Katse makuukamariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katseita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä yhdistää kristinuskoa, islamia, mormooneja, jehovan todistajia... niiden opissa on suurena suorastaan sairaalloisen kiinnostuksen ja kontrolloimisen kohteena ihmisen seksuaalisuus.

Mikä into saada määräillä ihmisiä! Saavat varmaan hurjasti kiksejä siitä.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Mikä yhdistää kristinuskoa, islamia, mormooneja, jehovan todistajia... niiden opissa on suurena suorastaan sairaalloisen kiinnostuksen ja kontrolloimisen kohteena ihmisen seksuaalisuus.

Olen monesti ihmetellyt samaa. Ja erityiseti TOISEN ihmisen seksuaalisuus, jota pitää päästä päsmäröimään.

Totta. Tänä päivänä kiistellään avioliittoLAISTA. Lain edessä kaikkien tulee olla yhdenvertaisia.

Tämä pitäisi olal itsestään selvää oikeusvaltiossa.

Se on sitten reri asia millaisia pareja kirkko tms uskonnollinen yhteisö hyväksyy ja suostuu vihkimään. Se kirkollinen vihkiminen on uskonnollinen toimitus, ja kirkolle valtio on myöntänyt myös sen että pappi saa hoitaa asian juridisenkin puolen.

Kirkolla on vihkimisoikeus ja samoin eräillä muilla uskonnollisilla yhteisöillä.

Alkuaan avioliitto on maalinen, juridinen sopimus, jossa sovitaan vastuusta ja velvoitteista liittyen keskinäiseen suhteeseen, lapsiin ja omaisuuteen.

Jos kuuluisin lestadiolaiseen liikkeeseen nin mua kyllä hävettäisi suoraan sanoen oman liikkeen johtajan lausunto. Etä siis puhuukin kurkkimisesta makuuhuoneisiin... että on otsaa!

"Isä ja äiti saattoivat kahvitella vieraiden kanssa kaikessa rauhassa alakerrassa samaan aikaan, kun tämä raiskasi mua yläkerran vessassa. Että miksi ne ei tulleet, vaikka mä huusin suoraa huutoa!"

Sanottua: "Nukuimme siskonpedissä isän huoneen lattialla" - Kotimaa - Helsingin Sanomat

Eiköhän teidän pitäisi katsoa tarkemmin lasten perään ja pitää huolta siitä eä perheenisät eivät käy raiskaamaan omia lapsiaan.

Viime aikaiset uutise ovat ollee sen kaltaisia että tätä on syytä toivoa.

Mitä näissä lestadiolaisten jättiperheissä lapsille tapahtuu?

Jehovan todistajat eivät ole niin "pahoja" kuin nuo muut. He voivat käyttää ehkäisyä. Ainoastaan seksi ennen avioliittoa ei ole sallittua.