Kiitos myötäelämisestä kaikille, ihana ryhmä tämä!
@ananasbananas @-dino- Lääkäri ei osannut varmaksi sanoa, miksi folli on kadonnut, mutta ilmeisesti pco:hon kuuluu se, että joskus follit hiipuvat. Hän kyllä veikkasi myös mittausvirhettä, mikä olisi aika outoa, koska follin löysi kaksi eri lääkäriä aikaisemmissa ultrissa ja se oli niiden välissä kasvanutkin vähän. (Oon siis Naistenklinikalla ja käynyt siellä ronkittavana alkutapaamisessa, hssg:ssä ja tässä ekassa kierrossa yhteensä seitsemän kertaa. Ja joka kerta on ollut eri lääkäri ja hoitaja!! Eli haaroja on tullut leviteltyä vaikka kenelle.
Ei kai siinä mitään, mutta aina pitänyt sitten kertoa meidän tilanne uudestaan. Ja jokainen lääkäri päivitellyt sitä mun munarakkuloiden määrää jne.
Paras oli eilinen ultra, jossa lääkäri vahingossa lipsautti, että perjantaina on sitten inseminaatio - sellaisesta ei olla kyllä vielä puhuttu mitään, hahah.)
@Alinah92 Mulla myös 75 yksikköä, ja sillä näyttäisi toimivan hyvin nyt.
@Jennipä Eilisessä ultrassa todettiin tämän uuden follin kasvaneen tosi isoksi, keskiviikkona otan Ovitrellen irrottamiseen ja perjantaina sitten otollisin aika talletteluun. Eli hyviä uutisia! Ja niin jännää...
Mites tuo dpo muuten lasketaan näissä, onko perjantaina vähän kuin ovis sitten? Entä voiko mulla tapahtua ovis luonnostaan tässä ennen irrotuspiikkiä?
TMI: mulla on ollut aivan järkyttävät limat eilisestä alkaen. Nyt tosiaan tiedän, millaista oviksen aikoihin kuuluisi olla oikeastikin.
Katsotaan, tuleeko jotain kipujakin nyt sitten. Ihmeellistä, että keho toimii (vaikka onkin lääkkeiden ansiota).
Vaikea munkin kuvitella plussaa tikkuun, mutta jos se joskus tapahtuu, niin oon päättänyt, etten ainakaan sekoa ja yritän olla kertomatta vanhemmille ja kavereille ennen kuin varmoilla päivillä. (Niin varmaan!
) Mites
@Jennipä , kenelle olet jo uskaltanut kertoa?