Katsokaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Sä oot ikävä ihminen |O Mä haluun nuoimmalle ton takin ja löysin tänään vintistä monta säkillistä vaatteita sille :headwall:
Onks mun nyt ihan pakko... :snotty:

:D :D :D

sielä on paljon muutakin kiva lyhyt turkki 10+ euro ja semmonen paita missä on myös turkki tai jotain semmosta ja vain 5-6euroa ja niin ihanat hamet,mekot kesäksi ja 70% :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Ihana takki :) Täytyy vilkaista vielä löytyykö sieltä pojalle mitään kivaa :D
se on kuin turkki :D mä tykkän kans aina kiva jos jonnekin menossa vaikka keskustaan laita lapselle jotain tommosta kiva :D ja se on niiiiin halppa

Tuo oli kyllä todella ihana mutta jos mä vetäsin tommosen pojalle päälle niin lähisuku toimittaa mut hoitoon :D . Mutta en ymmärrä miksei pojille ole kans tuollaisia kivoja juttuja :headwall: Suunnilleen kaikki on aina tytöille, kävin tänäänkin yhdessä vaateliikkeessä ja pojille ei taaskaan ollu muutaku sitä tummansinistä ja tympeen näköstä vaatetta ja niitäkin vaan se muutama kappale |O

Ihana takki :) Täytyy vilkaista vielä löytyykö sieltä pojalle mitään kivaa :D
se on kuin turkki :D mä tykkän kans aina kiva jos jonnekin menossa vaikka keskustaan laita lapselle jotain tommosta kiva :D ja se on niiiiin halppa

Tuo oli kyllä todella ihana mutta jos mä vetäsin tommosen pojalle päälle niin lähisuku toimittaa mut hoitoon :D . Mutta en ymmärrä miksei pojille ole kans tuollaisia kivoja juttuja :headwall: Suunnilleen kaikki on aina tytöille, kävin tänäänkin yhdessä vaateliikkeessä ja pojille ei taaskaan ollu muutaku sitä tummansinistä ja tympeen näköstä vaatetta ja niitäkin vaan se muutama kappale |O
mun mielestäni sielä on kans pojallekin paljon kivakin :D oletko katsonut ihan kaikki? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
samperi, mitä linkitit!! |O oli ihan pakko tilata.. :D

mä tiesin,että varma monet tilavat,kun mä itsekin näin sen,sitten katsoin että häähh? :o Niin halppa ja wau miten ihana :D

ja kivan näköisiä vaatteita pojille, ei aina vaan mustaa tai tummia.. no joo ostin kummallekin spiderman-yöpuvut :saint:

Sä oot ikävä ihminen |O Mä haluun nuoimmalle ton takin ja löysin tänään vintistä monta säkillistä vaatteita sille :headwall:

sielä on paljon muutakin kiva lyhyt turkki 10+ euro ja semmonen paita missä on myös turkki tai jotain semmosta ja vain 5-6euroa ja niin ihanat hamet,mekot kesäksi ja 70% :D

No niin...65 euroa meni |O |O

No niin...65 euroa meni |O |O

:D

Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:
Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:
Hmmm... pitäskö uskaltaa tilata jotain ekaa kertaa netistä. Oli aika ihania tarjouksia. Mitä tohon tulee postimaksua? :attn:

jotain 4,50-4,90 =)
Ahaa, no ei kovin paha. Onko hyviä vaatteita?
minulle ei vielä tullut kun tilasin just,mutta varma ihan ok

Yhteistyössä