❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Josia no huh. Kyllähän tuossa sydän on kovilla. Ootko testannu vielä? Tai onko menkat alkanu kunnolla..

Ei tuu meille vauvaa vieläkään, puhdas nega. Juuri ennen heräämistä näin vielä unta kahdesta viivasta.. :( elokuuta odoteleessa, jotta päästäis siirtään se blasto. Mikäli sekään selviää sulatuksesta..
 
@ananasbananas Se muun tekemisen keksiminen onkin niin helppoa aina :D

Mulla alkaa kohta loma loma loma ja reissua pukkaa. (y) Ehkä ne vauvantekohommatkin tuntuu kivemmalta etelän lämmössä :p Ovis kun sattuu varmaan harmillisesti just poistulopäivälle, mutta valmistelut onnistuu ennakkoon :whistle:
 
@-dino- Hyvä, että varasit!:) Mullakin tänä vuonna niin monta reissua tulossa, tekemättömien suunnitelmien edestä kaikkea! Mulle tää vuosi on teemalla: elä tänä vuonna, älä vasta ensi vuonna. Elämä ollu pysähdyksissä niin monta vuotta, että nyt oon vaan päättänyt lopettaa jahkaamisen.
 
@Josia Hyvä vuositeema(y) Tuohon itsekkin pitäisi pyrkiä :) Ihanaa ja rentouttavaa lomaa:love:

@-dino- Niin voisi! Itse ajattelen, että olen aika kylmähermoinen, mutta jotenkin nyt taas alkaa joku sekopäisyys nousemaan tuolta jostain. Kokoajan lueskelee jotain keskusteluja tms. Joka tietysti ruokkii tätä kuumotusta enemmän ja enemmän. Hyvä, että varasit reissun. Ihanaa lomaa :love:

@Alinah92 Mahtavaa! Tervetuloa piinailemaan, tsemppiä! :love:

Itsellä mennyt tää alkuviikko ihan koomaillessa. Jotenkin ollut niin väsynyt, töissä on kaikenlaista hässäkkää, joka varmaan väsyttää. Onneksi loma odottelee täälläkin kahden viikon päässä, jaksaa jaksaa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92 ja Josia
@Josia Ihana päätös :) Rentouttavaa lomaa!

@-dino- Hyvää lomaa sullekin! :)

Hitto, kerrankin kun en todellakaan odottanut tältä kierrolta/ovulaatiolta mitään, niin sieltähän se ovis tuli toisen kerran putkeen oikealta puolelta :LOL: Peiton heilutukset on kyllä jääneet vähälle, kun miehellä on ollut yö- ja iltavuoroja, mutta kai tässä jotkut teoreettiset mahdollisuudet on. Liityn siis piinailukerhoon :)
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
Kyllä täytyy sanoa, että on mennyt tämä viikko niin hitaasti... :confused: Aika hyvin olen pystynyt pitämään mielen kurissa, mutta kaikkea puhdetyötä on tarvinnut kehittää, ettei iltaisin liikaa pohdi näitä juttuja. Pari päivää ollut alavatsalla sellaista painontunnetta ja vatsa ollut sekaisin, nyt sormet ristissä toivon, ettei mitään vatsatautia olis taas tiedossa:sick::sick:Tänään kp 21/dpo6, vielä pitäis reilu viikko malttaa:rolleyes: Onneksi viikonloppuna on useammat juhlat, niin aika kuluu joutuisasti:)

Mitäs teille muille kuuluu? :)
 
Kiitos! :love: @Wintersun ! Hyvä, että aika on jo tiedossa ja keho ehtii palautua toimenpiteestä ennen sitä :) Tsemppiä myös sinulle:love:

Täällä menossa dpo9/kp24. Jotenkin tosi ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta tosi toiveikas ja sitten välillä kuitenkin tulee sellainen olo, että miksi nyt muka olisi tärpännyt. Normaalista poikkeavia tuntemuksia on ollut vain: rintojen olemassaolon tunteminen :ROFLMAO: En osaa tätä oikein selittää, ne ei ole varsinaisesti kipeät, mutta ne tuntee kokoajan.. Viimeiset kolme päivää tullut vetistä valkkaria tosi runsaasti. Ja nyt kahtena yönä olen herännyt alavatsan poltteluun, joka kestänyt vain hetken. Jännittää kyllä tosi paljon, mutta samaan aikaan yritän itseäni psyykata mahdollisene pettymykseen. Lauantaina ajattelin testata:geek:
 
Täällähän on monella jännät ajat. Tsemppiä piinailuun @ananasbananas @Fritang ja @Alinah92

Pahoittelut @-dino- ja @Josia menkoista. Ja @Wintersun sulle toivotan pikaista toipumista toimenpiteestä.

Meilläkin saatiin ensikäynti pakettiin 1.6 homehelvetistä huolimatta. Simpat normaalit ja tuubat auki. Mulla kohdussa joku epämääräinen varjostuma, joka tähystetään syksyllä mikäli ei raskaus ole alkanut. Otti koepalan kohdusta samaan syssyyn.
Nyt odotetaan menkkoja alkaviksi ja seuraava kierto on sitten letrokierto. Ultralla seurataan vastetta.
Pieni piinailukin on tässä päällä kun gyne totesi ultrassa mukavan kokoisen follin ja ennusti että ovis olisi parin päivän päästä. Nyt olisi sitten dpo 8 menossa. Kummallisen aikainen ovis kyllä olisi ollut, kp 10....
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Kiitos @Fritang kiva, että sama testauspäivä suunnitelmissa:) kuulostavat päivät edessä, tsemppiä sinulle myös (y)

@Charlotte82 kiitos :) hyvä, että kaikesta huolimatta teillä on ensikäynti takana ja suunnitelmat tulevaa varten valmiina :) harmi se varjostama, koska saat tietää tulokset? Sullakin siellä piinalliset päivät tiedossa. Tsemppiä myös sulle :)

Miten @Alinah92 piinailut sujuu ?:)
 
@ananasbananas mulle vaan sanottiin että joskus 4 viikon päästä tulee soitto jos koepalassa jotain. Jos kaikki hyvin niin ei tule soittoa. Lääkäri ei näyttänyt olevan asiasta kovin huolissaan, joten päätin itsekin olla miettimättä asiaa toistaiseksi.

Pitäisiköhän munkin tähdätä tuohon lauantaihin sen testauksen kanssa.... :geek: silloin olisi dpo 13. Mikäli se iänikuinen tuhruttelu ei ala taas ennen sitä
 
@Charlotte82 Okei, parempi olla niistä tosiaan stressaamatta. Oletan, että lääkäri olisi asiasta jotakin ilmaissut, jos huolissaan tilanteesta olisi. Lauantai kuulostaa hyvältä testauspäivältä;) Toivottavasti saataisiin tänne iloisia uutisia :)

Vähän alkaa itsellä kyllä pieni pelko menkoista hiippailla alitajuntaan. Eilisestä alkaen ollut alaselän jomotusta ja välillä aika kovakin paineen tunne alavatsalla. Sellainen ällöttävä olo myös pitkin päivää:unsure:
 
@Charlotte82 Kiva että saitte ensikäynnin hoidettua :) Toivotaan ettei kohdusta löydy mitään ihmeellistä.
Mulla on usein ovis kp10. Nyt keväällä on pari kertaa ollut jopa kp9. Meitähän onkin paljon testaamassa lauantaina :)

Dpo9 ja ainut oire on hirveä turvotus. Jos lähtisin tiukan paidan kanssa ulos, niin saisin taatusti onnitteluja. Tätä on jatkunut jo päiviä. Ei ole kuitenkaan sellainen The Raskausolo, joten valmistaudun menkkoihin... :unsure:
 
Mä voisin liittyä tähänkin ketjuun, kirjoitan tuohon +40 ryhmään. Itsellä yritystä uudessa liitossa 4.5 vuotta, ja ikää 45. Edellisestä liitosta tytöt, 19, 16 ja 11-vuotta. Olemme menossa hoitoihin Dextraan luovutettuun munasolun. Ikää niin paljon, ettei omat solut enää hyvälaatuisia.
 
@kirsillevauva Tervetuloa mukaan jutustelemaan :) Onnea ja voimia hoitoihin(y)

Testauspäivä lähetyy... ja alkaa olemaan jo aika malttamaton olo. Päivittäin on niitä menkkaoiremaisia selkä/alavatsakipuja, vatsa on sekaisin ja rinnat välillä aristaa. Oireet alkaa aina ihan puskista ja sitten loppuvat ihan yhtä äkkiä, kuin alkavatkin..o_O Jotenkin vähän sellainen menkkafiilis on takaraivolla, mutta katsotaan:) Tulkaahan huomenna muutkin testailijat tänne sitten kertomaan mitä testit näytti:)
 

Yhteistyössä