Kauanko menee et paketti saapuu kun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mä vain

Vieras
...paketti on tänään lajiteltu postin logistiikkakeskuksessa Vantaalla? Se tieto luki siis paketinseurantapalvelussa postin sivuilla. Määränpäänä Oulu. Tuleeko se huomenna jo kotiin vai vasta maanantaina?
Arvatkaa etten jaksais oottaa...mulle tulee hääpuku!

Tilasin Ebayn kautta suoraan kiinasta. Hintaa puvulle tuli 130? lähetyskuluineen kaikkineen. Toivottavasti se on nyt upee, ettei tarvis sille mitään tehdä..Jännittää ihan kauheesti!

Alkuperäinen kirjoittaja Mä vain:
Tilasin Ebayn kautta suoraan kiinasta. Hintaa puvulle tuli 130? lähetyskuluineen kaikkineen. Toivottavasti se on nyt upee, ettei tarvis sille mitään tehdä..Jännittää ihan kauheesti!

Muistitko tullin ja alv:n? ...vähän meinasinkin, että sieltä oot tilannu (itse niitä katsoin myös).

Just ihan pari minuuttia sit sain tullilta vastauksen, että siihen lähetykseen lisätään sitten 12 % tullimaksuja ja 22 % alv:ia päälle. ...jotta varaudu, jos et ollu varautunu. :)

Toivotaan, että oot hyvä. Tuu jooko kertomaan kuin kävi ja kerro, keltä ostit, jos kaikki meni hyvin. :) mulla tosiaan on ollu samat mietteet ja oon miettiny uskaltaako...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Muistitko tullin ja alv:n? ...vähän meinasinkin, että sieltä oot tilannu (itse niitä katsoin myös).

Just ihan pari minuuttia sit sain tullilta vastauksen, että siihen lähetykseen lisätään sitten 12 % tullimaksuja ja 22 % alv:ia päälle. ...jotta varaudu, jos et ollu varautunu. :)

Toivotaan, että oot hyvä. Tuu jooko kertomaan kuin kävi ja kerro, keltä ostit, jos kaikki meni hyvin. :) mulla tosiaan on ollu samat mietteet ja oon miettiny uskaltaako...

Heh, no joo, toivotaan, että oot hyvä, mutta ennemmin toivotaan, että ON hyvä (puku siis) :D ...voi näitä typoja...

Juu kyllä olen selvillä tullimaksuista ym. Pakettiin ei välttämättä tule tullia ja veroa jos se EI jää tulliin. Arvatkaa vaan olenko selvittänyt kaiken ennen tilausta ja kysellyt ihmisiltä jotka tilanneet et miten tullin kanssa menee. Eli se on joko tai, tuurista kiinni jääkö tulliin ja maksat tai sit paketti tulee suoraan postissa kotiin ja et joudu maksaan.
Palaan taas asiaan huomenna (tai maanantaina) kunhan puvun ensin saan käsiini...

Tänään sain puvun kotiin!! Siis suoraan kotiin, ei tarvinu postista hakea.
Päällä oli leima et tullista oli menny ja kirjattu saapuneeksi.
Mitään ylimääräistä ei tarvinut maksaa, vain se 130? minkä maksoin jo ebayssa. Aivan UPEA puku!!! Olen niiiiiiin onnellinen!

Tänään sain puvun kotiin!! Siis suoraan kotiin, ei tarvinu postista hakea.
Päällä oli leima et tullista oli menny ja kirjattu saapuneeksi.
Mitään ylimääräistä ei tarvinut maksaa, vain se 130? minkä maksoin jo ebayssa. Aivan UPEA puku!!! Olen niiiiiiin onnellinen!

:D Hyvä!!!!!!!! Mahtavaa.

Mä siis meinaan tehdä samoin.. toivotaan, että mulla käy yhtä hyvä säkä. :)

Menikö kauppa kaikin puolin hyvin? Viittikkö vinkkasta, keltä myyjältä ostit...

Kauppa meni erittäin sutjakkaasti, tilaamisesta tähän päivään meni 14 päivää. Myyjän nimi oli angel_heping. Sen löydät kun ebayssa etsit "advanced search" kohdan kautta suoraan myyjää.
Onnea sullekin tilaamiseen ja toivottavasti löydät unelmiesi puvun!

Kauppa meni erittäin sutjakkaasti, tilaamisesta tähän päivään meni 14 päivää. Myyjän nimi oli angel_heping. Sen löydät kun ebayssa etsit "advanced search" kohdan kautta suoraan myyjää.
Onnea sullekin tilaamiseen ja toivottavasti löydät unelmiesi puvun!

Läheltä liippas :D Kattelin ja kuolasin just yhtä angel volitationin pukua. ..mut toikin vaikuttas silleen ihan ookoolta, et sillä on 99,1 % positiiviset palautteet ja 225 palautetta....

Löydätkö vielä kuvaa sun puvusta? :) Oliko sulla kirjailuja jne.? ja saumat näyttää ihan ookoolta?

Yhteistyössä