@Shakalaka tervetuloa!
Monesko kierto sulla on letroja menossa? Ollaan samassa pisteessä, mulla on nyt eka letrokierto, tosin syksystä en tiedä mitkä on suunnitelmat jos näillä ei tärppää.
@kiuski ai niin teillä on nyt jännät ajat alkamassa! Tiedätkö miten sen piikityksen kanssa, tehdäänkö se ite ja jos nii opetellaanko se gynen/hoiajan kanssa? En oo koskaan piikittäny itteäni tai muita niin siksi kyselen
@Yuna teet kyl ihan älyttömän homman ku jaksat päivitellä tota listaa! Ite hyvä ku pysyn enää omissa päivissä kärryillä. Kyllä me pidetään lista pystyssä! Ihanan pitkä matka, lähettekö kaukomatkalle?
Mun tekis jo nyt kauheesti mieli testailla. Ekaa kertaa oon nyt (muka) tuntenu niitä kuuluisia sukkapuikkopistoksia mahassa
Vähän aikaa sit istuin sohvalle ja sattu vähän alapäähän. Lisäks on kauhee turvotus ja ilmaa mahassa. Päästelen täällä kaasuja menemään ihan miten sattuu, alkaa jo pikkuhiljaa hävettää
Mut syynä tosiaan on varmaan kerranki kunnon ovulaatio ja keltarauhanen.
Lisäksi googlella löysin 69 sivua letro-onnistumistarinoita babycenterin foorumilta ja siellähän se ilta on vierähtänytki. Luultavasti testi-into tuli myös tuolta heh