Kauanko kestää keskimäärin?

Mieheni kanssa ollaan päätetty yhdessä että nyt on pillereitten lopettamisen aika! :) Ollaan hyvin onnellisia, menimme naimisiin kesällä! Ihanaa oli kuulla kuinka mieheni oli samaa mieltä kanssani vauvasta ja kertoi kuinka hänkin haluaa pikkuisen!! Tässä olen itsekseni pohtinut ja kysyn yleisesti että kuinka paljon teillä keskimäärin on kestänyt kun olette tulleet raskaaksi?? Pelottaa toisiaalta että tulee heti, koska tämä on esikoinen ja kuinka osaa kaiken...tai sitten se tulee vasta vuosien päästä mitä ei halua...! :|
 
Hei ja onneksi olkoon naimisiin menon johdosta :heart:

Se tuntuu olevan niin kauhean yksilöllistä tuo raskaaksi tuleminen, tietenkin. Voin siis vain kertoa miten minulla kävi. Olin 20-vuotias kun alettiin silloisen mieheni kanssa yrittää vauvaa.. tärppäsi samantien. Toisen lapsen kanssa tärppäsi myös lähes heti, tuli vain yhdet kuukautiset välissä. Nyt, kun olen 32-vuotias, on yrittämistä takana vuosi ja kaksi keskenmenoa, syyskuussa -06 ja helmikuussa -07 :(
Tärppiä siis odotellaan.

Toivon teillle kovasti onnea yritykseen =) Tuli se plussa sitten heti, tai vasta myöhemmin, sitä oppii vanhemmuuteen yllättävän helposti. Ja onhan siinä se 9 kuukautta aikaa sopeutua ajatukseen =)

Ei muuta kun peuhailemaan vaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasuliini:
Hei ja onneksi olkoon naimisiin menon johdosta :heart:

Se tuntuu olevan niin kauhean yksilöllistä tuo raskaaksi tuleminen, tietenkin. Voin siis vain kertoa miten minulla kävi. Olin 20-vuotias kun alettiin silloisen mieheni kanssa yrittää vauvaa.. tärppäsi samantien. Toisen lapsen kanssa tärppäsi myös lähes heti, tuli vain yhdet kuukautiset välissä. Nyt, kun olen 32-vuotias, on yrittämistä takana vuosi ja kaksi keskenmenoa, syyskuussa -06 ja helmikuussa -07 :(
Tärppiä siis odotellaan.

Toivon teillle kovasti onnea yritykseen =) Tuli se plussa sitten heti, tai vasta myöhemmin, sitä oppii vanhemmuuteen yllättävän helposti. Ja onhan siinä se 9 kuukautta aikaa sopeutua ajatukseen =)

Ei muuta kun peuhailemaan vaan ;)
Kiitokset onnitteluista!!! :)

On se kyllä varmasti vaikeaa ensin tottua ajatukseen...
Harmittaa keskenmenojesi puolesta.. Ystävälläni kävi äskettäin samanlailla vuoden yrittämisen jälkeen. Aika pahalta kuulostaa kun on ensin vuoden yrittänyt.. Minua pelottaa vielä entistä enemmän se että nyt se varmistus tuli vielä mieheltänikin, kun ensin vain minä siitä kuumeilin. Aika hassua!





:)
 
Onneksi olkoon naimisiin menosta minunkin puolesta :D

Meillä jätettiin pillerit pois viime vuoden toukokuussa ja kesäkuussa olin jo raskaana, tyttö on tänään tasan 4 kuukautta "vanha". joten nopeaa tärppäs meillä mut on todella yksilöllistä mitä täälläkin on muiden kokemuksia lukenut.

tsemppiä teille kuumeiluun ja odotuksen odotukseen ;)
 
Onnittelut naimisiinmenon johdosta :flower:

Meillä esikoinen sai alkunsa melko pian pillereiden lopettamisen jälkeen (toisesta kierrosta) ja ilman sen ihmeempää yrittämistä. Toista ollaan nyt toivottu vuoden verran ja kaksi keskenmenoa jouduttu kokemaan, joten ei se aina niin helppoa ole tuo raskautuminen. Toivottavasti teitä pian onnistaa :heart:
 
Tätä kuumetta on niin vaikeaa sanoin kuvailla!!! Tästä on niin helppoa keskustella mieheni kanssa, mutta vielä on sillä asteella että kenellekkään ei olla puhuttu asiasta. Opintoni loppuvat noin ensi syksynä, joten pelivaraa on vielä jos venyy. Kaikille kiitokset hää onnitteluista!!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Onnittelut naimisiinmenon johdosta :flower:

Meillä esikoinen sai alkunsa melko pian pillereiden lopettamisen jälkeen (toisesta kierrosta) ja ilman sen ihmeempää yrittämistä. Toista ollaan nyt toivottu vuoden verran ja kaksi keskenmenoa jouduttu kokemaan, joten ei se aina niin helppoa ole tuo raskautuminen. Toivottavasti teitä pian onnistaa :heart:
Aikamoinen tuuri teillä käynyt. Tämä on kyllä niiiin yksilöllistä!
 
En muista prosenttia, mutta suurin osa tulee vuoden sisällä raskaaksi. Minä taisin jäädä siihen vähemmistöön joka ei tule. Esikoista pian vuosi yritetty. Tosin esikoisen alulle saamiseen meneeki yleensä enempi aikaa kuin sitte myöhempien. :)
 
Mäkin olen kuullut että keskimäärin menee varmaan noin vuosi yrittämiseen... En tiedä miten se on muhun vaikuttanut kun minulla on ollut joskus klamydia ja olen käyttänyt monta vuotta joskus kolmiolääkkeitä lääkärin määräyksestä jotka vaikuttavat myös lapsen saamiseen.. :| Toivottavasti ei mitenkään, koska emme halua jäädä lapsettomiksi.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
En muista prosenttia, mutta suurin osa tulee vuoden sisällä raskaaksi. Minä taisin jäädä siihen vähemmistöön joka ei tule. Esikoista pian vuosi yritetty. Tosin esikoisen alulle saamiseen meneeki yleensä enempi aikaa kuin sitte myöhempien. :)


Se vaatii sitten kovaa harjoittelua! :D
 

Yhteistyössä