S
"surullinen"
Vieras
Ollaan seurusteltu kohta vuosi. Nyt ollaan muutettu yhteen, melkein kokonaan. Tavaroita on vielä miehen vanhassa kämpässä.. Tänä vkl:na oli puhe tuoda lisää tavaraa. Esimerkiksi sänky, vanhan sänkyni ehdin lahjoittaa jo pois. Ja nyt olen ilman sänkyä, koska mies on ryyppäämässä. Aloitti jo eilen, eikä tullut kotiin yöksi. Suuttui kun en mennyt sen kanssa juomaan, baariin, hänen kavereilleen. Olen kuulemma kusipää ja vaikka mitä, haluan aina vain olla kotona (en todellakaan, mutta kun en halua ryypätä). Tänään olisi pitänyt mennä hakemaan se, mutta kun en suostunut alkoi juomaan taas. Heti herättyä. En tiedä missä on. Mitä teen, mulla ei ole nyt sänkyä sen takia. Tiedän, että sillä on alkoholi ongelma, välillä myöntää ja välillä ei. Joku tunti sitten ilmoitti, että en saisi jättää häntä heitteille, hän on vain ongelma läjä ja pitää pitää huolta siitä. Eli pitäskö mun mennä hakemaan se? Sitten taas vähän myöhemmin vain haukkui mua, syytän häntä kaikesta, haluan hänen tekevän kuten tahdon, olen valittaja ja roikkuja.. Ota sitten selvää?! Oon ihan lopussa, tää on miljoonas kerta kun tapellaan juomisen takia. Ilmoitinki jo, että me erotaan ei tämä onnistu. Ei vastausta. Luulen, että ryyppää siellä aivot pellolle ja kohta taas itkee mua hakemaan ja pelastamaan itsensä....