OIkeesti.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei hele...pinnan alla tapahtuu
eikaiii???!! :OAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Raksu tosiaan käsipellillä altaassa Sampoa.
Taitaa tosiaan ollaAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:OIkeesti.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei hele...pinnan alla tapahtuu
Mä katoin kans samaa mut voiks se oikeesti olla.
On se.
Joo joo.Alkuperäinen kirjoittaja ...:eikaiii???!! :OAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Raksu tosiaan käsipellillä altaassa Sampoa.
HULLU Tämähän on pakko nähdä, miten käy :saint:Alkuperäinen kirjoittaja katselija:Sampolle on jo luvattu sviitti yöksi. Mä just suljin kyllä koneen, en jaksanut pidempään katsoa.
Niin on pakko nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:HULLU Tämähän on pakko nähdä, miten käy :saint:Alkuperäinen kirjoittaja katselija:Sampolle on jo luvattu sviitti yöksi. Mä just suljin kyllä koneen, en jaksanut pidempään katsoa.
Äsken Sampo silmät kiinni altaassa ja Raksun käsi liikkui niin että loiske vaan kävi, Nino hyppäs kylpytakissa sinne ja koko homma keskeyty, mutta...vasta niillä panettaa kun makuun pääsiAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en kato mut raportoikaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Äsken Sampo silmät kiinni altaassa ja Raksun käsi liikkui niin että loiske vaan kävi, Nino hyppäs kylpytakissa sinne ja koko homma keskeyty, mutta...vasta niillä panettaa kun makuun pääsiAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en kato mut raportoikaa