Kauanko (montako tuntia) annatte 8-10-vuotiaiden lastenne kavereiden olla teillä kylässä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
minä
Meillä 10v poika ja kaverit tulevat ja menevät ovesta..Aikaa menee 15min.-kokonaiseen päivään..Välillä kysyn että onko jäämässä yöksi :) Meillä ovet käy kun kangaspuut :)
 
...
meillä saa olla niin kauan ku haluaa (jos ei muuta ole sovittu), ainakin nuo pihan lapset ku asuvat ihan naapurissa. yleensä tulevatkin meille aamulla ja sitten päivällä käyvät kotona ja lapset menevät ulos ja kavereilleen kylään ja tulevat sitten takasin meille :)
 
vieras
Kunhan ei ennen kymmentä aamulla tule ja poistuu illalla ennen kasia, riittää mulle. :) Tämä siis jos ei ole mitään erityistä suunnitteilla. Meillä ei myöskään lapsia kahta useampi porukka saa olla keskenään yhtään jos ei ole aikuisia paikalla, koirien vuoksi.
 
No meillä
vetelee yksi 7v kaveri hirsiä tuolla yläkerrassa.. ja 2. kertaa jo tällä viikolla :)
mutta jos vanhempien kanssa sovitaan erikseen niin usein se on se 2 tuntia.. naapurin lapset ovat usein pidempäänkin .. en katso kellosta!
 
Ollaan miehen kanssa yhtä mieltä siitä, että jahka poika kasvaa ja kavereiden kanssa aletaan pyöriä, meillä on avoimet ovet. Jostain pakottavasta syystä voidaan sanoa että ei vierailu sovi, mutta parempi meidän mielestämme antaa lasten olla mahdollisimman paljon meillä jolloin toivottavasti tulevat teineinäkin samalla tavalla meille. Toisin sanoen oma lehmä ojassa; siinähän niitä tenavia voi vahtia eikä ne itse sitä edes välttämättä tajua :)
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja No meillä:
vetelee yksi 7v kaveri hirsiä tuolla yläkerrassa.. ja 2. kertaa jo tällä viikolla :)
mutta jos vanhempien kanssa sovitaan erikseen niin usein se on se 2 tuntia.. naapurin lapset ovat usein pidempäänkin .. en katso kellosta!
Eiks tää viikko vasta alkanu vai oonko mä ihan pihalla ite :D
 

Yhteistyössä