@Josia meillä on kolme kissaa ja oon miettinyt paljon niiden suhtautumista vauvaan, jos sellanen joskus saadaan. Ne on niin tottuneita tähän kahden aikuisen rauhalliseen elämään, että säikkyvät välillä kun vieraiden lapset käy kylässä ja pyyhkäisevät tömistellen ohi. Olen kuitenkin ajatellut asian niin, että tottuvat kyllä hiljalleen siinä samalla kun vauva kasvaa. Ensin pienestä kitinästä suoraan huutoon ja pienestä pyörimisestä juoksuun
@maximus tsemppiä piinailuun, samoin
@Tuimatar!
@Villisilmä ihania uutisia siirrosta! Pidän sormet ja varpaat ristissä että nyt tärppää
Ja tosiaan, oli viitteitä molemmista, endosta ja pco:sta, mutta mitään diagnooseja en kuitenkaan ainakaan vielä saanut. Liekköhän niitä myöhemminkään enää tuon tarkemmin tutkitaan? Ootteko muuten kuulleet tällaisesta; lääkäri sanoi ultrauksen jälkeen, että kohtu on selvästi taaksepäin kallellaan niin ajatteli heti että vois olla endoa? Itse en oo koskaan kuullut, että tuo liittyis jotenkin endoon.
@Fritang en osaa sanoa annoksesta vielä tarkempaan, mutta syön Letroja kp 3-7. Saan tarkemmat ohjeet aukkarin jälkeen. Lääkäri sanoi kuitenkin että munasarjat on niin aktiiviset, että annostuksen kanssa täytyy olla maltillinen, ettei kovin montaa lasta kuitenkaan kerralla tulisi
Anteeksi että kyselen niin paljon, mutta tää kaikki tuli jotenkin niin yhtäkkiä etten lääkäriltäkään hoksannut kaikkea kysyä. Mutta syödäänkö letroja siis aina niin että alotetaan samalla inssi? Oon luullut että niitä käytetään aluksi vaan tukemaan kiertoa, mutta tallettelut jatketaan luomuina. Oon ollut ihan ihmeissäni nyt nämä pari päivää että ollaankin jo heti suoraa inssiin menossa