Katsooko miehesi pienirintaisia naisia?

  • Viestiketjun aloittaja Öh
  • Ensimmäinen viesti
hah
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja jeeeee:
on se vaan ihanaa kun mun ja miehen elämää ei rintojen koko säätele. mulle on ainakin aivan se ja sama minkä kokoiset tissit kenelläkin on, pääasia että olen omiini tyytyväinen. isot tai pienet yhtä kauniita ovat varmasti omalle miehelle.
Näin sanoo ihminen, jolla on aa-kupin "rinnat" ;)
vittu sä olet tyhmä. Jos toinen on tyytyväinen niin se hyvä asia. sulla on jotain vikaa päässä kun pidät itseäsi parempana vain kun sulla on isot riippu rinnat.
luulet että kaikki haluaa isot tissit?
Mulla ei riipu rinnat, kiinteät on. Mutta mä voin sentään sanoa, että mulla on RINNAT...toisin ku eräät ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinotex:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
En ole huomannut koskaan et naisia katselisi mut kyl varmaan sekin joskus sellaista harrastaa, enemmän tykkää isoista tisseistä kuin pienistä, joskus heittänyt aika ilkeätäkin läppää "laudoista"
Tosiasiahan on, että laudat (eli aa-a-kupin "rinnat") ei tarvii rintaliivejä, vaan maalia pintaan :D
Onko sulla sellaset, kun kerta "tosiasian" suostuit meille jakamaan? ;)

 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja fbfb:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja :DDDDDDDDDD:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja :DDDDDDDD:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Ei roiku kun en ole koskaan imettänyt, enkä imetä, kuntoilen, pysyy myös kroppa kuosissa.
Siis ootko sä ihan :eek: :eek: Tajuatko sä että ne on kokonsa puolesta jo niin isot että niiden on pakko roikkua! Siis :eek:
Sä et oo varmaan koskaan nähnyt isoja rintoja, toisilla roikkuu, toisilla ei. Ei nämä mitkään mega ilmapallot ole, mutta isompaa mallia.
Mä haluan kyllä nähä tollasen sikiön jolla ei dd kuppi roiku yhtään. Et ilmeisesti edes tiedä mitä kiinteä tarkoittaa?
ottamatta kantaa tappeluunne, niin mun d-kupin tissit eivät roiku, mutta ne ovatkin silikonia :D ja leikkaukseen menin nimenomaan sen vuoksi että c-kupin rintani tyhjentyivät aivan hirbeiksi nahkapusseiksi neljän lapsen imetyksen jäljiltä, että katsoin paremmmaksi ottaa kohotusleikkauksen, joka vaati myös sitten täytettä lisää rintoihin.
hhaah ja vielä kehut muovi tissejäsi.
harvoinpa silikonirinnat roikkuvat, tiedä sitten onko se kehumista. en ollut tyytyväinen nahkapusseihin joten korjautin asian lekurilla. jos mulla olisikin ollut a-kupin rinnat niin varmasti mitään korjausleikkauksia ei olisi tavinnut tehdä, a-kuppi ei niin helpolla rupea roikkumaan, isot rinnat tulevat helposti rumiksi lasten imetysten myötä. se on vaan kylmä totuus.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja :DDDDDDDDDD:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja :DDDDDDDD:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Ei roiku kun en ole koskaan imettänyt, enkä imetä, kuntoilen, pysyy myös kroppa kuosissa.
Siis ootko sä ihan :eek: :eek: Tajuatko sä että ne on kokonsa puolesta jo niin isot että niiden on pakko roikkua! Siis :eek:
Sä et oo varmaan koskaan nähnyt isoja rintoja, toisilla roikkuu, toisilla ei. Ei nämä mitkään mega ilmapallot ole, mutta isompaa mallia.
Mä haluan kyllä nähä tollasen sikiön jolla ei dd kuppi roiku yhtään. Et ilmeisesti edes tiedä mitä kiinteä tarkoittaa?
ottamatta kantaa tappeluunne, niin mun d-kupin tissit eivät roiku, mutta ne ovatkin silikonia :D ja leikkaukseen menin nimenomaan sen vuoksi että c-kupin rintani tyhjentyivät aivan hirbeiksi nahkapusseiksi neljän lapsen imetyksen jäljiltä, että katsoin paremmmaksi ottaa kohotusleikkauksen, joka vaati myös sitten täytettä lisää rintoihin.
:eek: :eek: :eek:
mitäs kamalaa tossa ny oli? mulla on silikonit, sulta se ei varmaan pois ole?
Ei silikoneja voi sanoa rinnoiks. Muovipallot ne on ja niin luonnottoman RUMAT. Mut kiva, ku itse tykkäät. Kiva varmaan siinä vaiheessa ku alkaa arpeutumaan ja tulee kamalat kivut...
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja jeeeee:
on se vaan ihanaa kun mun ja miehen elämää ei rintojen koko säätele. mulle on ainakin aivan se ja sama minkä kokoiset tissit kenelläkin on, pääasia että olen omiini tyytyväinen. isot tai pienet yhtä kauniita ovat varmasti omalle miehelle.
Näin sanoo ihminen, jolla on aa-kupin "rinnat" ;)
vittu sä olet tyhmä. Jos toinen on tyytyväinen niin se hyvä asia. sulla on jotain vikaa päässä kun pidät itseäsi parempana vain kun sulla on isot riippu rinnat.
luulet että kaikki haluaa isot tissit?
Mulla ei riipu rinnat, kiinteät on. Mutta mä voin sentään sanoa, että mulla on RINNAT...toisin ku eräät ;)
Ei mulla rintoja olekkaan vaan munat.
 
pinotex
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pinotex:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
En ole huomannut koskaan et naisia katselisi mut kyl varmaan sekin joskus sellaista harrastaa, enemmän tykkää isoista tisseistä kuin pienistä, joskus heittänyt aika ilkeätäkin läppää "laudoista"
Tosiasiahan on, että laudat (eli aa-a-kupin "rinnat") ei tarvii rintaliivejä, vaan maalia pintaan :D
Onko sulla sellaset, kun kerta "tosiasian" suostuit meille jakamaan? ;)
Sua tuntuu niin kiinnostavan... D-kupin rinnat mulla on. Säälin niin lautoja... ei oo ollenkaan naisellisia. Voisi vaikka mieheksi luulla.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Riksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja jkkl:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja jkkl:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vislaus perään:
Alkuperäinen kirjoittaja hihhhiiiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:
Tai yleensäkkään ihmisiä vai kulkeeko ukkos silmät ummessa? Kyttääkö se? Mitä olet mieltä siittä? Huoh.
Ei. Mitä katseltavaa on pienirintaisissa naisissa. Ei ainakaan rinnat :D :D :D :D
Voin veikata aika rajusti, että olen ihan varmasti hyvännäköinen, vaikka mulla a-kuppi onkin ja miehet sängyssä niitäkin himoitsee ;) Sulla tosin taitaa olla ongelma, itsetunnon kans? ;)
En usko et monet sun olemattomia rintoja sängys ihailee. Mua enemmänkin DD 75.
näin miehenä sanon että tollasta kun panee ni ihan kuin lehmä siinä alla olis utareineen siis hyi helvetti.
Siellä katkera joku nainen huutelee, ei mee läpi.
no en ole katkera nainen vaan mies ja tollaset yli suuret tissit on hirveät ja kohta ne roikkuu sun polvissa.
Eppä, ei mee läpi. Ei ne roiku ku en imetä, enkä tule imettämään.
Voiko olla tyhmempää, kuin kehua tissejään, joilla ei aio edes imettää. Täysin hyödytöntä kerrassaan. Mä ainakin imetin, eikä nää todellakaan roiku.
No eihän sulla voi roikkuakkaan ku ei ole mitä roikkuiskaan.
No mutta mun rinnoista on ollut hyötyä, toisinkuin sellaisista isoista, joilla ei edes voi imettää, roikahtamisen pelossa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja pinotex:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pinotex:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
En ole huomannut koskaan et naisia katselisi mut kyl varmaan sekin joskus sellaista harrastaa, enemmän tykkää isoista tisseistä kuin pienistä, joskus heittänyt aika ilkeätäkin läppää "laudoista"
Tosiasiahan on, että laudat (eli aa-a-kupin "rinnat") ei tarvii rintaliivejä, vaan maalia pintaan :D
Onko sulla sellaset, kun kerta "tosiasian" suostuit meille jakamaan? ;)
Sua tuntuu niin kiinnostavan... D-kupin rinnat mulla on. Säälin niin lautoja... ei oo ollenkaan naisellisia. Voisi vaikka mieheksi luulla.
Ei oo mua kukaan mieheksi luullut, ei koskaan.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja :DDDDDDDDDD:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja :DDDDDDDD:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Ei roiku kun en ole koskaan imettänyt, enkä imetä, kuntoilen, pysyy myös kroppa kuosissa.
Siis ootko sä ihan :eek: :eek: Tajuatko sä että ne on kokonsa puolesta jo niin isot että niiden on pakko roikkua! Siis :eek:
Sä et oo varmaan koskaan nähnyt isoja rintoja, toisilla roikkuu, toisilla ei. Ei nämä mitkään mega ilmapallot ole, mutta isompaa mallia.
Mä haluan kyllä nähä tollasen sikiön jolla ei dd kuppi roiku yhtään. Et ilmeisesti edes tiedä mitä kiinteä tarkoittaa?
ottamatta kantaa tappeluunne, niin mun d-kupin tissit eivät roiku, mutta ne ovatkin silikonia :D ja leikkaukseen menin nimenomaan sen vuoksi että c-kupin rintani tyhjentyivät aivan hirbeiksi nahkapusseiksi neljän lapsen imetyksen jäljiltä, että katsoin paremmmaksi ottaa kohotusleikkauksen, joka vaati myös sitten täytettä lisää rintoihin.
:eek: :eek: :eek:
mitäs kamalaa tossa ny oli? mulla on silikonit, sulta se ei varmaan pois ole?
Ei silikoneja voi sanoa rinnoiks. Muovipallot ne on ja niin luonnottoman RUMAT. Mut kiva, ku itse tykkäät. Kiva varmaan siinä vaiheessa ku alkaa arpeutumaan ja tulee kamalat kivut...
no miksikäs niitä sitten sanotaan? rinnat ne kyllä mielestäni ovat. sijaitsevat rintakehässä ja keskellä nänni, se kuka ei niiden silarit tiedä olevan, ei sitä varmastikkaan mistään huomaa. sitä paitsi silikonit eivät tunnu mitenkään kumisilta, se on ihan urbaanilegenda. jos joku rintojani alka apuristelemaan, ei hän osaa sanoa onko se aitoa tavaraa vai onko joukossa hiukan täyteainetta. kipuja tuskin tulee, suomessa otin kunnon kirurgilla rintani, leikkaukseen kuuluu myös takuu, jos ongelmia ilmenee niin pääsen operoitavajksi uudelleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinotex:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pinotex:
Tosiasiahan on, että laudat (eli aa-a-kupin "rinnat") ei tarvii rintaliivejä, vaan maalia pintaan :D
Onko sulla sellaset, kun kerta "tosiasian" suostuit meille jakamaan? ;)
Sua tuntuu niin kiinnostavan... D-kupin rinnat mulla on. Säälin niin lautoja... ei oo ollenkaan naisellisia. Voisi vaikka mieheksi luulla.
Totta kai mua kiinnostaa, kun sä esitit "faktan", ja näköjään asiasta, josta sä et tiedä yhtään mitään. Hyvähyvä! :)

Mä säälin riippurintaisia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja jeeeee:
on se vaan ihanaa kun mun ja miehen elämää ei rintojen koko säätele. mulle on ainakin aivan se ja sama minkä kokoiset tissit kenelläkin on, pääasia että olen omiini tyytyväinen. isot tai pienet yhtä kauniita ovat varmasti omalle miehelle.
Näin sanoo ihminen, jolla on aa-kupin "rinnat" ;)
vittu sä olet tyhmä. Jos toinen on tyytyväinen niin se hyvä asia. sulla on jotain vikaa päässä kun pidät itseäsi parempana vain kun sulla on isot riippu rinnat.
luulet että kaikki haluaa isot tissit?
Mulla ei riipu rinnat, kiinteät on. Mutta mä voin sentään sanoa, että mulla on RINNAT...toisin ku eräät ;)
Voi elämä :eek: Kaikkea täällä näkee...

Kaiken kokoiset rinnat voivat olla kauniit!
 
ajatuksia
tää on tää ikuisuustappelu..
faktahan se on että ne joilla on suuret rinnat, luonnollisesti maan vetovoima vetää aiemmin heidän rintojaan alaspäin, mutta ei se silti tee isoista rinnoista rumia.
pienet rinnat säilyvät ehkä pidempään kiinteinä, mutta onhan niissäkin huonot puolensa, esimerkiksi vaatteiden kanssa saattaa jäädä pussi siihen rinnan kohdille.
mutta eikös kuitenkin pääasia ole rinnoissa se että ne ovat terveet ja hoitavat tehtävänsä niinkuin pitääkin. niin ja itsellä on varmaankin sitten keskikokoiset rinnat.. b- ja c-kupin välillä riippuen rintaliivin mallista.
 
neuvo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pinotex:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pinotex:
Tosiasiahan on, että laudat (eli aa-a-kupin "rinnat") ei tarvii rintaliivejä, vaan maalia pintaan :D
Onko sulla sellaset, kun kerta "tosiasian" suostuit meille jakamaan? ;)
Sua tuntuu niin kiinnostavan... D-kupin rinnat mulla on. Säälin niin lautoja... ei oo ollenkaan naisellisia. Voisi vaikka mieheksi luulla.
Totta kai mua kiinnostaa, kun sä esitit "faktan", ja näköjään asiasta, josta sä et tiedä yhtään mitään. Hyvähyvä! :)

Mä säälin riippurintaisia.
Älä ota ittees. Voithan säki olla ihan kaunis, vaikkei sulla oliskaan ku pelkät nännit. Ku pidät miehes muuten tyytyväisenä, ni ehkä se oppii hyväksymään sut pienten puutteidenkin kanssa. Isoja tissejähän se voi halutessaan katella vaikka netistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
Älä ota ittees. Voithan säki olla ihan kaunis, vaikkei sulla oliskaan ku pelkät nännit. Ku pidät miehes muuten tyytyväisenä, ni ehkä se oppii hyväksymään sut pienten puutteidenkin kanssa. Isoja tissejähän se voi halutessaan katella vaikka netistä.
Kyllä mulla kuule on muutakin kuin pelkät nännit. Ihan rinnat löytyy. :D

Mun rinnat ei ole mikään puute, vaan kiva lisä, josta mies tykkää. ;)

 
Yleisesti tähän rinta-asiaan. Kyllä luulen, että monet miehet ottaisivat mielummin isot kuin pienet tissit. Mutta sitten on olemassa sellaisiakin miehiä, joille rintojen koko ei ole kovin merkityksellinen asia. Jos sattuu olemaan pienirintainen, miesvalikoima on ehkä hieman kapeampi kun pitää valita niistä miehistä joille se on oikeasti ok.
 
beib
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Yleisesti tähän rinta-asiaan. Kyllä luulen, että monet miehet ottaisivat mielummin isot kuin pienet tissit. Mutta sitten on olemassa sellaisiakin miehiä, joille rintojen koko ei ole kovin merkityksellinen asia. Jos sattuu olemaan pienirintainen, miesvalikoima on ehkä hieman kapeampi kun pitää valita niistä miehistä joille se on oikeasti ok.
Mä taas uskon, että miehille ei ole paljonkaan merkitystä onko koko A vai D. Jos naiseen on ihastunut, ei sillä ole väliä. Molemmissa puolensa: isompia varmaan kiva puristella, pienet taas säilyy kiinteinä pidempään.

 
v
Uskomaton ketju...
Pakko korjata muutama asia. Minulla oli ennen imetystä 65F rinnat ja ne ei roikkuneet. Ei millin vertaa. Siskollani on myös ja hänellä ei myöskään roiku. Imetyksen jälkeen rintani alkoivat vasta riippua ja tyhjillään ovat rumat kuin mitkä vaikka ovat kokoa 65E. En tiedä minkä verran vaikuttaa ylipaino tai muu riippumiseen, mutta ei maanvetovoima saanut minulla ainakaan rintoja ennen imetystä minnekään valumaan.
Toinen asia on se että toisia miehiä kiinnostaa isot rinnat ja toisille rinnoilla ei ole väliä. Ja kaikeksi onneksi luulen että harvan vakavassa parisuhteessa elävän naisen mies on vain rintojen takia naisen kanssa yhdessä..
A-kuppi on myös rinta, vaikka niitä kuinka parjattaisiin. Pienirintaisuuteen sitä paitsi harvemmin kuolee joten ehkä aihe tähän tappeluun on aika naurettava.. Silikonit eivät ole rinnat, vaan muovipallerot joita laitetaan ihmisille jotka eivät ole tyytyväisiä ulkonäköönsä vaan tarvitsevat parannusta.
 

Yhteistyössä