Katsoiko kukaan Huomenta Suomea? Haastateltiin H&M....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet itse selvästikkin jotain mieltä haastattelusta kakista ulos rohkeesti vain.itelleni jäi mieleen että h&m:n edustaja joutui puolustamaan laatu kysymykssä paljonkin puolestaan,

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no mitä mieltä te ootte H&M hinta-laatusuhteesta? saako halvalla hyvää?

mun mielestä H&M ei ole edes mitenkään erityisen edullinen kauppa. Lasten T-paitakin jollain suosikkiprintillä maksaa 9,90?

Meillä kyllä on henkkamaukka vaatteet on ollut hyvälaatuisia.

Munkaan mielestä H&M ei enää ole mikään halpa kauppa. Jos sieltä ennen sai paitoja 5-10 markalla, nyt halvin taitaa olla 5 euroa. Mutta laadusta ei ole ainakaan mulla ollut valittamista, hyvin on kestäneet suurin osa.

Kyllähän ne hankka maukan vaatteet mun mielestä vastaa laadultaan niitten hintaa, sehän on itestäään selvään, ettei sillä hinnalla mitään kovin laadukasta voi saada. Oon kyl ollu siinä käsityksessä et ne, ketkä sieltä vaatteita ostaa (huom! myös minä) tietää, ettei ne kovin laadukkaista ja pitkäikäsiä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja iki fani h&m:
Olet itse selvästikkin jotain mieltä haastattelusta kakista ulos rohkeesti vain.itelleni jäi mieleen että h&m:n edustaja joutui puolustamaan laatu kysymykssä paljonkin puolestaan,

No mun mielestä se "diva" teilas täysin H&M:n ja ihan syyttä suotta. Jotenkin H&M:n edustaja jäi vaivaantuneeksi, eikä saanut edes suun vuoroa siltä naiselta. Mulle jäi sellainen kuva että vain ja ainoastaan hänen tuotteet ovat laadultaan ja ulkonäöltään hienoja. No varmasti onkin,mutta meni totaalisesti järki sen naisen diivailuun ja päällepäsmäryyteen :D

Kyllä h&m:n edustaja kuitenkin tiedostaa että myynti tulee olemaan aina suomessa hyvä tämän snobin piti puolustaa itseään ilkeästi kun tietää että asiakas kunta on aina se sama eikä tavis ihmiset tule hänen puljuunsa eksymään just hullujen hintojen takia.mulle kuitenkin aivan sama tulen kuitenkin aina vaatteita ostamaan h&m.stä

Alkuperäinen kirjoittaja näinköhän?:
Kyllä h&m:n edustaja kuitenkin tiedostaa että myynti tulee olemaan aina suomessa hyvä tämän snobin piti puolustaa itseään ilkeästi kun tietää että asiakas kunta on aina se sama eikä tavis ihmiset tule hänen puljuunsa eksymään just hullujen hintojen takia.mulle kuitenkin aivan sama tulen kuitenkin aina vaatteita ostamaan h&m.stä

niin mullekin aivan sama, mä tykkään H&M vaatteista. Mutta saakohan tuolla käyttäytymisellä edes pidettyä niitä asiakkaita saati sitten kasvattaa asiakaskuntaa? Hänellä nimittäin oli hyvä tilaisuus mainostaa ja antaa putiikistaan hyvä kuva. Mutta epäilempä että niin kävi... :/

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja näinköhän?:

niin mullekin aivan sama, mä tykkään H&M vaatteista. Mutta saakohan tuolla käyttäytymisellä edes pidettyä niitä asiakkaita saati sitten kasvattaa asiakaskuntaa? Hänellä nimittäin oli hyvä tilaisuus mainostaa ja antaa putiikistaan hyvä kuva. Mutta epäilempä että niin kävi... :/

Siellä putiikissa käy pieni sisäpiiri porukka, eli ei hänellä taida olla tarvetta saada sinne lisää porukkaa... nämä snobit on ihan eri ihmisrotunsa, joten niiden kannattaa vain antaa olla :)

Siinä haastateltiin H&M ja sitten sitä merkkivaateliikettä, olikohan joku Botique K tai sinne päin...

Mitä mieltä haastattelusta? :wave:

Aika onnetonta toimittajalta laittaa kaksi noin erilaisen konseptin omaavaa liikettä vastakkain. Asiakaskunta on aivan eri näillä kahdella.

K-butiiqissa käy varakkaita pukeutumiseen ja merkkituotteisiin panostavia ihmisiä. Henkassa taas käydään me tavalliset tallaajat, jotka vaan haaveillaan Dolce&Gabbana-luomuksista yms.

Mikähän toimittajan pointti oli koko keskustelussa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siinä haastateltiin H&M ja sitten sitä merkkivaateliikettä, olikohan joku Botique K tai sinne päin...

Mitä mieltä haastattelusta? :wave:

Aika onnetonta toimittajalta laittaa kaksi noin erilaisen konseptin omaavaa liikettä vastakkain. Asiakaskunta on aivan eri näillä kahdella.

K-butiiqissa käy varakkaita pukeutumiseen ja merkkituotteisiin panostavia ihmisiä. Henkassa taas käydään me tavalliset tallaajat, jotka vaan haaveillaan Dolce&Gabbana-luomuksista yms.

Mikähän toimittajan pointti oli koko keskustelussa?

Luulen, että halusivar keskustella egolokisuudesta ja kuinka paljon ihmisille merkkaa laatu. Mut joo, oli aika kömpelöä ottaa ääripäät haastatteluun.

mitkä minä olen ostanut h&m;stä ovat kaiken kaikkiaan olleet todella kestämättömiä. nukkaantuneet,kutistuneet pesussa sekä reikiintyneet helposti. esim.yksi päivä puin hello kitty trikoita lapselle niin sormeni meni kankaasta läpi.sama omissa paidoissani (jotain vielä "luomupuuvillaa"niin tosi äkkiä tuli pieniä reikiä kankaaseen. topeissa muoto menee tosi äkkiä löteröks. meillä ovat näköjään sellaisia yhden kesän tai talven vaatteita..(eivät siis kestä kauempaa)

mitkä minä olen ostanut h&m;stä ovat kaiken kaikkiaan olleet todella kestämättömiä. nukkaantuneet,kutistuneet pesussa sekä reikiintyneet helposti. esim.yksi päivä puin hello kitty trikoita lapselle niin sormeni meni kankaasta läpi.sama omissa paidoissani (jotain vielä "luomupuuvillaa"niin tosi äkkiä tuli pieniä reikiä kankaaseen. topeissa muoto menee tosi äkkiä löteröks. meillä ovat näköjään sellaisia yhden kesän tai talven vaatteita..(eivät siis kestä kauempaa)