Viikonlopun kun on poissa lapsenhoitohommissa ja kaverin viihdytyspuuhissa niin täällä onkin tullut hauskaa luettavaa
Ihania miehiä teillä.
Jaa että miten paljon menee testeihin.. Hmm noh, tilaan raskauskeijulta sitä 30kpl liuskapakettia. Se riittää joskus kauankin ja joskus vähän vähemmän aikaa. Riippuu kierrosta miten ovis tulee.. Viime kesänä tilasin matkassa jotain raskaustestejäkin, mutta enää en oo tilaillut. Ostan kaupasta joskus pc-liuskoja "talteen" ja tuleehan niiden ovistestienkin mukana pari raskaustestiä. Mäkin huomaan joskus ajattelevani tuolla samalla tyylillä
en kohta voi juoda näitä tai e
ntä jos en tuukaan käyttämään näitä testejä, mutta sitten hiljennän sen ja otan silti
Juuri puhuttiin kaverin kanssa, jonka kans yritys alkoi samoihin aikoihin ja hän kun sai kilpparilääkkeet ni tärppäsi, neiti reilun vuoden ikäinen nyt, että mulla meni vuosi kun kierto tasoittui ja ei oikein välillä vieläkään varmuudella aina tiedä että millon menkat alkaa, että oon tehnyt otestejä oviksen takia mutta myös jotta tietää myös menkkojen alun eikä tarvi arpoa. Kerroin myös että mulla on se arvo koholla. Ei tullut mitään ilmiselviä ohjeita, mitä joku saattaa antaa. Oon ehkä onnekas kun oon osannut valita niitä tyyppejä, jotka osaa ajatella muullakin tavoin näitä asioita kun vaan älä stressaa ym.. Näitä juuri mitä te ootte saaneet osaksenne.
Mun tän hetkinen kierronvaihe, jaa-a. Joko mun menkat alkaa viikonlopulla tai sitten on ovis. Eilen illalla taas oli vähän verta kun kävin vessassa ennen sänkyyn menoa. Tavallaan tästä voisi ajatella että se alkukierron ovismaiset oireet oli sit ovis, kun nyt oli tuota verta.. Josko mun raskauskeijun ovistestit tulis tänään, tilasin ne keskiviikkona eikä tulleet perjantaina niiku odotin
onneks on vielä rfsu:t jäljellä ja la/su en edes ehtinyt tehdä.
Mukavaa viikonalkua! Ei mun tällästä stooria pitänyt jakaa vaan pikakuulumiset