@Eela- Tsemppiä tutkimuksiin! Itsellä ennen ensikäyntiä aika matalat fiilikset. Jotenkin tuntui, että on niin epäonnistunut. Itselle ensikäynti antoi kuitenkin toivoa, koska nyt tietää että apua saadaan. Ei luovuteta
@-dino- toi Letro-risteily kuulostaa kyllä aika mielenkiintoiselta
Kiitos kaikille tervetuloatoivotuksista! Täällä vaikuttaa olevan hyvä ilmapiiri
Itse kanssa myös pohtinut tuota Letrojen aloitusta. Lähinnä mietityttää se, että tuleeko niistä sivuoireita paljon. Toki myös mietityttää pettymykset, joita mahdollisesti on edessä päin. Miten saa psyykattua itsensä niihin. Tässä on niin paljon kaikkea uutta ja fiiliksiä, joita ei ikinä aiemmin oo tarvinnut miettiä.
Mulle tehtiin ensikäynnillä aukiolotutkimus (kp10) ja kaikki vaikutti olevan ok. Kp 12 alkoi kuukautismainen vuoto, jota kesti viisi päivää. Gynen mukaan kyseessä toimenpiteen provosoima vuoto. Nyt kyllä aika paljon mietityttää sekin, että kuinka paljon tämä "ylimääräinen" vuoto venyttää tätä Letrojen aloitusta. Onko muilla aukkari aiheuttanut vuotoa?
Myös aika koville ottaa miehen ajatukset tilanteesta. Jotenkin heräsi varmaan tähän tilanteeseen ensikäynnin yhteydessä ja hänellä mieli ollut aika matalalla. Tämä on toki todella ymmärrettävää. Itse kuitenkin PCO:ta aavistelin jo ennen ensikäyntiä, joten olin tähän jo henkisesti varautunut. Tulee vaan toisen puolesta niin pahamieli, kun ei asialla pysty oikein mitään tekemään
Ollaan puhuttu asiasta kyllä nyt aika paljon, joka tuntuu jo vähän helpottavan tilannetta. Kyllä se siis vielä tästä varmaan helpottaa
Anteeksi tämä kauhea avautuminen