleenkään halua. ja mua panettaa koko ajan niin et päässä pimahtaa. oon koittanu miljoonaa eri lähestymistapaa, ahdistellu ja ollu ahdistelematta, puhunu, itkeny ja melkein rukoillu et pane mua. oikeesti.

mun itsetunto menee kovaa kyytiä alaspäin kun en saa mitään järkevää selitystä miehen pihtaamiselle niin tottakai sitä alkaa ajatella et on ruma ja epäkiihottava, läski, tyhmä...
(mies jaksaa kyllä väittää että näin ei ole, mutta mä en enää usko sitä kun se ei halua mua!)

lääkäriin se ei suostu meneen kun ei mikään vaivaa, hän ei vaan halua.

TÄÄ EI OO TODELLISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kysy että antaako se luvan lähteä vieraisiin.

no ei varmana anna. oon sanonu sille puolitosissani et mun hermot loppuu kohta, et hankin itelleni rattopojan jos ei kotoo saa.
musta pettäminen on yksi maailman oksettavimpia asioita ja oon siinä tilassa et voisin kohta pettää. tää jatkuva puute on ihan kamalaa. oon ihan v*tun pahalla päällä koko ajan ja inhoon itseeni...

Sama ongelma täällä. Olen yrittänyt sanoa miehelle, että hänen pitäisi mennä puhumaan jonkun ammattilaisen kanssa asiasta, mutta ei se mene. Enkä itse enää jaksa enää edes yrittää keksiä mitään ratkaisua asiaan.
Yleensä meneekin ihan hyvin, mutta välillä tulee jaksoja, jolloin turhautuminen kasvaa niin suureksi, että joka ainoasta asiasta tulee riitaa.
En haluaisi miestä tuon tähden kuitenkaan jättääkään, kun muuten suhde toimii niin passelisti.

Mitä mies tekee, jos sä alat illalla sängyssä, kun se on vieressä, tekemään sitä itse mihin se ei suostu? Saattaa innostua, jos nyt ei muuta, niin ainakin puhumaan.

en tiedä kun ei kuulu tapoihini. mun on tosi vaikea saada itse orgasmia ja se ei tyydytä samalla tavalla, masturbointi ei ole mun juttu.

Mä tarkoitankin sitä, että se, että sä alkaisit runkkaamaan siinä miehes vieressä, saattais saada sen tajuamaan, ajattelemaan ja ehkä jopa toimimaan niin, ettei sun tartteis touhuilla itsekses.

Mä en katso enää yhtä ainoaa ihmistä, joka sanoo, että rakastaa mua, mutta että seksi ei huvita. Noi menee käsi kädessä, jokainen tietää, että jos rakastaa, niin haluaa myös panna...

oikeesti mua ei enää naurata. varmaan 2vuotta harrastettu seksiä 2-3kk välein. nyt taitaa viime kerrasta olla jo yli 3kk. ja mitään selitystä en saa asialle.
jos joku väittää et parisuhde ei voi kaatua seksittömyyteen niin valehtelee. paitsi jos se on molempia osapuolia tyydyttävä ratkaisu. mut jos toinen haluaa ja toinen ei, niin hellurei.

tiedän, että mun miehellä ei ole toista naista eikä erektiovaikeuksia, sitä ei vaan kertakaikkiaan HUVITA. ja musta se on erittäin kummallista, mä oon aina kuvitellu et kaikki miehet on ihan kyltymättömiä.. ollaan oltu yhdessä n-5v ja seksi väheni ja lähes loppui kun rakennettiin omakotitalo ja kumpikin oli aina niin puhki et ei käyny seksi edes mielessä.

mut ollaan asuttu jo vuosi ja mies ei edelleenkään halua. ja mua panettaa koko ajan niin et päässä pimahtaa. oon koittanu miljoonaa eri lähestymistapaa, ahdistellu ja ollu ahdistelematta, puhunu, itkeny ja melkein rukoillu et pane mua. oikeesti.

mun itsetunto menee kovaa kyytiä alaspäin kun en saa mitään järkevää selitystä miehen pihtaamiselle niin tottakai sitä alkaa ajatella et on ruma ja epäkiihottava, läski, tyhmä...
(mies jaksaa kyllä väittää että näin ei ole, mutta mä en enää usko sitä kun se ei halua mua!)

lääkäriin se ei suostu meneen kun ei mikään vaivaa, hän ei vaan halua.

TÄÄ EI OO TODELLISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lopeta nyt herrantähden se mankuminen ja rukoileminen ja painostaminen, se on kaikista pahinta mitä voi tehdä. Älä puhu koko seksistä ollenkaan, mutta ole muuten miehen lähellä ja nauttikaa läheisyydestä.

Itse tiedän haluttomuudesta kärsineenä että kaikista kamalinta on tuo painostaminen, se saa itselle niin pahan olon että viimeisetkin halut katoaa. Tehkää tosiaan ennemmin yhdessä jotain mukavaa ja koita purkaa paineet vaain itseksesi jonkun aikaa.

Ja tuosta haluttomuuden syystä, ei mulla ainakaan ole mitään oikeeta syytä, ei vaan haluta

Mitä mies tekee, jos sä alat illalla sängyssä, kun se on vieressä, tekemään sitä itse mihin se ei suostu? Saattaa innostua, jos nyt ei muuta, niin ainakin puhumaan.

Mielestäni turha ja jossain määrin typerä neuvo. Ihan kun neuvoisi anoreksiasta kärsivän läheiselle vain näyttämään ruokapöydässä esimerkkiä itse syömällä, ja odottaisi syömishäiriön sillä parantuvan.

Mä tarkoitankin sitä, että se, että sä alkaisit runkkaamaan siinä miehes vieressä, saattais saada sen tajuamaan, ajattelemaan ja ehkä jopa toimimaan niin, ettei sun tartteis touhuilla itsekses.

Mä en katso enää yhtä ainoaa ihmistä, joka sanoo, että rakastaa mua, mutta että seksi ei huvita. Noi menee käsi kädessä, jokainen tietää, että jos rakastaa, niin haluaa myös panna...

Paksapuhetta. Haluttomuuteen on monia syitä, joista vaan yksi on rakkauden puute. Erityisesti miehillä rakkaus ja halu ei kuulu välttämättä ollenkaan samaan lauseeseen.

Lopeta nyt herrantähden se mankuminen ja rukoileminen ja painostaminen, se on kaikista pahinta mitä voi tehdä. Älä puhu koko seksistä ollenkaan, mutta ole muuten miehen lähellä ja nauttikaa läheisyydestä.

Itse tiedän haluttomuudesta kärsineenä että kaikista kamalinta on tuo painostaminen, se saa itselle niin pahan olon että viimeisetkin halut katoaa. Tehkää tosiaan ennemmin yhdessä jotain mukavaa ja koita purkaa paineet vaain itseksesi jonkun aikaa.

Ja tuosta haluttomuuden syystä, ei mulla ainakaan ole mitään oikeeta syytä, ei vaan haluta

mä jatkuvasti painosta ja ahdistele, mutta välillä se munkin kuppi menee nurin kun tätä on jatkunu jo KAKSI vuotta. eikä mitään "jonkun aikaa". mua ei huvita tehdä enää kohta mitään ihmisen kanssa joka ei mua halua ja saa mut tuntemaan itseni epähaluttavaksi. alan olla epätoivoinen.

En ole aloittaja, mutta kysyisin minäkin, että miten kauan tuota odottamista täytyy jaktaa???
Siis kuinka kauan voi vaatia toista osapuolta olemaan ilman seksiä? Vuoden vai kaksi vai kolme? Melkoista ymmärrystä tuossa nyt vaaditaan toiselta osapuolelta.

Jos sää oot vaan sen ukon mielestä tylsä. monta vuotta samoja petijuttuja: ei vaan jaksa kiinnostaa.

Vaihda tyyliä, muutu erilaiseksi. Erilaiset vaatteet, ulkonäkö. erilainen suhtautuminen seksijuttuihin. Ala tekemään itse itsellesi huvia niin että mies huomaa. lopeta ruinaaminen ja rukoileminen, ne poistaa seksin saamisen taatusti.

Hommaa yhteistä kahdenkeskistä aikaa pois kotoa. Esim hotellista.

Näitä minä toivoisin omalta mieheltäni. meillä siis minä olen pihtaaja.

[QUOTE="tellu";22649694]Jos sää oot vaan sen ukon mielestä tylsä. monta vuotta samoja petijuttuja: ei vaan jaksa kiinnostaa.

Vaihda tyyliä, muutu erilaiseksi. Erilaiset vaatteet, ulkonäkö. erilainen suhtautuminen seksijuttuihin. Ala tekemään itse itsellesi huvia niin että mies huomaa. lopeta ruinaaminen ja rukoileminen, ne poistaa seksin saamisen taatusti.

Näitä minä toivoisin omalta mieheltäni. meillä siis minä olen pihtaaja.[/QUOTE]

jos mä olen miehen mielestä tylsä niin se on sitten voivoi ja sanois sen suoraan, mä en ala itseäni muuttamaan sen takia että en kelpaa. ja en ole mikään lahna joka vaan makaa eväänsä räväyttämättä....... mun usko on aika mennyttä, en viitti panostaa mihinkään hotelliyöhön turhaan kun saisin kuitenkin pakit. kotona sen pahan olon voi purkaa johonkin muuhun, mutta jossain romanttisessa hotellimiljöössä se olis ihan hirveetä. kyyneleet valuu nytkin poskilla, tää on mulle niin vaikeaa.

En ole aloittaja, mutta kysyisin minäkin, että miten kauan tuota odottamista täytyy jaktaa???
Siis kuinka kauan voi vaatia toista osapuolta olemaan ilman seksiä? Vuoden vai kaksi vai kolme? Melkoista ymmärrystä tuossa nyt vaaditaan toiselta osapuolelta.

Enhän mä voi tuollaista sanoa, se on jokaisen oma asia.

Jos haluaa erota sen takia että seksiä on vähän niin silloin täytyy erota, mutta itse ainakin olen hyvin onnellinen siitä että mun mieheni on silti rakastanut mua vaikka aina ei ole haluja ollut eikä ole lähtenyt minnekään.

Mä en vaan käsitä tuota ajattelutapaa mitä useimmilla naisilla on, että mies olis joku kyltymätön seksikone. Ihan samalla lailla miehet voivat olla haluttomia, taustalla voi olla vaikka masennusta tai jotain sairautta.

Ja meillä mies ruikuttaa, kun seksiä ei ole kuin 1-3 krt viikossa... Kuudetta vuotta ollaan yhdessä, reilu 1v lapsi, mun mielestä harrastetaan tämänhetkiseen tilanteeseen nähden varmaan ihan keskiverrosti seksiä.

Mun exän mielestä pihtaamista oli se, jos ei saanut seksiä pari kertaa viikossa. Tässä sen taas näkee, miten eri tavalla asioihin suhtaudutaan. Mutta joo, mä en osaa sanoa muuta, kuin että keskustelkaa asiasta. Painostaminen ei toimi, ei ruikuttaminen tai itkeminen tai syyllistäminen. Haluaminen on usein tahtomisen asia, jos mitään muita ongelmia ei ole taustalla.

[QUOTE="tellu";22649694]Jos sää oot vaan sen ukon mielestä tylsä. monta vuotta samoja petijuttuja: ei vaan jaksa kiinnostaa.

Näitä minä toivoisin omalta mieheltäni. meillä siis minä olen pihtaaja.[/QUOTE]
Hohoijaaa... ja tätäkö täytyy tehdä jatkuvasti? Luuletteko te todella, että tuollainen ongelma ratkeaa sillä, että kerran nyt käydään kahdenkeskisellä romanttisella viikonloppu-matkalla hotellin sängyssä virittelemässä himoja. VOin kertoa, että ei auta. Auttaa ehkä sen yhden kerran, mutta kotiin palattua tilanne on ihan sama, eikä kenelläkään ole mahdollisuuksia/aikaa/voimavaroja koko ajan oikein yrittämällä yrittää saada toista innostumaan.

Mun exän mielestä pihtaamista oli se, jos ei saanut seksiä pari kertaa viikossa. Tässä sen taas näkee, miten eri tavalla asioihin suhtaudutaan. Mutta joo, mä en osaa sanoa muuta, kuin että keskustelkaa asiasta. Painostaminen ei toimi, ei ruikuttaminen tai itkeminen tai syyllistäminen. Haluaminen on usein tahtomisen asia, jos mitään muita ongelmia ei ole taustalla.

Ei tuo puhuminenkaan aina auta. Itse kehottaisinkin etsimään vakirakastajan. Oikeasti se poistaa ongelmat kaikilta. Aloittaja saa haluamaansa seksiä ja mies saa olla rauhassa painostukselta ja paineilta.

miehelläs olla masennusta? Tai joku ikäkriisi tyyliin "talo on tehty ja tässä sitä vaan ollaan, tätäkö loppuelämä on...väsyttää vaan..."
Tosi vaikea tilanne, ootteko ammattiauttajaa koittanu? Itsetyydytä nyt ainaki mahdollisimman paljon, tuohon puutteeseenhan tukehtuu...

Meillä mies on pihdannut nyt jo vuosia. Tänä vuonna ei seksiä, ei myöskään viime vuonna, toissa vuonna 2-3 krt alkuvuodesta. En halua pettää enkä halua erota, mutta en myöskään kestä tätä tilannetta hajottamatta samalla itseäni. Mielialalääkkeen kanssa pärjään kohtuullisesti, ilman sitä en ollenkaan. Hävettää tunnustaa, että seksi todella on mulle näin iso juttu. :/