Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no mitä mieltä te ootte H&M hinta-laatusuhteesta? saako halvalla hyvää?
Alkuperäinen kirjoittaja iki fani h&m:Olet itse selvästikkin jotain mieltä haastattelusta kakista ulos rohkeesti vain.itelleni jäi mieleen että h&m:n edustaja joutui puolustamaan laatu kysymykssä paljonkin puolestaan,
Alkuperäinen kirjoittaja näinköhän?:Kyllä h&m:n edustaja kuitenkin tiedostaa että myynti tulee olemaan aina suomessa hyvä tämän snobin piti puolustaa itseään ilkeästi kun tietää että asiakas kunta on aina se sama eikä tavis ihmiset tule hänen puljuunsa eksymään just hullujen hintojen takia.mulle kuitenkin aivan sama tulen kuitenkin aina vaatteita ostamaan h&m.stä
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:Alkuperäinen kirjoittaja näinköhän?:Kyllä h&m:n edustaja kuitenkin tiedostaa että myynti tulee olemaan aina suomessa hyvä tämän snobin piti puolustaa itseään ilkeästi kun tietää että asiakas kunta on aina se sama eikä tavis ihmiset tule hänen puljuunsa eksymään just hullujen hintojen takia.mulle kuitenkin aivan sama tulen kuitenkin aina vaatteita ostamaan h&m.stä
niin mullekin aivan sama, mä tykkään H&M vaatteista. Mutta saakohan tuolla käyttäytymisellä edes pidettyä niitä asiakkaita saati sitten kasvattaa asiakaskuntaa? Hänellä nimittäin oli hyvä tilaisuus mainostaa ja antaa putiikistaan hyvä kuva. Mutta epäilempä että niin kävi... :/
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:Siinä haastateltiin H&M ja sitten sitä merkkivaateliikettä, olikohan joku Botique K tai sinne päin...
Mitä mieltä haastattelusta? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hassu:Siinä haastateltiin H&M ja sitten sitä merkkivaateliikettä, olikohan joku Botique K tai sinne päin...
Mitä mieltä haastattelusta? :wave:
Aika onnetonta toimittajalta laittaa kaksi noin erilaisen konseptin omaavaa liikettä vastakkain. Asiakaskunta on aivan eri näillä kahdella.
K-butiiqissa käy varakkaita pukeutumiseen ja merkkituotteisiin panostavia ihmisiä. Henkassa taas käydään me tavalliset tallaajat, jotka vaan haaveillaan Dolce&Gabbana-luomuksista yms.
Mikähän toimittajan pointti oli koko keskustelussa?