❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Aaah mäkään en tiennyt tuosta hoitokatosta! :eek: Ja eikös se niin mene että vuodenvaihteessa alkaa aina laskenta alusta? Onko hoitokatossa sama? Mutta joo onneks on myös tämä kunnallinen puoli! Me oltaisiin ikuisesti lapsettomia jos pitäisi yksityiselle mennä :unsure:

Kiitos taas kamalasti kaikista tsempeistä! Ootte ihania ❤ Mua jännittää ihan kamalasti. Olen myös ottanut kaikki kikkavitoset käyttöön että mun mieli rauhottuis. Mutta siis hyi hemmetti miten greippimehu voi ollakkaa niin pahaa! Mutta eikö se niin mene että jos lääke on hyvää niin se ei auta?:ROFLMAO:
 
Keräys ohi. Ei kyllä ollut yhtään kivuliasta, hieman epämukavaa tosin. Lääkkeet vaan pisti väsyttämään ja otinkin tossa 3tunnin päikkärit kun kotiin päästiin. Mutta niin, saalis oli todella surkea. Ultrassa näkyi 4-5 follia, mutta vain yksi solu löytyi. Mikä todennäköisyys että se selviää siirtoon asti? Ei mikään. Ai että mua harmittaa. Kaikki piikitykset, paskat olot ja tulos on tämä. Huomista puhelinsoittoa odotellessa että ei tarvitse mennä ja tervetuloa elokuussa taas.....:poop::poop:
 
@kiuski :cry::cry: Mä oon miettinyt tänään useasti, että miten sun siirto meni. Ei voi olla totta! Toivottavasti tapahtuu ihme ja se yksi solu saataisiin siirrettyä. <3 Ultrattiinko munasarjojen tilannetta missä vaiheessa ennen keräystä, näyttikö tilanne paremmalta jossain vaiheessa vai oliko odotettavissa, ettei ole kovin montaa solua? Voi hitsi olen pahoillani teidän puolesta,, miten raskas prosessi toi kasvattelu onkaan ollut.
 
@Lumi87 Eipä niitä solujen määrää näe ennen kuin tuossa keräyksessä. Mutta kyllähän se follien määrä jo jotain kertoo ettei paljoa edes ollut luvassa mutta että vain yksi.. no eihän lottovoittoonkaan tarvita kuin yks oikea rivi. Jotenkin odotin että pakkaseen saataisiin edes yksi mutta nyt vaan odotellaan että selviääkö se yksi edes huomiseen asti.

Jossain taisi olla sanottu että keskimäärin toisella kerralla onnistuu paremmin, että tämä eka kierros on aina vähän tälläistä lääkkeiden kokeilua. Mutta eipä se nyt kamalasti lohduta.
 
@Josia joo ei kyllä aina jaksais mutta jostain sitä vaan löytää voimaa. Tsemppiä teille <3

@rosmarin mitä ultrassa näkyi? Mä sain luvan vetää kuus letrokiertoa putkeen ku ei tartte ultrata. Eli kolme vielä edessä.

@kiuski EIKÄ! vaan yks :cry: oispa se sit sitäkin sitkeämpi :unsure: no jos joudutte uudelle kierrokselle niin toivotaan että se menis paljo paremmin. Pettymys on varmasti jokatapauksessa suuri. :cry: voimia <3
(ja hoitokatto nollautuu kans vuodenvaihteessa)
 
Voi kurjaa @kiuski :(. Oon vähän pihalla näistä hoitokuvioista, toivottavasti se yksi selviää siirtoon asti. Saanko kysyä että onko se siirto ihan lähipäivinä jos kaikki menisi hyvin?

@rosmarin onko ovis tuloillaan?

Itsellä nyt kp11/28-30 ja ovistestit aloitin lauantaina. Vahvistuu kyllä mutta ei vielä läheskään plussa. Saa nyt nähdä ehdinkö parantua flunssasta ennen plussaa, tämän hetkisessä kunnossa en pysty mihinkään talletuksiin :unsure:. Katsotaan kuin käy vai meneekö hukkaan kierto. Tossa su kun oli parempi olo niin saatiin yhdet talletukset tehtyä mut epäilen kyllä että ne siittiöt on kyllä ihan liian aikaiseen liikkeellä oviksen suhteen.
 
@kiuski voi ei, oon niin pahoillani :cry: :( voin vaan kuvitella sitä pettymystä mikä tosta tulee, toivottavasti se yksi olis sitkeä kaveri. Ja jos ei niin ens kerralla saat sitten varmaa tujummat lääkkeet/annokset. Tää on kyllä niin pitkä ja kivinen tie, mitäköhän kaikkea :poop: sitä vielä ehtii tulla matkaan ennen ku sen lapsen saa.

@Tiituu millon sulla yleensä on ovis? Hyvä et saitte sunnuntaina talleltua ja toivottavasti flunssa hellittää ennen plussaa :)

Tänään oli tosiaan ultra, taas sama eli 7mm limakalvo ja 21mm johtofolli. Aivan ku kirjasta joka kuukausi ja silti mitään ei käy. Nyt erona vaan että on vasemmalta puolelta irtoamassa, mä vähän jo teorioin et siltä puolelta se vauva tulisi :whistle:

Mä oon tänää istunu vähän nolojen ongelmien äärellä. Mitä teette tallettelujen jälkeen, mulla ainaki valuu paikat hyvän tovin ja inhottaa tunne et on pöksyt märkänä :LOL: Oon käyttäny siteitä ja se ei oikeen toimi mulla mut en oikein muutakaan keksi
 
@rosmarin tarkoitatko siis tallettetteluita seuraavaa päivää? Tai jos on aamusta talletteltu ni sitä päivää? Onhan se joo vähän ikävää että pikkarit märkänä, kun valuu vaan. Tiedän tunteen. Yritän vaa suihkutella itseni nii hyvin ku mahollista ja sit lopun kanssa on vaan elettävä.. :LOL:
 
@rosmarin onko siis kuitenkin niin että myös todettu että munasolu irtoaa ja silti mitään ei tapahdu? Mulla ovis on ollut vaihdellen kp13-16 välillä. En oo kovin montaa kertaa tikuttanut ovista mutta silloin kun olen niin plussa on tullut Kp 13 tai 15.

Niin ja mä oon tallettelujen jälkeen käyttäny välillä ihan veskipaperia pöksyissä hetken.
 
@Tiituu huomenna olisi siirto takaisin jos hyvin käy. Sanoivat että soittavat jos ei tarvitse tulla ja vielä ei ainakaan ole puhelin soinnut.. Että kai siellä jotain ainakin tapahtuu? :ninja: Toivottavasti se flunssa menisi teillä ohi että pääsette kunnolla tallentelee. Toisaalta noiden sunnuntaisimppojenkin pitäisi ihan hyvin riittää jos ovis onkin jo kp13 :)

@rosmarin onhan se valumien inhaa, mutta eipä sille oikein mitään voi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@kiuski pidän peukkuja että pääsette siirtoon (y)

Ei taida tässä kierrossa olla vielä Kp 13 ovisplussa, ei tänäänkään edes lähellä plussaa ja nyt siis kp12. No se ovis kp15-16 on ehkä tyypillisempi mulle eli menis tonne loppuviikkoon sit ellei nää mun flunssaan syömäni buranat estä koko ovista. Eikös burana voi niin tehdä? Teillä täällä ehkä tietoa?
 
@Tiituu burana saattaa estää oviksen tai ainakin siis siirtää sitä
Onkohan ovistestit luotettavia kuitenkin osoittamaan oviksen jos on syönyt buranaa, meinaan et jos saan ovisplussan niin oisko sit todennäköistä et tulee ovis vai aiheuttaakohan burana sen että vaikka lh huippu tulis niin ei irtoa...Tässä vaan pohdiskelen, eihän noita vaikutusmekanisemja aina tiedetä (n)
 
@kiuski ei tänää ainakaan tainnut tulla puhelua? :) Pidän peukkuja pystyssä että ei tulisi huomennakaan. Monelta teil on siirto?

@Tiituu mä vähän lueskelin tosta miten burana vaikuttaa ovulaatioon/raskaaks tulemiseen. Löysin joulukuussa julkastun tutkimuksen jossa ainoastaan opioidit ja naproxen isoina annoksina näytti alentavan hedelmällisyyttä vähän. Eli en usko että yksittäisillä annoksilla buranaa on merkitystä :) Jos joku haluu lukee niin: Preconception use of pain-relievers and time-to-pregnancy: a prospective cohort study (Hum Reprod (2017) 32 (1): 103-111.)

Nyt on talleteltu niin ahkeraan kun vaa voi ja mä valun lähes yötä päivää :ROFLMAO: No ei sentään mut kuitenkin, te tiiätte leidit mitä mä tarkotan.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Tiituu
@kiuski Voi toivottavasti pääsisitte huomenna siirtoon <3

Mulle iski pelko persiiseen, menin tyhmänä lukemaan unexplained fertilitystä, mikä sit on selittämätön lapsettomuus vissiin. Ja ei kuulkaa näytä hyvältä :cry: letroista oli 19% käyttäjistä apua, sama klomeista. Gonadotropiinia saaneista 32 % onnistu. Tosi pieniä lukuja :( jos olis joku vikana niin sitä voitaisiin hoitaa, nyt vaan sit ammutaan summanmutikassa ja toivotaan et osutaan ei kauheesti lohduta
 
Hui saakeli. Puhelin soi sitten heti kahdeksalta. Mietin jo että se oli nyt tässä! MUTTA meidän sitkeä sissi se siellä vielä porskuttelee, vähän hitaammanpuoleisesti tosin eli siirtoa ei ole vielä tänään. Labra kuulemma haluaa kasvatella häntä vielä huomisen ja siirto olisi ehkä perjantaina. Tai aikaisemmin jos siltä näyttää. Eli toivoa on vielä! (y)
 

Yhteistyössä