2Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Onko sulla ap ennestään monta lasta?
Ymmärrän kyllä et kuumeessa tekee mieli jo shoppailla jotai... Itekki tuli tarvikeliikkeitä jo kierreltyä ennen ku tärppäs... Meil oli vaa nii epävarma tilanne et jäi ikkunaostos asteelleAlkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:Niin munkin mielestäAlkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:tosi kivat. kyllä noissa kehtaa työnnellä.
VähemmänAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:No pistetää sit raaka veikkaus et....... 50e?
Yksityiseltä henkilöltä. Muutaman vuoden vanhat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä ostit vaunut? Kuinka vanhat?
Ruokaostokset sujuu autollaAlkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Kivat. Mä luulin, et oisin ainoa joka vauvakuumeisena ostaa ties mitä mutta sä laitoitkin paremmaksi! Mulla on vasta yks sängynaluslaatikollinen vaatteita. Tosin mulla on nyt lopultakin myös elämää kohdussa.. =)
Hmm.. Miten saat esim. kauppakassit tuonne alakoriin? Kuvasta näyttäisi, että kori on ihan kiinni kärryjen pohjassa..
Jos ehdit raskautumista odotellessa kyllästyä noihin, saat ne kyllä varmasti myytyä eteenpäin niin ette jää tappiolleAlkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:
Just. Tarkotus olis noita joskus tarvita =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos halvalla saa, niin silloin ostetaan - vaikka ei tavaraa tarvitsekaan...
niinpä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ehdit raskautumista odotellessa kyllästyä noihin, saat ne kyllä varmasti myytyä eteenpäin niin ette jää tappiolleAlkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:
Mulla sama periaate, siksi tulee ostettua myös alesta ja kirppikseltä suurempia lastenvaatteita. Tätä samaa kai käsittääkseni harrastaa ihan muutkin et ostaa silloin kun saa edullissestiJust. Tarkotus olis noita joskus tarvita =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos halvalla saa, niin silloin ostetaan - vaikka ei tavaraa tarvitsekaan...
Joko sä tiet, et yks vai kaks?Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Kivat. Mä luulin, et oisin ainoa joka vauvakuumeisena ostaa ties mitä mutta sä laitoitkin paremmaksi! Mulla on vasta yks sängynaluslaatikollinen vaatteita. Tosin mulla on nyt lopultakin myös elämää kohdussa.. =)
Hmm.. Miten saat esim. kauppakassit tuonne alakoriin? Kuvasta näyttäisi, että kori on ihan kiinni kärryjen pohjassa..
Perjantaina tietää Raitis vasta, montako kasvaa kohdussa lastaAlkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:En tiedä.. Perjantaina vasta. =)