Kättäri vai naistenklinikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 060106
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siitä minulla on kokemuksia, Kättäristä ei. NKL:llä mukavat hoitajat ja lääkärit. Kaikki tutkimukset mitä on nyt mulle tehty on olleet tosi hyviä ja palvelu samoin. Iloista ja hyväntuulista porukkaa. Yhden hätäsektion vuoksi olin siellä jo 9 vuotta sitten viikon ajan. Sama homma jo silloin, siksi menen nytkin. Ruoka siellä hyvää myös. Lastenklinikka vieressä ja 1 osa siitä jopa synnytysosastolla eli parhaimmat mahdolliset valmiudet sekä vauvan että äidin hoitoon.

Mä oon ollu joka kerta naistenklinikalla.Valitsin sen siksi,että vauvallakin on apu lähellä jos tarvitsee,kun lastenklinikka on vieressä.Yksi lapsistamme vietiinkin heti synnyttyään sinne teholle.
Nkl:lla oli ystävälliset hoitajat ja hyvä hoito.

minä olin kättärillä ja oli todella mukavaa. henkilökunta oli tosi mukavaa vaikka kiire oli kova ja lomat päällä. silti tuli iloista ja asiantuntevaa opastusta. ruokakin oli tosi hyvää vaikka useasti sitä haukutaankin.
kätilö joka hoiti synnytykseni oli aivan mielettömän ihana vaikka joutuikin juoksemaan kolmessa eri huoneessa.
kyllä varmasti valitsen seuraavaksikin kättärin.

Suomen paras sairaala, vauvalle ja äidille paras hoito vieressä jos jokin menee pieleen.

Yhden lapsen kokemuksella ei valittamista. En kaipaa mitään elämysmatkailua, synnyttämään sinne mennään, mitään ihmeellisyyksiä ei tarvitse.

samaa mieltä ku edelliset, naistenklinikka ehdottomasti!! ite siellä juuri synnyttänyt... :) oli aivan ihana kätilö ja muu henkilökunta! vaikka vähän pelkäsin et saako opastusta yms. onko niillä aikaa mut kyl niillä oli vaik iso sairaala onkin!! ja ite olin viel aikamoiseen ruuhka-aikaan, kaikki osastot oli täynnä...

Yhteistyössä