Katsoitteko LUUKUSTA LUKAALI? Että minua harmitti työmiesten puolesta!

  • Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
Rehellisesti mun on pakko sanoa, että se remppa kyllä meni ihan pieleen... se kämppähän oli ihan karsee remontin jälkeen.
Paljon nätimpi se entinen punanen seinä ja tuollanen parvi ratkasu ei sovi nuoren aikuistumisen kynnyksellä olevan neidin asuntoon.
Mutta tosiaan tyttö olisi voinut asian ilmoittaa nätimmin!
 
Kiittämätön oli joo,ei kyllä olisi ansainnu remppaa ollenkaa.Oli kyllä aika saamatonta niiden tyttösten purkuhommatkin..aika laiskan olosta touhua.Mahtavan näkönen kämppä tuli,varsinki se maalaus seinällä.Parvisänkyä en kyllä olisi sen ikäselle enää laittanu..muuten ok.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Rehellisesti mun on pakko sanoa, että se remppa kyllä meni ihan pieleen... se kämppähän oli ihan karsee remontin jälkeen.
Paljon nätimpi se entinen punanen seinä ja tuollanen parvi ratkasu ei sovi nuoren aikuistumisen kynnyksellä olevan neidin asuntoon.
Mutta tosiaan tyttö olisi voinut asian ilmoittaa nätimmin!
Mun serkulla oli parvi ja oli vielä siihen aikaan ton ohjelman tyttöä huomattavasti vanhempi...että parvi on ihan ok ratkaisu pieneen tilaan...itse ehkä vaan olisin hankkinut vähän lämpimämmän värisen parven ja kaapiston...vähän liian kylmän värinen tuli huoneesta. Keittiö oli taas ihan hieno ja enemmän tytön tyyliin sopiva...tosin oli kyllä törkeät kommentit siitä keittiöstäkin loppujen lopuksi.

Toivottavasti katsonut jakson ja häpeää omaa käytöstään...
 
Kittämättömyyden huippu! Jos itse olisin saanut 11 000 euron rempan opiskeluaikana omaan murjuuni, olisin pitänyt huolen että suunnittelija tietää mitä haluaisin. Ja lopputuloksesta kauniisti kiittänyt. Maali ei paljoa maksa jos haluaa maalata kuvan piiloon. Ja minusta kalusteet on valittu sen verran neutraaleiksi että omilla lisävalinnoilla saa persoonallisen kodin. Eihä tuon tarvi tuollaiseksi jäädä mutta mielestäni hyvä pohja. Keittiö tosi hieno, ajatelkaa nyt, opiskelijalla tollanen keittiökin.

Jos olis mun lapsi, pitäsin kunnon puhuttelun hyvistä käytöstavoista.
 
voi voi voi
Katsoin tuolta nettiTV:stä tuon jakson ja TODELLA typerästi käyttäytyi tuo tyttö! Täytyy sanoa, ettei uusi sisustus ollut kyllä aivan minunkaan mieleeni, mutta en minä sitä olisi kehdannut noin suoraan TV:ssä sanoa! Ja tosiaan niillä omilla tavaroilla yms. saa kämppää oman näköiseksi. Kiittämätön pentu!
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja N11NU:
Jos itse olisin saanut 11 000 euron rempan opiskeluaikana omaan murjuuni, olisin pitänyt huolen että suunnittelija tietää mitä haluaisin.
AIVAN! Olisi jo alkuun sanonut mitä haluaa! Ne magna-kirjatkin sanoi olevan "rakkaudella kerättyjä", josta voi kai päätellä, että magna on lähellä sydäntä -varsinkin kun isä ja kaveri vielä niin sanoivat! Eivät kai hekään tuulesta olleet asiaa temmanneet.
 
Joo kyllä oli minusta myös ihmeellistä käytöstä nuorelta. Ja se ettei tietoa mieltymyksistä ollut saatu ei pidä paikkansa, antoivathan isä ja kaveri selkeästi että mangasta oli kiinnostunut ja japanilaisuudesta ja että kaneille häkit piti säilyttää. Ja itse asiassa suunnittelijallahan on sitten täysin vapaat kädet sisustaa asunto, koska ohjelmahan perustuu juuri siihen. Jos leikkiin lähtee ei kannata ihan kaikkia tuntemuksiaan naamalle heittää. Kiittämätön mikä kiittämätön.
 
vib
Itse olen kyllä sitä mieltä, että täytyy sanoa rehellinen mielipide tuollaisissa asioissa, koska ei se ole tekijöille sekään kiva että valehtelee. Mutta tuollaista kielenkäyttöä en ymmärrä keneltäkään, saisi opetella käytöstapoja! Ymmärrän kyllä että pettymys on varmaan kova, jos on odottanut jotain kivaa(ja joutuuhan se asumaan siinä), mutta kun toiset on yötä myöden rehkineet niin kyllä voisi sanoa kauniimmin. Enemmän ihmetyttää että isi ja ystävä oikeasti luuli että tyttö tykkäisi...
 
vieras
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/viihde/luukusta_lukaali/jaksot__kohde_4?630548

Kamilla: Asunto on hirveä!

Aika moderni ole tuolle tytölle.Pakko ei ole jäljestä tykätä!!
 
vieras
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/viihde/luukusta_lukaali/jaksot__k ohde_4?630548

Opiskelijatyttö ei säästellyt sanojaan nähdessään remontin lopputuloksen. Hän aikoo myydä osan saamistaan huonekaluista.

Kaikki meni pieleen
 
no
se kyllä oli tökerö siis se olohuone-makkari yhdistelmä kuin joku lastenhuone. sänky-halooooo ei kai aikuinen halua nukkua mokomassa hökötyksessä. en tykänny kyllä minäkään. voi ne ammattilaisetkin mokata. keittiö tai mikä keittokomero oli hieno.
 
vieras
Katso netti-tv:stä: Kamilla hakkui remontin.

Katso remonttikuvat kuvagalleriasta (sivun alareuna)

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/viihde/luukusta_lukaali/jaksot__k ohde_4?630548
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
se kyllä oli tökerö siis se olohuone-makkari yhdistelmä kuin joku lastenhuone. sänky-halooooo ei kai aikuinen halua nukkua mokomassa hökötyksessä. en tykänny kyllä minäkään. voi ne ammattilaisetkin mokata. keittiö tai mikä keittokomero oli hieno.
no eihän sille se keittiökään kelvannu :/ ensisilmäyksellä se oli "tosi upee,hyvin onnistunu" mutta kun huomas juontajanki vähän helpottuvan,niin sitte alkoki se että "ei nää kaapit ookaan hyvät,ihan niinku jonku ruotsalaisen homon suunnittelemat". :headwall:

vaikkei oliskaan tykänny,niin olis voinu pitää turpansa kiinni jos ei käytöstapoja sen vertaa ole että nätisti olis voinu ilmottaa ettei ole ihan sitä mitä lähti hakemaan...
kaikki vaan tuntu olevan niin helvetin rumaa,hirvee sohva,kamala kaappi,helvetin ruma parvi,kauheet lamput,sairaala seinä,homon suunnittelema keittiö jne jne. :| ilmaseksi kuitenkin sai ja remonttiväki teki töitä yömyöhään,olis voinu vähän ajatella.
 

Yhteistyössä