Katseeleeko jokaisen mies

  • Viestiketjun aloittaja Jea
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun läsnäollessani ei ainakaan oo katsellut perään.

Mutta en mä usko, että mun mies sokea on :D. Esimerkiksi telkkaria katsoessamme saattaa sanoa jostain naisesta että onpa nätti (ja samaa teen minäkin, eli sanon joitain miehiä komeiksi tai naisia kauniiksi). Eli kai se huomioi hätkähdyttävän kauniit naiset myös kadulla, vaikkei perään kyylääkään.
peesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ärsyttää kun nämä keskustelut aina kääntyvät siihen että mies SAA tehdä, mitä ihme 6-vuotiaita miehiä teillä siellä on jos niitä pitää joissakin asioissa kieltää tai olla kieltämättä. Äiti antaa rakas mieheni sulle nyt luvan katsella vieraita naisia :whistle:
Niin tai jos jonkun mies ei katso, niin joidenkin mielestä se tarkottaa, että sen vaimo on niin kauhea, ettei se vaan muka uskalla. :(
Näinhän sen on pakko olla, miesten on kaikkien pakko olla samanlaisia. Sinä päivänä kun minun mies kommentoi jotain naista niin rupean varmaan nauramaan kun se kuulostaa niin hassulta, mutta ei mieskään kyllä ihan heti tule kuulemaan minun suusta jotain Suse linuxin uusin versio on aivan upea tms.
 
Jaa-a.. empäs ole edes miettinyt asiaa. Yleensä se olen minä joka sanon että ompas tuolla kaunis/ hyvin pukeutuva/ hyvä kroppainen nainen. Kai sekin nyt kattelee siinä missä minäkin muita ihmisiä.
 
vieras
Katsoa "saa", mutta jos kuola valuen vahtaa ja vielä kommentoi rasvaisesti, niin mautonta(kaverin mies on tällainen, vaikka oma vaimo vieressä, niin kommentoi ja kyylää avoimesti naisia) Tiedän, että oma mies saattaa vilkaista jotain kaunista naista, mutta ei koskaan suu auki vahtaa silmät kiiluen ;) Ymmärsiköhän joku pointtini? Joku parisuhdeterapeutti kertoikin jossakin lehdessä, että on huonoa käytöstä ja ilkeää töllätä avoimesti muista naisia/miehiä, kun puoliso on vieressä/mukana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsoa "saa", mutta jos kuola valuen vahtaa ja vielä kommentoi rasvaisesti, niin mautonta(kaverin mies on tällainen, vaikka oma vaimo vieressä, niin kommentoi ja kyylää avoimesti naisia) Tiedän, että oma mies saattaa vilkaista jotain kaunista naista, mutta ei koskaan suu auki vahtaa silmät kiiluen ;) Ymmärsiköhän joku pointtini? Joku parisuhdeterapeutti kertoikin jossakin lehdessä, että on huonoa käytöstä ja ilkeää töllätä avoimesti muista naisia/miehiä, kun puoliso on vieressä/mukana.
Mitä tarkoittaa 'rasvainen'? Kyllä me kommentoimme toisillemme.
 

Yhteistyössä