Katsoitteko LUUKUSTA LUKAALI? Että minua harmitti työmiesten puolesta!

  • Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
harmittaa
Se diivaileva likka!
Kuvittaja näki kauhean työn tehdessään seinän ja toinen vaan nostelee nokkaa :(. Olisi sanonut ENNEN kuin lähti ettei tykkää mangasta "silleen". Ärsyttävä, kiittämätön kakara!!
 
outoo
Täytyy sanoa, että todella kiittämätön ja huonon maun omaava pikkulikka! Mikä tahansa olisi ollut parempi kuin se hänen edellinen sekamelska jota kodiksi kutsui.
Kaikesta ei tarvitse tykätä, mutta käytöstavat olisi hyvä omata.
 
vieras
Ne kanien kopit oli aivan ihanat ja parvi hyvä ratkaisu noin pieneen kämppään. Hiitto mikä idiootti se kakara! Sen kaverikin katto haavi auki, kun toinen haukkuua kaikki ratkaisut!!
 
!
Siis muija tuijotti kämppää suu auki ja totesi sen olevan ihan perseestä! Kaikki oli huonosti..ruma parvi, liian vaaleaa, ruma kuva seinällä, lamput liikaa jne..
Upea keittiö oli eka jees, mutta minuutin päästä senkin kaapit oli kaameat.

Nolo muija!
 
kiukku
ja nolointa on se että tuollainen on eksynyt koko ohjelmaan, ei sillä oikeasti ollut tarvetta sille piristykselle ja valtavan kalliille remontille, jos ei osaa olla kiitollinen siitä mitä sai, kuinka moni perhe antaisi mitä vaan että saisi vaikka yhden osan kotiaan laitettua uusiksi, siis sellainen perhe kellä ei ole sitä remonttia mahdollisuus tehdä itse, pahasti meni pieleen kun tollaisen siihen valitsivat ja mua ärsyttää se niin suunnattomasti...koska tiedä et ohjelmaan haki oikeasti remonttia haluavia ja pienintäkin apua kaipaavia perheitä...pistää kiukuksi....
 
Eikös tuo ohjelma ole vähän niinkuin hyväntekeväisyyttä? :whistle: Kovin paljoa ei tainnut olla tuonkaan tytön tavaroiden arvo olla ennen remonttia toisin kuin remontin jälkeen.

Mä en olis kehdannut valittaa. *kiltti tyttö*
 
Ja mä kun en myöskään pitäisi suutani kiinni jos remppa ei kerta ollu mieleen. Mut se, miten asiasta sanoo, onkin sit ihan toinen juttu :whistle:
Kyllä mäkin olisin raivostunu, jos mun kodista olis tehty noin teinimallin kämppä tai muuten sisustettu ihan päin persettä. Olkoonkin vaikka kuin ilmaista.
 
vieras
Mistähän sen tytön isä ja sen kaveri oli saanut päähänsä et se tykkäis siitä mangasta kun he sitä kokoajan hehkutivat.Tyttö sanoi lopussa et se ei siitä edes tykkää...
 
kinuski
No se kämppähän oli aika eri tyylinen kuin mitä olis olettanut, aika sekasen olonen ja liian vaalea. Tosi harmihan se oli, mutta minusta hyvä että sanoi mielipiteensä rehellisesti. Välillä kun esim. innossa ne asukkaat on että "voi kun tää on kiva" mutta naamasta näkee ettei oikeasti miellytä. Miks pitää esittää että tykkää jos oikeasti ei tykkääkkään, kai niiden suunnittelijoidenkin täytyy saada kaikenlaista palautetta. Kyllä muakin v.ituttas jos mulle tultas tekee remppa (vaikka sit ilmasiks) jos se ei olis yhtään mun tyyliä eikä edes sinne päin mitä olisin toivonut. Kaikilla kun ei ole sama maku niin näinkin voi käydä.
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistähän sen tytön isä ja sen kaveri oli saanut päähänsä et se tykkäis siitä mangasta kun he sitä kokoajan hehkutivat.Tyttö sanoi lopussa et se ei siitä edes tykkää...
Tykkään mäki esim. kissoista, mutta en ikinä haluais mitään kissamaalausta seinään.
 
Munkin mielestä käytös oli tosi ikävää... just eilen ajattelin samaa et olishan voinu asiallisesti sanoo ettei toi mangakuva oikeen ole mun juttu mut kattellaan... ja sitten maalata/maalauttaa se päälle kun kamerat sammuu. Toi asenne on mun mielestä tosi hirvee... tiesi kyllä hommaan ryhtyessä että kämpän laittaa suunnittelija uusiks, alkaa sitten pikku hiljaa myymään huonekalut tms jos ne ei miellytä ja ostaa rahoilla uudet tai ihan mitä vaan. Mutta tollanen tapa asiaa jäkättää on täysin väärä kun kyseessä on hyväntekeväisyys! Harmillista että tuollainen ihminen on valittu mukaan! Olisi nekin rahat voitu käyttää jonkun sellaisen hyväksi joka osaa arvostaa!
 
vieras
Voi sanoa mielipiteensä joo mutta olis antanu rakentavaa palautetta,kaikki oli vaan helvetin rumaa.Se ei edes yrittänyt etsiä kämpästä mitään positiivista.Minusta se tyttö oli kamalan vaivautunu muutenkin kokoajan.Tuntu ettei se olis tahtonu edes olla koko ohjelmassa.Jos olisin tän tytön vanhempi niin häpeisin todella!
 
clivia
Niin on ihmisillä ei maku,minusta siitä tuli tosi kaunis,avaran oloinen ja hyvin toimiva.Alkuperäisenä oli ihan karsee.Jos ei neitiä miellyttänyt niin olisihan sen voinut kauniimmin sanoa eikä noin törkeesti.
 
Mustakin se pikkulikka oli tosi kiittämätön...se isähän sanoi heidän käyneen jossain magna missälie messuilla ym ja eiks sen kamukin hehkuttanut et tykkää siitä magnasta? Sit se sano ihan pokkana et ei tykkään yhtään koko jutusta :whistle:

Mtv3 sivulla lukee et aikoo maalata nyt seinät ja myydä ne huonekalut-jospa se sit ostaa patjan taas lattialle ja pari kaameeta nojatuolia, muovimaton lattiaan ja punaisen seinän laittaa ;)

Tuli jotenkin hemmotellun kakaran olo siitä sen kiroilusta ja kommenteista. Jaiks. :headwall:
 

Yhteistyössä