Katsoin videon jääkarhu Knutin viimeisistä hetkista ja nyt tuli surku olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suru :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suru :(

Vieras
Ei olis pitänyt katsoa, tuli niin surullinen ja paha olo...

Eläimet on mulle niin rakkaita että pahaa tekee nähdä tuollasta.
Oon vaan aina niin tyhmä että pitää mennä katsomaan tuollasia videoita..

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23415033:
mä en tahdo pystyä katsomaan edes noita luonto ohjelmia, kun niissä aina toinen syö toisen.

Olet itse kasvissyöjä? Kyllähän luonto-ohjelmat ovat kuitenkin ihan jotain muuta kuin tehotuotanto, jota ihmiset pyörittävät.

Eihän jääkarhun paikka ylipäätään ole missään ei-arktisella alueella. Mua suretti enemmän ne pentukuvat aikoinaan. Siinä oli villieläin vlajastettu täysin kaupallisiin tarkoituksiin :(

siitä tuli mieleen että jos se ei olisi tippunut veteen niin olisiko vielä hengissä, siis olisikohan se kohtaus mennyt ohi. Kuoliko hukkumalla vai siihen itse kohtaukseen.

[QUOTE="pallo";23421435]Mäkin katsoin kyseisen videon ja paha mieli tuli :( Mikähän karhulle tuli..[/QUOTE]

Veikkaan että kuoli yksinkertasesti suruun. Ei jääkarhu kuulu johonkin kuppaseen eläintarhaan. Mikään villieläin ei kuulu. Sadistista keskiaikaista toimintaa.

[QUOTE="vieras";23415310]Eihän jääkarhun paikka ylipäätään ole missään ei-arktisella alueella. Mua suretti enemmän ne pentukuvat aikoinaan. Siinä oli villieläin vlajastettu täysin kaupallisiin tarkoituksiin :([/QUOTE]

En pystynyt edes katsomaan sitä touhua. Eläintarhat on syvältä.

Nyt on Knut paremmassa paikassa, RIP. :heart:

Mulle ei toi tehnyt pahaa. Knut oli kuitenkin eläintarhassa, joten ehkäpä jopa parempi noin.

Sen sijaan mun kävi sääliksi taannoin, kun Islannissa ammuttiin se rantaan uinut jääkarhu. Miettikää nyt: toinen jäänyt jäätiköltä lohjenneeseen jäälohkareeseen, joutunut sen sulettua vedenvaraan, ajatellut hukkuvansa ja jatkanut voimavarojensa rajoilla hädissään uintia. Lopulta kuin ihmeen kaupalla vastaan tulee manner. Jääkarhu ajattelee: "selviän sittenkin". Nousee vapisevin tassuin mantereelle ja *pum*

[QUOTE="mmmm";23421480]siitä tuli mieleen että jos se ei olisi tippunut veteen niin olisiko vielä hengissä, siis olisikohan se kohtaus mennyt ohi. Kuoliko hukkumalla vai siihen itse kohtaukseen.[/QUOTE]

Käsittääkseni hukkuminen oli kuolinsyy.Mut selkeästihän siinä jonkinlainen kohtaus tuli :'(

[QUOTE="mmmm";23421480]siitä tuli mieleen että jos se ei olisi tippunut veteen niin olisiko vielä hengissä, siis olisikohan se kohtaus mennyt ohi. Kuoliko hukkumalla vai siihen itse kohtaukseen.[/QUOTE]

Kuoli hukkumalla :(

Mulle ei toi tehnyt pahaa. Knut oli kuitenkin eläintarhassa, joten ehkäpä jopa parempi noin.

Sen sijaan mun kävi sääliksi taannoin, kun Islannissa ammuttiin se rantaan uinut jääkarhu. Miettikää nyt: toinen jäänyt jäätiköltä lohjenneeseen jäälohkareeseen, joutunut sen sulettua vedenvaraan, ajatellut hukkuvansa ja jatkanut voimavarojensa rajoilla hädissään uintia. Lopulta kuin ihmeen kaupalla vastaan tulee manner. Jääkarhu ajattelee: "selviän sittenkin". Nousee vapisevin tassuin mantereelle ja *pum*

Ei ois tätäkään pitänyt lukea. :(
Ihminen on sairas olento. :(

:'( julma ihminen

Knutilla oli vaurioita aivoissa, eli ilmeisesti stressi aiheutti tuon kohtauksen ja kuoleman. Jääkarhujen kuuluu elää luonnossa vapaana, ei vankeudessa! Jotain hyvää Knutin kuolemassa, nyt hän lepää rauhassa.

Joku kohtaushan tuo on.... Muistan kun oma koira-vainaamme veteli viimeisiään: käveli päin huonekaluja ym. Se alkoi ihan yks kaks ja lähtö ell oli pikimmiten edessä, viimeiselle piikille. Knutin viimeinen piikki oli tuo vesiallas.

Kun olisi edes kaatunut toiseen suuntaan kun just veteen. Voihan olla ettei ailti olisi selvinnyt.
Ehkä tutkimukset vielä selventävät mihin kuoli.
Takajalkojaan nosti loppua kohti enemmän ja enemmän. Ihan kuin niihin olisi sattunut tai kivet polttaneet jalkojen alla..

Yhteistyössä