hei oletko sä siellä epsanjassa?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Parisen kuukautta varsinaista seurustelua :xmas:
Mä olen nyt Suomessa. Aloin tapailla miestä elokuussa, mutta homma oli niin takkuista. Seurusteluksi homman voi sanoa muuttuneen joskus joulukuussa.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:hei oletko sä siellä epsanjassa?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Parisen kuukautta varsinaista seurustelua :xmas:
sielläkö tän miehen tapasit vai ennen lähtöä suomessa?
Täällä myös. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:16 v täälläkin =)
miksi suomessa? eikö se oikein onnistunut sielä se harjoittelu vai mikä meni pieleen? vai menikö se ohi jo?mä oon ihan sekaisinAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä olen nyt Suomessa. Aloin tapailla miestä elokuussa, mutta homma oli niin takkuista. Seurusteluksi homman voi sanoa muuttuneen joskus joulukuussa.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:hei oletko sä siellä epsanjassa?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Parisen kuukautta varsinaista seurustelua :xmas:
Ei kun mä oon tullut takaisin sunnuntaina Reilun 5 viikkoa olin siellä B)Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:miksi suomessa? eikö se oikein onnistunut sielä se harjoittelu vai mikä meni pieleen? vai menikö se ohi jo?mä oon ihan sekaisinAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä olen nyt Suomessa. Aloin tapailla miestä elokuussa, mutta homma oli niin takkuista. Seurusteluksi homman voi sanoa muuttuneen joskus joulukuussa.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:hei oletko sä siellä epsanjassa?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Parisen kuukautta varsinaista seurustelua :xmas: