Kattelisitko tällasta miestä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Ollaan seurusteltu kohta vuosi. Nyt ollaan muutettu yhteen, melkein kokonaan. Tavaroita on vielä miehen vanhassa kämpässä.. Tänä vkl:na oli puhe tuoda lisää tavaraa. Esimerkiksi sänky, vanhan sänkyni ehdin lahjoittaa jo pois. Ja nyt olen ilman sänkyä, koska mies on ryyppäämässä. Aloitti jo eilen, eikä tullut kotiin yöksi. Suuttui kun en mennyt sen kanssa juomaan, baariin, hänen kavereilleen. Olen kuulemma kusipää ja vaikka mitä, haluan aina vain olla kotona (en todellakaan, mutta kun en halua ryypätä). Tänään olisi pitänyt mennä hakemaan se, mutta kun en suostunut alkoi juomaan taas. Heti herättyä. En tiedä missä on. Mitä teen, mulla ei ole nyt sänkyä sen takia. Tiedän, että sillä on alkoholi ongelma, välillä myöntää ja välillä ei. Joku tunti sitten ilmoitti, että en saisi jättää häntä heitteille, hän on vain ongelma läjä ja pitää pitää huolta siitä. Eli pitäskö mun mennä hakemaan se? Sitten taas vähän myöhemmin vain haukkui mua, syytän häntä kaikesta, haluan hänen tekevän kuten tahdon, olen valittaja ja roikkuja.. Ota sitten selvää?! Oon ihan lopussa, tää on miljoonas kerta kun tapellaan juomisen takia. Ilmoitinki jo, että me erotaan ei tämä onnistu. Ei vastausta. Luulen, että ryyppää siellä aivot pellolle ja kohta taas itkee mua hakemaan ja pelastamaan itsensä.... :(

[QUOTE="vieras";23285868]En tiedä kummassa on enemmän vikaa, alkkiksessa ukossa vai naisessa, joka sellaisen kanssa suostuu seurustelemaan, vaikka tietää mikä on.[/QUOTE]

Se on niin vaikeaa, kun muut ajat on niin ihana ja rakastava. Sitä aina odottaa ihmettä, että se ongelma katoais.

[QUOTE="aapee";23285878]Se on niin vaikeaa, kun muut ajat on niin ihana ja rakastava. Sitä aina odottaa ihmettä, että se ongelma katoais.[/QUOTE]
Siitä ei voi sitten kuin syyttää itseään. Jos seurustelua takana vasta vuosi ja tällaista on elämä, niin ei se paremmaksi tule muuttumaan.

[QUOTE="vieras";23285875]Kannatan ehdottomasti seurustelun jatkamista sängyn vuoksi. Sängyt ovat kalliita.[/QUOTE]

Kiitos tästä! :D Ei se ole syy, tuli vaan ärsytys kun tänään haettiin sänky ja tänään meidän piti tuoda se uusi sänky tänne. No, voinhan nukkua ilmapatjalla tai sohvalla... On tässä muutakin. Lapset. Ovat alkaneet tottua uuteen perhesysteemiin. Ja taas hajoaa kaikki :( Ei siis lapsia tämän miehen kanssa, vaan molemmilla vanhoista liitoista.

[QUOTE="aapee";23285899]On tässä muutakin. Lapset. Ovat alkaneet tottua uuteen perhesysteemiin. Ja taas hajoaa kaikki :( Ei siis lapsia tämän miehen kanssa, vaan molemmilla vanhoista liitoista.[/QUOTE]
No sitä suuremmalla syyllä pitää tilanteen loppua, jos ovat jo alkaneet tottumaan alkoholismin sävyttämään perhe-elämään. Ja hajonnuthan kaikki on jo. Ei ero sitä hajonneemmaksi muuta, vaan ehjemmäksi. Kannattaa katsoa tilannetta ulkopuolelta. Suosittelisitko vastaavassa tilanteessa ystäväsi tai siskosi jäämistä suhteeseen ja kokisitko heidän lapsiensa kärsivän äidin alkoholistimiesystävästä?

[QUOTE="vieras";23285925]No sitä suuremmalla syyllä pitää tilanteen loppua, jos ovat jo alkaneet tottumaan alkoholismin sävyttämään perhe-elämään. Ja hajonnuthan kaikki on jo. Ei ero sitä hajonneemmaksi muuta, vaan ehjemmäksi. Kannattaa katsoa tilannetta ulkopuolelta. Suosittelisitko vastaavassa tilanteessa ystäväsi tai siskosi jäämistä suhteeseen ja kokisitko heidän lapsiensa kärsivän äidin alkoholistimiesystävästä?[/QUOTE]

Miehellä on sen verran järkeä, että lasten nähden ei juo. Ja hoitaa työnsä ja lapsensa hyvin.

Olen jo kerran antanut suhteen jatkumiselle ehdon; hän lopettaa juomisen tai minä lähden. Oli noin 2-3 viikkoa juomatta ja oli todella ylpeä itsestään. Mutta sitten tuli riita ja kas, juomaan lähti.

[QUOTE="aapee";23285955]Miehellä on sen verran järkeä, että lasten nähden ei juo. Ja hoitaa työnsä ja lapsensa hyvin.

Olen jo kerran antanut suhteen jatkumiselle ehdon; hän lopettaa juomisen tai minä lähden. Oli noin 2-3 viikkoa juomatta ja oli todella ylpeä itsestään. Mutta sitten tuli riita ja kas, juomaan lähti.[/QUOTE]
Kyllä lapset silti tilanteesta kärsivät. Viimeistään sinun kauttasi ja muutenkin ymmärtävät, vaikka yrittäisit peitellä.

Alkoholia näemmä käytetään myös kiristysvälineenä ja keksitään toisista tekosyitä juomiselle. Pahinta lajia, jos muka muiden vika, että juo.

Tuohan kuulostaa ihan unelmamieheltä. Jokainen nainen haluaisi juuri tällaisen miehen. Lopeta heti valittaminen ja roikkuminen, teet vaan reippaasti mitä mies käskee niin kaikki on hyvin. Sun pitää myös alkaa ryypätä, jos mies sanoo niin.
Saanko kysyä, mistä tällaisia luomakunnan kruunuja löytyy?
Kapakan rappusilta kello 4.00 aamuyöstä, yrjöt rinnuksilla? Netistä "anna koti kodittomalle ääliösääliölle"- palstalta? Kerro mulle.

Tuohan kuulostaa ihan unelmamieheltä. Jokainen nainen haluaisi juuri tällaisen miehen. Lopeta heti valittaminen ja roikkuminen, teet vaan reippaasti mitä mies käskee niin kaikki on hyvin. Sun pitää myös alkaa ryypätä, jos mies sanoo niin.
Saanko kysyä, mistä tällaisia luomakunnan kruunuja löytyy?
Kapakan rappusilta kello 4.00 aamuyöstä, yrjöt rinnuksilla? Netistä "anna koti kodittomalle ääliösääliölle"- palstalta? Kerro mulle.

Yhteisen ystävän kautta tutustuttiin. Ei baarissa.

Kyllä, mies olisi varmaan onnensa kukkuloilla jos olisin kuten se. Joisin aina kun mahdollista. Haluaisi kovasti, että olisin sen mukana, eli ei sanojensa mukaan halua olla ilman mua vaan mun kanssa. Sitten suuttuu, kun en seuraa sitä, en mukamas halua olla sen kanssa! Mutta ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin tehdä mitä en halua, ryypätä.. Joskus olen mukanakin ollut ja se on ihan perseestä, itkun kanssa aina kotiin. Miten voi "aikuinen" mies olla noin lapsellinen?!

Yhteistyössä