Naistenklinikka vai kättäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
naistenklinikalla oikein tyrkrttivät kaikkia kipulääkkeitä, kun heti aluks olin maininnut etten kestä kipua ja pelkään!!
ihana vähän jo vanhempi täti kätilönä!!
toiminta tuntui tehokkaalta ja sairaalamaiselta, mutta juuri sitä halusinkin saadakseni tunteen että olen hyvässä hoidossa, välineet ja henkilökunta tehokasta, että ehkä tästä hengissä selvitään!!
jorvista kuullut ihan liikaa huonoja kertomuksia... väärin hoidettuja synnytyksiä, kivunlievityksessä tapana säästää tai kitsastella muuten vaan yms. :/

kättäriltä sekä yksi hyvä että yksi huono kokemus... kättärin lääkäreistä ja äitiyspolilta jäi heikko käsitys, jouduin mielestäni varsin kevein perustein melko inhottavaan käynnistykseen, lisäksi kivunlievityksen saanti ei paras mahdollinen. Toisella kerralla olin "normitapaus" eli tekemisissä vain kätilöiden kanssa, jolloin kaikki sujuikin loistavasti - molemmilla kerroilla lapsivuodekätilöt olleet aivan ihania

imetystä ei tuputeta, lisämaitoakin helposti saa, mutta jos haluat imettää ja kerrot sen, toivettasi kunnioitetaan

eli jos epäilet tarvitsevasi lääkäriä suosittelen NKL:ää, muuten kättäriä...

Kokemusta vain naistenklinikasta, mutta erittäin positiivinen kokemus!

Synnytyksessä aivan ihanat kätilöt jotka teki kaikkensa helpottaakseensa mun olo ja kannustivat hienosti. Samoin osastolla ihanat kätilöt. Vauva otettiin ekaksi yöksi kansliaan kätilöiden ehdotuksesta, kun olin niin väsynyt etten enää mitään mitään tajunnutkaan.

Mulle oli kans tärkeetä tietää että on heti paras mahdollinen apu lähellä, jos jotain menee pieleen. Seuraavalla kerralla menen ehdottomasti taas Naistenklinikalle.

Se kans et naistenklinikalle pääsee aina ts. niillä pitää olla aina tilaa. Eivät voi siis käännyttää ovelta, kuten kättärillä jos ei ole tilaa.

Olen kerran synnyttänyt kättärillä ja saatiin perhehuone..mites jos ei sitä saa, monenko hengen huoneeseen joutuu ja jääkö vauva silloin äidin hoiviin vai johkin "vauvojen huoneeseen" mistä kiikutetaan eestaas???

Kamala, mihin edellä mainittu synnyttäjäraukka oli kuollut?..olisiko ollut merkitystä jos olisi valinnut paikaksi naistenklinikan?

Olen kerran synnyttänyt kättärillä ja saatiin perhehuone..mites jos ei sitä saa, monenko hengen huoneeseen joutuu ja jääkö vauva silloin äidin hoiviin vai johkin "vauvojen huoneeseen" mistä kiikutetaan eestaas???

Kamala, mihin edellä mainittu synnyttäjäraukka oli kuollut?..olisiko ollut merkitystä jos olisi valinnut paikaksi naistenklinikan? kerro ihmeessä, herättää levottomuutta tällä palstalla..

Yhteistyössä