@Kinder_Kitty kiitos kysymästä, ihan hyvin menee. Tissit on turvonneet ja isot, mutta muita oireita ei näin 5+3 vielä ole. En kyllä yhtään muista missä vaiheessa esikoisen kanssa alkoi pahoinvointi. Normaalit liuskatestit on niin punaisia kuin olla ja voi ja testiviiva piirtyy ennen kontrollia, mutta vähän nyt ahdistelen kun digi antoi tänäänkin 2-3 vaikka sain 10pv sitten (rv 4+0) jo saman tuloksen. Himotestaajana tietty oon avannut testit ja viivat on kyllä tummentunu että kaipa se sieltä vaikka vkl:na tulee. Sen jälkeen lopetan kyllä testaamisen, ihan älytöntä kun kaikki testit näyttää että raskaana ollaan ja ilman digiä en olisi huolissani.
Mutta onhan tässä sellainen epävarma olo jatkuvasti. Että onko tää totta ja mitä uutisia ultra lopulta tuo... En ole uskaltanut kertoa tästä kenellekään. Ultraan asti aika epätodelliset fiilikset, ei auta kuin elää päivän kerrallaan.
Ja tsemppiä sulle
@Kinder_Kitty ultraan, hyvältä näyttää ovistesti! Toivotaan että siellä on iso ja pullea folli joka myös irtoaa!
@MMiHa minkälaiset ohjeet sait lugejen käytöstä? Mun gyne kun oli sitä mieltä ettei välttämättä ole mitään hyötyä plussan jälkeen mutta voi käyttää vielä hetken. Vähensin eilen yhteen per päivä ja ajattelin näin jatkaa viikon...
@kiuski voin kuvitellaettä testit kuumottaakaikesta huolimatta! Pregnyl on siitä ikävä kun näkyy testeissä, mä uskalsin testata 12pv myöhemmin ettei varmasti näy.
@Jennipä tervetuloa tähän maailman parhaaseen ryhmään!
@Yuna ihanaa kevättä ja kesää teille, toivottavasti "tauko" tuo rentoutta. <3