kauan imetitte?

Ykköstä kuukauden, kakkosta 8 kuukautta ja kolmosta 9 kuukautta :) Ja tuo ykkönen on ihan yhtähyvin kehittynyt ja kasvanut kuin nämä kaksi jälkimmäistäkin vaikka ei saanut rintamaitoa kuin sen kuukauden ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:29 kutku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:26 nöppönen kirjoitti:
esikoista 8vk, ei ollenkaan täysimetyksellä.
kuopusta 8kk, kunnes otettiin sairaalaan vieroitukseen.
Täh? En nyt tajunnu...
mitä et tajunnut? siis tyttö pääsi neuvolan kautta sairaalaan rintavieroitukseen kun mun voimat loppui. sori.. oli huonosti muotoiltu lause. :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:32 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:29 kutku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:26 nöppönen kirjoitti:
esikoista 8vk, ei ollenkaan täysimetyksellä.
kuopusta 8kk, kunnes otettiin sairaalaan vieroitukseen.
Täh? En nyt tajunnu...
mitä et tajunnut? siis tyttö pääsi neuvolan kautta sairaalaan rintavieroitukseen kun mun voimat loppui. sori.. oli huonosti muotoiltu lause. :D
Mäkin vähän ihmettelen tollaista käytäntöä... :eek: Onhan mullaikin monesti ollut "voimat" loppu,mut en mä ole lastani sen takia sairaalaan vienyt...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:32 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:29 kutku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:26 nöppönen kirjoitti:
esikoista 8vk, ei ollenkaan täysimetyksellä.
kuopusta 8kk, kunnes otettiin sairaalaan vieroitukseen.
Täh? En nyt tajunnu...
mitä et tajunnut? siis tyttö pääsi neuvolan kautta sairaalaan rintavieroitukseen kun mun voimat loppui. sori.. oli huonosti muotoiltu lause. :D
Siis just tuota en tajunnu. Kursivoinkin tuon kohdan, kunnes otettiin sairaalaan vierotukseen, mutta en tajunnu että lainatessahan koko teksti kursivoituu, olis pitäny lihavoida.

En oo kuulukaan tuollasesta. Jostain jutusta oon kuullu, että ite mennään mukaan ja yön ajan hoitaa hoitaja lasta, että ite saa nukkua. Kauanko lapsi sairaalassa oli?
 

Yhteistyössä