@-dino- vau, siellä edetään reippaalla tahdilla! Täällä päin Suomea saa varmaan vielä vuoden kuluttua odotella pääsyä ivf-jonoon. Sori negatiivinen suhtautuminen mutta mulla ei jostain syystä ole kauhea luotto, että julkisen kautta täällä tapahtuisi kauheasti asioita.
mahtavaa että se ensikäynti on nyt ohi ja kaikki mallillaan ja hyvät suunnitelmat!
@Karkki95 kovasti jaksamista. Toivotaan että ovulaation boostauksesta olisi tarvittava apu.
@Kinder_Kitty toi on kyllä tosi kurjaa, että taas oot saanut kystan.
Tosi harmillista. Mun silmään toi ovistesti ei oo vielä ollut plussa, mutta oliko sulla todistetusti ollut ovulaatio vähän haaleammillakin viivoilla? Toivotaan että jossain näkymättömissä ois hyvä folli joka vielä yllättäisi. Harmillista jos tää kierto menee "harakoille".
@rosmarin tsemppiä huomiselle, toivottavasti uimarit kunnossa! Mä en oo kuukausiin jaksanut mitään kikkakolmosia, greippumehua vedin viime kesän ilman mitään hyötyä, macaa kokeilin syksyllä eikä siitäkään ollut mitään hyötyä ja oli niin pahaa että luovutin sen kanssa. Oon muuten elämässä aika luomutyyppi mutta tässä asiassa luotan länsimaiseen lääketieteeseen.
Ja hyvä toi kännykön takavarikointi, tekis varmaan mullekin hyvää kun kierron vaiheesta riippuen googlailen ties mitä... Joo kyllä ne luget vähän tuppaa valumaan pitkin päivää, ällöttävää.
@Nonsk mä käyn kanssa jumpallakin, pumppia ja muuta lihaskuntopainotteista. Salilla oon mäkin huono yksin käymään niin jos ei oo sopivaa jumppaa päädyn juoksemaan. Pahoittelut negasta ja tsemppiä uuden kierron odotteluun. <3
@Yuna mäkin tykkään laulaa karaokea ja laulelen muutenkin esim kotona aina jotain. Ja luonnon keskellä oleminen rauhoittaa kyllä tosissaan mieltä.
Ja ai että tollanen pikniktapaaminen oliskin huippu!
Täällä taas noustu syvästä kuopasta ja tomerasti napattu eka letro. Ens viikon perjantaina kp12 ultra yksityisellä, tän kierron jälkeen kutsuu sairaala... Katotaan kutsuuko taas piikkihoidot, en usko että letrot yksinään tässä kolmannessakaan kierrossa riittää.