kauan menkkojen pitää olla myöhässä

• Viestiketjun aloittaja huolestunut.
  • Ensimmäinen viesti
Pitää kommentoida
sen verran että se on aika normaalia( äiti terkka) että esim pillereiden lopettamisen jälkeen kierto voi olla epäsäännöllinen kunnes tasottuu...

Itsellä pillereiden jälkeen kierrot ollu pillereitten lopettamisen jälkeen 32pvä,35pvä,30pvä,34pvä,30pvä,30pvä,39pvä ja 30pvä...

Ja on kuulemma ihan normaalia...

Ei mulla ennen pillereitäkään kauheen säännölliset ollu...Sillon jotain 30-35pvä...

Snoopy
Mulla ei pillereiden lopettamisen jälkeen menkkoja kuulunut kolmeen kuukauteen... Ja raskaana EN ollut. Lopulta hormoneilla (terolut) saatiin kierrot taas kohdilleen ja ekat menkatkin lopulta tulemaan. Kuurin jälkeen olivat taas mitä sattuu, mutta plussa tuli lopulta kp 50(tai jtn sinnepäin) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pitää kommentoida:
sen verran että se on aika normaalia( äiti terkka) että esim pillereiden lopettamisen jälkeen kierto voi olla epäsäännöllinen kunnes tasottuu...

Itsellä pillereiden jälkeen kierrot ollu pillereitten lopettamisen jälkeen 32pvä,35pvä,30pvä,34pvä,30pvä,30pvä,39pvä ja 30pvä...

Ja on kuulemma ihan normaalia...

Ei mulla ennen pillereitäkään kauheen säännölliset ollu...Sillon jotain 30-35pvä...
mulle ne sano Tk:ssa, että on ihan normia että heittelee, mut perhesuunnittelus sanoi, että ei se ole normaalia.. kaikki neuvoo erilailla :D

positiivari harmaana
ai sä teit sen jo sittenki tänään.. voi että.. toivottavasti ne menkat sitten edes alkais niin ei tarttis niistä huolehtia. ja lisää vaan yritystä ;)

en pääse jostain syystä kirjautumaan..

pääsit kirjautuun =) niin, vähä mua harmittaa ku tietää että ei o raskaana, silti ei menkkoi, niin ei pääse ees yrittää ja jänskäilee :'( odottelen menkkoja ku kuuta nousevaa :LOL: harvoin sitä toivoo että alkaispa kuukautiset :D :D

niin, toivottavasti ees sulla olis nyt tärpännyt :) :) mulla vaan ei taija olla ees mahdollisuutta että olisin raskaana, ku testei on palan niin paaaaaaaaljo jo :/ ja menkat omien laskujen mukaa jo jotaa 8-10pv myöhässä. .ellei tuo ovis olis sitte tapahtun myöhemmin.. :LOL: ei viitti toivoo elätellä :D :D

vieras
mä kans lopetin just elokuussa pillerit ja nyt kuumeisesti odottelen menkoja. Raskaana en oo. Välillä vatsaa kipristää et tulis mut ei vaan ala... Ehkä ne sieltä vielä tulee. Mies ainakin sano et oon niin kiukkunen et kyl ne kohta alkaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä kans lopetin just elokuussa pillerit ja nyt kuumeisesti odottelen menkoja. Raskaana en oo. Välillä vatsaa kipristää et tulis mut ei vaan ala... Ehkä ne sieltä vielä tulee. Mies ainakin sano et oon niin kiukkunen et kyl ne kohta alkaa... :)
tai sit oot raskaana kera mielialavaihteluiden :LOL:

Yhteistyössä