Kauanko jaksaisit puolison masennusta?

Terveenähän sitä itse voi juuri noin ajatella, jättää toisen vaan yksin kun pahasti sairas!

Mä olen sitä mieltä, että ne jotka ajattelevat noin törkeästi puolisostaan ei muuta kun sairastuisivat itse! Se olisi kohtuus! Ajatusmaailma muuttuisi !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras mur:
Terveenähän sitä itse voi juuri noin ajatella, jättää toisen vaan yksin kun pahasti sairas!

Mä olen sitä mieltä, että ne jotka ajattelevat noin törkeästi puolisostaan ei muuta kun sairastuisivat itse! Se olisi kohtuus! Ajatusmaailma muuttuisi !

Olen itse sairastunut. Ajattelen nyt entistä voimakkaammin, että MIKÄÄN syy ei ole tarpeeksi hyvä jäädä suhteeseen, jossa on enemmän paha kuin hyvä olla. Oli se vaikka kumppanin sairastuminen.

Masennus vaikuttaa ihmisiin monella tavalla. Esim. jotkut passivoituvat totaalisesti. Semmoisen ihmisen kanssa ehkä jaksaisinkin elää, jos olisi hyvää aikaa terveenä taustalla pitkään ja kumppanilla kykyä ajatella vielä asioita minunkin kannaltani.

Mut sitä, että mulle ollaan pitemmän aikaa (kuukausia) jatkuvasti ilkeitä ja vihaisia vaikken ole tehnyt mitään pahaa vaan päinvastoin yritän auttaa, en kestä rakkaalta ihmiseltä, oli siihen mikä tahansa syy.

Yhteistyössä