Kauan tässä pitää vielä odottaa että synnytys alkaa tosissaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Tiedän että tyhmää kysyä täältä.:) Mutta ois kiva kuulla miten nopeasti muilla lähtenyt synnytys kunnolla käyntiin. Elikkäs viikon verran ollut painetta takapuolessa ja melko kivuttomia supistuksia tullut, tänään sitten aamulla alkoi irrota limatulppaa ja koko päivän tullut vuotoa, supistuksia on tullut epäsäännöllisesti koko päivän väli ollut 5-60min. Täytyykö tässä vielä viikko tolkulla odotella? Laskettuunaikaan on vielä pari viikkoa.

Jokailtaiset ja öiset kipeät supistukset alkoi jo rv 38 jolloin myös pikkuhiljaa tuli limatulppaa. Tuon jälkeen joka ilta/ yö luultiin pääsevämme lähtemään, mutta ei. Rv 41+6 itsestään aamuyöllä käynnistyi, kun seuraavalle aamulle oli varattu käynnistys. Oli kyllä rankkaa tuo loppu, kun luuli jotain tapahtuvan ja silti meni noin yli. Käytännössä 5 viikkoa käynnistymisen odottamista. :/

Toivottavasti sulla ei sentään yli enää mene. :) Semppiä!

Kiitosta!:) Hui, toivottavasti en joutuisi ihan noin kauaa enää odottamaan. Kyllä alkaa olla taas samanlainen olo kuin esikoisenkin loppuvaiheessa, että ei koskaan enää!:D

[QUOTE="aloittaja";24919598]Kiitosta!:) Hui, toivottavasti en joutuisi ihan noin kauaa enää odottamaan. Kyllä alkaa olla taas samanlainen olo kuin esikoisenkin loppuvaiheessa, että ei koskaan enää!:D[/QUOTE]

Huh! Osaan vain kuvitella! Toivotaan tosiaan, että tuo jo jotain enteilee ja lähipäivinä tai viimeistään parin viikon päästä jotain tapahtuu. :)

Mulla nuo merkit tarkottaa, että lähtö voi tulla milloin vain, enintään vuorokausi. Sitten, kun supistukset muuttuu kunnolla tuntuviksi kyse on n. tunnista. Jos saat supistukset pysymään kohtuu säännöllisinä esim. pienellä kävelyllä, niin kaikki on pois synnytyssalista. Kerropa sitten, kun tiedät, että miten kauan odotit. Tsemppiä!

mun ystävällä oli säännölliset supistukset 10min välein kahden viikon ajan ennen kuin poika viimein syntyi rv42+0 että ei sitä osaa sanoa.Mun esikoinen syntyi 3h siitä kun säännölliset supistukset alkoivat.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs tulossa;24919620:
mun ystävällä oli säännölliset supistukset 10min välein kahden viikon ajan ennen kuin poika viimein syntyi rv42+0 että ei sitä osaa sanoa.Mun esikoinen syntyi 3h siitä kun säännölliset supistukset alkoivat.

Meidän esikoinen syntyi 6h tuntia siitä kun supistukset alkoivat. Hän ei vaan antanut itsestään mitään tälläisiä ennakko merkkejä.:)

Yhteistyössä