että pisti vihaksi ja tuli paha mieli...kaupassa siis nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun maitohyllyllä ohitin rankasti vanhalle viinalle haisevan, sille kanssa näyttävän ja about 30+ viikolla raskaana olevan 30-35-vee naisen...
siis ihan tosissaan, itsellä samankokoinen maha ja tuli tosi surku olo että miten joku ilkeää, kykenee tai viitsii moiseen??!!
miksi ylipäätään hankkiutua raskaaksi jos on pakko ryypätä. itse en voisi toimia noin ja pahaa tekee sen syntymättömän tenavan puolesta.
voikun suomessa olisi jokin pakkohoitokriteeri olemassa tuollaisille idiooteille, olisin ilmiantanut naisen nimittäin välittömästi viranomaisille, yäk!!!

kannattaa myös muistaa se ettei kaikki ole aina sitä miltä näyttää... jotkut lihoo vatsaansa... siskoni on tyypin 1 diapeetikko ja lihoo vaan vatsaan niin et on melko raskaana olevan näköinen... siinä määrin että asiakaspalvelu tehtävissä asiakkaat on onnitelleet ja kysyneet laskettua-aikaa... siskoni vois siis sunnuntai aamun kauppareissullaan muistuttaa kovastikkin näkemääsi...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kannattaa myös muistaa se ettei kaikki ole aina sitä miltä näyttää... jotkut lihoo vatsaansa... siskoni on tyypin 1 diapeetikko ja lihoo vaan vatsaan niin et on melko raskaana olevan näköinen... siinä määrin että asiakaspalvelu tehtävissä asiakkaat on onnitelleet ja kysyneet laskettua-aikaa... siskoni vois siis sunnuntai aamun kauppareissullaan muistuttaa kovastikkin näkemääsi...

minulla ei ole diabetestä, mutta muuten sama juttu.. aikanaan baarissa joku nainen tuli messuamaan, että "onko vaikeaa olla 9kk juomatta"... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
minulla ei ole diabetestä, mutta muuten sama juttu.. aikanaan baarissa joku nainen tuli messuamaan, että "onko vaikeaa olla 9kk juomatta"... :headwall:

Heh, oikeesti?Ei ees eka vaivautunu kysymää et ootko paksuna... :p Ei mut joo, mullakin on yks kaveri joka näyttää aina siltä et olis 7 kuulla raskaana, vaan kun ei ole..On vaan etureppuinen... :D

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

itsellä neljä lasta ja mahaa edelleen kuin olisin raskaana. ärsyttää. ja kaljaa en tosiaan juo ollenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

Heh, oikeesti?Ei ees eka vaivautunu kysymää et ootko paksuna... :p Ei mut joo, mullakin on yks kaveri joka näyttää aina siltä et olis 7 kuulla raskaana, vaan kun ei ole..On vaan etureppuinen... :D

no oikeasti ! :/ että terve vaan, hemmetti.. pitää kohta oikeasti ostaa se paita "en ole raskaana-olen lihava"

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mun yks lapsuudenkaveri näyttää siltä, että olisi raskaana kunnollakin, mutta ei ole raskaana, alkoholi vaan maistuu turhan reippaasti.

minulla tämä ei ole viinasta, olen vain perinyt äidiltä 2 ulkoista piirrettä : pitkät jalat ja mahaan kertyvän ihran..

joo, ei todellakaan ollut kaljamaha ja siis ihan kunnolla pitkällä raskaana...jos olisikin ollut mahdollisuus että vain näyttäisi olevan raskaana niin ei olisi niin rankasti iskenytkään tajuntaan mutta ihan varmasti oli raskaana ja pitkällä ja ryypännyt kunnolla :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo, ei todellakaan ollut kaljamaha ja siis ihan kunnolla pitkällä raskaana...jos olisikin ollut mahdollisuus että vain näyttäisi olevan raskaana niin ei olisi niin rankasti iskenytkään tajuntaan mutta ihan varmasti oli raskaana ja pitkällä ja ryypännyt kunnolla :(

Niin, kyllähän näitä valitettavia tapauksia täällä Suomessakin on. :/

Työkaveri kertoi kerran, kuinka yksi tuttu nainen oli baarin vessaan sammuneena. Ihan iso vatsakin sillä jo oli ja ihmeen kaupalla oli synnyttänyt myöhemmin terveen oloisen lapsen.

0,48% jokaisesta syntyvästä lapsesta SUOMESSA syntyy kehitysvammaisena sen takia kun äiti on juonut raskausaikaan.
Ettei se ihmetä että noita äitejä näkee :( Mutta surku se on.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Niin, kyllähän näitä valitettavia tapauksia täällä Suomessakin on. :/

Työkaveri kertoi kerran, kuinka yksi tuttu nainen oli baarin vessaan sammuneena. Ihan iso vatsakin sillä jo oli ja ihmeen kaupalla oli synnyttänyt myöhemmin terveen oloisen lapsen.

Se on totta ettei kaikki synny vammaisina. Mutta riski on kova ja kukaan ei tiedä mitä aikuisuus tuo vammoja niille lapsille jotka syntyivät näennäisen terveinä. :|

Oli miten oli, niin miten voit tietää aivan varmaksi että oli raskaana? Et mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiedän myös yhden naisen, josta luulin että hän on raskaana ainakin 6-7kuulla, mutta eipäs olekkaan....

mä tunnen kans muutaman ja itseni :D mulla maha on samaa kokoa kuin olin 7kuulla
on myös kysytty koska LA on:D

Eräässä sairaalassa, jossa kävin mummoani katsomassa, oli viereisellä paikalla nainen, jolla oli todella iso vatsa, ihan suoranainen raskausvatsa, olisin voinut vannoa naisen olevan 8. kuulla vähintään. Näin myös naisen vatsa paljaana, eli vaatteet ei hämänneet. Tämä nainen oli aivan rappioalkoholistin näköinen ja oloinen ja olin kauhuissani tästä raskaudesta.. Myöhemmin kuulin, että ei kuitenkaan todellakaan ollut raskaana.. ilmeisesti juurikin dialyysitapaus.

Yhteistyössä