Katsoitteko LUUKUSTA LUKAALI? Että minua harmitti työmiesten puolesta!

  • Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
Joo, minusta kanssa sanavalinnoissa ois voinut olla toivomisen varaa. Ja jos tuollaiseen alkaa mukaan, niin...
Ois sanonut, ettei oo ihan itseään, mutta jättänyt ne pahimmat haukut... ja hiljaisuudessa sit tehnyt enemmän omanoloisensa kämpän.
 
Sivusta seuraaja
Kyllä minuakin harmitti niiden työmiesten puolesta, tyttö oli tosi kiittämätön. Itse hän puhui että tykkää japanilaistyylistä yms, tuohon tilaan parvi hyvä ratkaisu.

Ja värit voi aina itse muuttaa, tyynyihin yms.

Itse olisin myös karsastanut sitä maalausta ja niitä lamppuja, mutta maalilla saa peitettyä, ja lamput vaihdettua.
 
japa
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Joo, minusta kanssa sanavalinnoissa ois voinut olla toivomisen varaa. Ja jos tuollaiseen alkaa mukaan, niin...
Ois sanonut, ettei oo ihan itseään, mutta jättänyt ne pahimmat haukut... ja hiljaisuudessa sit tehnyt enemmän omanoloisensa kämpän.

itse olisin varmaan tehnyt juuri näin mutta olin kateellinen kun joku uskalsi sanoa mielipiteensä suoraan eikä pitänyt sitä sisällään! kunpa itekin uskaltaisi. no tietenkään ei olisi tarvinnut ihan noin karski olla 'helvetin ruma'-lausunnoilla..
 
No sillä tyttösellähän ei ollut mitään tilannetajua eikä käytöstapoja!
Semmonen remppa kuitenkaan kun ei ihan ilmainen ole, ne seinät on äärettömän helppo ja nopee panna uuteen uskoon, et ois vaan pitäny suuta soukemmalla. Mä tunsin myötähäpeää kun katsoin sitä eukkoo ja sen käytöstä... Nätimminkin olisi negatiiviset tunteensa voinut ilmaista kuin kiroilemalla jne.
 
marslady
toiset teki ilmaiseksi neidille kaiken ja sit ei mikään kelvannut. keittiön sanoi olevan ok, mutta kuitenkin siitäkin löytyi valittamista, keittiönkaapit oli hirveet. olis ollut vaan iloinen, kun sai uutta ja hienoa.
 
vieras
Kävin nyt kattomassa noi kuvat, niin se asuntohan on aivan hirveä.. siis jos minun koti laitettaisiin tuollaiseksi, niin en minäkään tykkäisi. Jos on täysin eri tyylinen ihminen, niinkuin se tyttö sanoi että haluaa värejä eikä moderneja huonekaluja.. Ja jotenkin tuli sellainen olo että se oli tehty nuoremmalle tytölle, eikä aikuistumisen kynnyksellä olevalle (nuoret aikuiset haluaa yleensä parisängyn eikä mitään pikkutyttöä seinälle..) Että mahtoiko olla tehty isän mieleen enemmän..?

En sitä videota katsonut, kielenkäytössä kyllä saattoi olla parantamisen varaa.
 
Christina
Mä kans katoin, ja tuijotin kyllä monttu auki kun se pentu alkoi vittuja ja helvettejä päästellä suustaan. Että voi olla kiittämätön.
Ei kämppä minunkaan makuun ollut, mutta olisi sen voinut ilmaista vähän lievemmin ettei tykännyt. Se sen kaverikin näytti aikas järkyttyneeltä sen pimatsun kommenteista.
 
vieras
Käytös ei ollut hyvää, mutta silti voi antaa palautetta, jos ei ole mieluista. Hieman ihmetytti värivalinnat omien tavaroiden värien perusteella. Samoin kuvavalinta seinälle, joku muu kuin tuo sievä pikkutyttömäinen kuva olisi varmaan toiminut kyseisen henkilön kohdalla paremmin. Ne riisipaperivarjostimet olivat kammottavat ja sänky taas massiivinen. Joku sänkysohva olisi voinut olla käyttökelpoisempi vaihtoehto.

Eikö noissa ohjelmissa mitenkään kartoiteta, mitä asuja haluaa? Samoin en ymmärrä noita pika-pikaa tehtyjä remontteja, niissä työ ei voi aina olla kunnolla tehtyä, kuivumiset ja muut vievät aikansa.
 
En nähnyt ohjelmaa mutta mun melestä niillä suunnittelijoillakin on vastuu siitä että ottaa selvää ihmisten mieltymyksistä eikä vaan oleta iän tai muun perusteella jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävin nyt kattomassa noi kuvat, niin se asuntohan on aivan hirveä.. siis jos minun koti laitettaisiin tuollaiseksi, niin en minäkään tykkäisi. Jos on täysin eri tyylinen ihminen, niinkuin se tyttö sanoi että haluaa värejä eikä moderneja huonekaluja.. Ja jotenkin tuli sellainen olo että se oli tehty nuoremmalle tytölle, eikä aikuistumisen kynnyksellä olevalle (nuoret aikuiset haluaa yleensä parisängyn eikä mitään pikkutyttöä seinälle..) Että mahtoiko olla tehty isän mieleen enemmän..?

En sitä videota katsonut, kielenkäytössä kyllä saattoi olla parantamisen varaa.
niiin, sanoi ton sen rempan jälkeen tehdyssä haastattelussa... se halus tilaa ja vaaleat värit tekee tilavamman näköisen
 
vieras
eihän sillä kiinnostanut alkaa edes purkamaan mitään kun lonnivat ja hiplasivat vaan niitä vehkeitä.oli sen näkönen likka et sinä päivänä kiinnosti manga ja toisena päivänä joku muu.
 
vieras
Ettekö te huomanneet, että tyttö ja isä puhuivat terveysongelmista ja nyt tyttö on itsenäistymässä jne.
Tilanteeseen sopimaton käytös selittynee sillä...
Sinänsä se huone ei minusta ollut kovin viihtyisä (parvi näytti epämukavalta, sisustus oli sekava ym.), mutta normaalisti ihminen ei varmasti kameroiden ja remonttiryhmän edessä aivan noin reagoi.
 

Yhteistyössä