Katselin eilen leipäjonoa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Voi hankkia vaikka jotain muuta sisältöä elämäänsä ;) lukemisen, lenkkeilyn, veden juomisen ihan mitä vaan!

Joo, nää sä voisit kirjata siihen manifestiin! "Hei te työttömät ja sairaseläkeläiset, lopettakaa tupakanpoltto ja lukekaa kirjaa tai juokaa vaikka vettä!"

Loistava idea. Virkatakkin vois, tai tehdä vaikka lapsilleen käpylehmiä niin ois sisältöö elämässä ;) kessu huulessa onnistunee molemmat.

Jos ne ei halua olla vetämättä röökiä ja kerjää sitten mielummin itselleen/lapsilleen ruokansa kessu suussa, niin turha mun on mennä niille opettamaan miten röökinveto lopetetaan :D ne ei halua lopettaa, kyse on siitä.

85% Haluaa lopettaa ja 30% pystyy siihen katoin just irti tupakasta sivustolta. Mutta edelleen väitän, et addikti ei lopeta kuin tuosta vaan. Eipä ne palsta-addiktitkaan lopeta palstailua vaik uhkaavat ;)

Loistava idea. Virkatakkin vois, tai tehdä vaikka lapsilleen käpylehmiä niin ois sisältöö elämässä ;) kessu huulessa onnistunee molemmat.

Entäs lapsettomat ja syrjäytyneet miehet? Virkattu mulkunlämmitin?

Entäs lapsettomat ja syrjäytyneet miehet? Virkattu mulkunlämmitin?

Nehän voi vedellä vaikka tumppuun aikansa kuluks, tulee sitä hyötyliikuntaakin.

By the way, käsillä käveleminen ei oo helppoa, silti mä olen opetellut sen. Vähän haastetta elämään.

No olisko seuraava haaste vaikka sitten Raumanpitsi?

Tai jonglööraus?

No onko tuossa mitään haastetta, helppoa kuin heinänteko.

Ei mulle ;) toinen vois olla vaikka syvän veden sukellus.

Eli, sama juttu sit tupakka addikteille, ei helppoa ;)

Ja niinhän mä sanoin, kaiken ei tarvitse olla helppoa. Elämässä tulee olla haasteita. Ei aina tarvi mennä sieltä missä aita on matalin :)

Ja niinhän mä sanoin, kaiken ei tarvitse olla helppoa. Elämässä tulee olla haasteita. Ei aina tarvi mennä sieltä missä aita on matalin :)

Mun mielestä ei tarvitse olla noin naivistinen. Jos tupakanpolton lopettaminen olis helppoa niin eiköhän tupakkayritykset olis jo aikoja sitten ollut konkassa. Ja mistäs sitä niistä leipäjonossa seisojista tietää onko ne jo saaneet vähennettyä tupakkamääräänsä.

Eli, sama juttu sit tupakka addikteille, ei helppoa ;)

sano tämä köyhille ihmisille, joilla todnäk syrjäytymistä, mielenterveysongelmia jne.. ."mut elämäs pitää olla haastetta". ei kaikilla ole samoja voimavaroja kuin sinulla.

Jos on rahaa vetää röökiä, niin on rahaa ostaa purkkaakin.

Rööki tulee edelleen halvemmaksi kuin purkat. Jos yhtä röökiä varten pitäis vetää 3 palaa purkkaa muutamia kertoja päivässä niin appajee, sinne menis jo työttömyyskorvaukset.

Niin ja jos addiktioista pääsis tuosta noin vaan eroon niin tuskin olis seksiaddikteja, nettiaddikteja, pelihimoisia... Ehkä niille tosiaan pitäis ehdottaa sitä vedenjuontia ja käteenvetoa.

Nyt puhuttiin siitä, että kessua vedetään, siitä huolimatta että safka perheelle pitää kerjätä :D Ei huumeista.

Ai mä luulin, et ollaan keskusteltu siitä pystyykö addiktion lopettamaan tuosta noin vain =)

Yhteistyössä