Mutta onko Sampo edes missään vaiheessa antanut käsitystä, että olisi Ninon?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nino sano Raksulle että otit minun miehen munan, olit muna huulessa siellä
No ei todellaAlkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mutta onko Sampo edes missään vaiheessa antanut käsitystä, että olisi Ninon?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nino sano Raksulle että otit minun miehen munan, olit muna huulessa siellä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:No ei todellaAlkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mutta onko Sampo edes missään vaiheessa antanut käsitystä, että olisi Ninon?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nino sano Raksulle että otit minun miehen munan, olit muna huulessa siellä
Kyllä se näkyiAlkuperäinen kirjoittaja bb:siis näkykö se ihan selvästi et runkkasivat?
no huh huh=)Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Kyllä se näkyiAlkuperäinen kirjoittaja bb:siis näkykö se ihan selvästi et runkkasivat?
Sampo on vissiin edelleen siellä.Alkuperäinen kirjoittaja bb:mitä sielä pk:ssa tapahtuu?onko ketään menossa sviittiin?