Kättäri vai naistenklinikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naistenklinikalla mielumin jos noista pitää valita. Syy on se että lastenlääkäripalvelut ovat siellä paremmat. Noin muuten kai naistenklinikalla on perhehuoneita enempi, kättärillä huonosti paitsi haikaranpesässä, johon on taas selvästi enemmän halukkaita mitä paikkoja. Jos haluaa lääkkeettömän synnytyksen niin kättäri lienee parempi vaihtoehto.

Kättärillä ehdottomasti.
Syyt: Hyvä kokemus kättäriltä, olen kuullut hyvää ja olen kuullu naistenklinikasta tosi tympeää juttua joten ei kiitos.
Myös se että appiukko on kättärillä töissä käännyttää mut sinne. :D

Olen synnyttänyt Turussa, Oulussa ja Helsingissä Naistenklinikalla. Mielestäni naistenklinikka oli avarakatseisin paikka ja sain hoitoa, apua ja tukea riittävästi ja hoitajat olivat mukavia. Äidin toiveet otettiin hyvin huomioon, kun voitiinn ja ohjeita ei tuputettu. .Nailstenklinikasta puhutaan kaikenlaista, mutta mä olin kyllä tyytyväinen (2 kertaa)

Olen synnyttänyt molemmissa ja jos vielä joskus tulee lisää lapsia, palaan naistenklinikalle. Kätilöt ja osaston hoitajat jaksoivat kuunnella äitiä, ja oikeasti auttoivat jos tarvitsin apua esim. ihan vessassa käyntiin. Kättärillä synnytin esikoiseni ja minulle hoettiin koko ajan "kyllä sinä osaa, ei me nyt ehditä, ei se haittaa vaikka vauva on kakka vaipassa kolmekin tuntia" (en siis osannut vaihtaa edes vaippaa kun esikoiseni syntyi ja siihenkään en saanut heti apua). Perhehuoneen sain kyllä molemmissa.
Ja toki sekin, että lastenklinikka on tarvittaessa "vain" tunnelin päässä, auttaa asiaa.

Naisteklinikka
klo 14.35 saavutaan naisteklinikalle
klo 14.45 laitetaan sykkeet kuulumaan,jokaisen supistuksen myötä vauvan sydänäänet laskee
klo 16 siirtyminen synnytyssaliin
klo 18 lääkäri katsoo pikaisesti hoitajan kehoituksesta ultralla,lääkärillä kiire kotiin
Klo 19 epiduraali
klo 21 epiduraali
Klo 22.30 sanon hoitajalle,että miten infektion kanssa kun ambulanssissa oli kuumetta
klo 23 hätäsektio
23.05 vauva kiidätetään lastenklinikalle,ei hengitä,mnapanuora oli kahdesti kaulan ympäri ja kuristi kaulaa joka supistuksella

tilanne nyt:olen cp. vammaisen lapsen omaishoitaja,lapsi ei puhu eikä kävele,sai aivoverenvuodon synnytyksessä

Mulla ainoa asia mikä alatiesynnytyksessä jännittää on se, että joku tympeä kylmä kätilö pilaa sen enkä pysty keskittymään + muistan ikuisesti ikävän ammattitaidottoman kätilön kun mietin synnytyskokemusta. Muutakin tekemistä kuin sietää välinpitämätöntä muka ammattilaista, joten toivottavasti saan yhtä ihania kun satuin sillon saamaan sektion jälkeen, sehän siitä teurastuksesta olis puuttunutkin että olis vielä ikäviä ihmisiä ympärillä ollu. :O Sori ohi aiheen. :D

Naisteklinikka
klo 14.35 saavutaan naisteklinikalle
klo 14.45 laitetaan sykkeet kuulumaan,jokaisen supistuksen myötä vauvan sydänäänet laskee
klo 16 siirtyminen synnytyssaliin
klo 18 lääkäri katsoo pikaisesti hoitajan kehoituksesta ultralla,lääkärillä kiire kotiin
Klo 19 epiduraali
klo 21 epiduraali
Klo 22.30 sanon hoitajalle,että miten infektion kanssa kun ambulanssissa oli kuumetta
klo 23 hätäsektio
23.05 vauva kiidätetään lastenklinikalle,ei hengitä,mnapanuora oli kahdesti kaulan ympäri ja kuristi kaulaa joka supistuksella

tilanne nyt:olen cp. vammaisen lapsen omaishoitaja,lapsi ei puhu eikä kävele,sai aivoverenvuodon synnytyksessä

Järkyttävää kohtelua ja olen tosi pahoillani puolestanne, en tiedä mitä sanoisi. :(

Yhteistyössä