Kattokaa mitä menin vauvakuumeessani ostamaan :)

minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
tosi kivat. kyllä noissa kehtaa työnnellä. :D
Niin munkin mielestä ;)
Ymmärrän kyllä et kuumeessa tekee mieli jo shoppailla jotai... :) Itekki tuli tarvikeliikkeitä jo kierreltyä ennen ku tärppäs... Meil oli vaa nii epävarma tilanne et jäi ikkunaostos asteelle

Kivat. Mä luulin, et oisin ainoa joka vauvakuumeisena ostaa ties mitä mutta sä laitoitkin paremmaksi! Mulla on vasta yks sängynaluslaatikollinen vaatteita. Tosin mulla on nyt lopultakin myös elämää kohdussa.. =)

Hmm.. Miten saat esim. kauppakassit tuonne alakoriin? Kuvasta näyttäisi, että kori on ihan kiinni kärryjen pohjassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Kivat. Mä luulin, et oisin ainoa joka vauvakuumeisena ostaa ties mitä mutta sä laitoitkin paremmaksi! Mulla on vasta yks sängynaluslaatikollinen vaatteita. Tosin mulla on nyt lopultakin myös elämää kohdussa.. =)

Hmm.. Miten saat esim. kauppakassit tuonne alakoriin? Kuvasta näyttäisi, että kori on ihan kiinni kärryjen pohjassa..
Ruokaostokset sujuu autolla :)

minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos halvalla saa, niin silloin ostetaan - vaikka ei tavaraa tarvitsekaan...
Just. Tarkotus olis noita joskus tarvita =)
Mulla sama periaate, siksi tulee ostettua myös alesta ja kirppikseltä suurempia lastenvaatteita. Tätä samaa kai käsittääkseni harrastaa ihan muutkin et ostaa silloin kun saa edullissesti :)

Tulee aina mielee Sulo Vilen "no ku sai nii halavalla" :) :)

finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:

Joko sä tiet, et yks vai kaks?

Yhteistyössä