Surullinen ja haikea olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yön muistelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yön muistelija

Vieras
Oli kunnon riita. Tai siis mies jostain syystä räjähti ja sanoi, suorastaan huusi, mulle rumasti. Ikinä ennen ei ole niin rumasti musta puhunut, vaikkei nytkään onneksi mitää erityisen kauheaa sanonut. On vaan niin surullinen olo nyt. Mä en jaksanu sanoo mitään, tulin vaan vauvan ja toisen lapsen kans makuuhuoneeseen (tapahtui siis jo 19 aikaan tää räjähdys). Siitä sit isompi halus lähtee pois ja kuului isänsä kans menevän nukkumaan. Mä vaan en saa unta. Itkettää. Muistelen niitä aikoja, kun tavattiin. Kuinka rakastunut sitä oli ja miten ihanaa elämä oli. Miksi se alkuhuuma ei voi kestää aina? Mä olen kyllä pääsääntöisesti onnellinen ja meillä menee hyvin normaalisti, riidat yleensä tosi pieniä ja harmittomia. Nyt kai oli sit eka iso. Olis se elämä onnellista jos vieläki osais katsoa puolisoaan niin, että huonot puolet jää piiloon. Haikea mieli kun muistelee ensimmäisiä kävelylenkkejä, jutteluita, mukavahinko-kosketuksia, haleja pusuja, suudelmia, öitä yhdessä ja rakkaudentunnustusta... Sellaista se oli, ihanaa.

niin se elämä vain menee.olisi hyvä jos pääsisitte juttelemaan juuri näistä tunnoista.me ollaan monesti puhuttu juuri tuosta kun asiat muuttuu ja ettei muuttuisi liian paljon vaan muistaisi aina sen miksi alkoi toisen kanssa olemaan :hug:

On me joskus juteltukin jotain. Ollaan molemmat todettu, että toinen on kyllä matkan varrella muuttunut mutta silti yhtä rakas (luojan kiitos). Riidat vaan pistää aina muistelemaan. Ja samalla miettimään miksi toinen sanoi niinkuin sanoi. Onko se kenties oikeasti sitä mieltä? Rakastaako se oikeasti kun sanoo niin. Mä kun en osaa "painu helvettiin" tai "eti parempi"- lauseita pahempaa sanoa kun suutun. En pysty sanomaan kovin rumasti ihmiselle jota rakastan. Siks alkaa ajatukset juosta...

suutuspäissään sitä tulee sanottua kaikenlaista vaikkei sitä tarkoitakkaan.pää-asia että riita sovitaan ettei jää nää sanat kummittelemaan.aika harva osaa riidellä pahoittamatta toisen mieltä sanoillaan.

Yhteistyössä