Katsastus asia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos jo etukäteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja idioottejako????:
no miten te kuvittelette että auto katsastaa itse itsensä??? pakkohan se on edelleen ajaa sinne!! HITTO

Ootko ite?
Tässähän on moneen kertaan sanottu että katsastusasemalle SAA AJAA mutta vain jos on aika varattuna, ei ilman ajanvarausta.

juuri näin kuin muik ja hmph neuvovat. lähdet nyt ajamaan etkä tee vaikeampaa mitä asia on. jos pysäyttävät juuri tuolla matkalla, on huonoa tuuria. ja voit tosiaan soittaa etukäteen kats. asemalle tulostasi. älä tämän nyt anna pilata lomaasi

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja muik:
miksi et suoraan nyt aja johonkin auki olevalle katsastusasemalle???

itse kävin eilen ilman ajanvarausta, jouduin odottamaan kork. 15min...

Sillä autolla ei saa ajaa, etkö ymmärrä?

No pitäiskö se auto kantaa sinne katsastukseen? Ajaa sinne, katsastaa ja sillä hyvä. Jos poliisit matkalla pysäyttää, voi pyytää seuraamaan konttorille. Tai soittaa etukäteen että tulossa ollaan, jotta poliisit voi tarkastaa. Näin ainakin meille neuvottiin.

Nimenomaan aika pitää varata, eli sun kielellä soittaa etukäteen ja sopia se aika. Luuletko että poliisipartio lähtee huviksee ajeleen perässä?

Joo, eli ilman siirtolupaa tai varattua katsastusaikaa sitä autoa ei saa metriäkään ajaa. Jos poliisi pysäyttää niin tulee sakkoa aika paljon ja kilvet lähtee. Eli nyt puhelin kouraan ja varailemaan aikaa. Itsellä tilanne että auto on ajokiellossa ja seisoskelee nyt korjaamon pihassa oottamassa maanantaina olevaa korjausaikaansa, jonka jälkeen tiistaina on katsastus, jonne saa ajaa kun on varattu aika ja sieltä vielä korjaamolle jos on tarvetta..

käytin tänään katsastamattoman auton katsastuksessa. Ajoin sen ilman ajanvarausta,koska seuraavat vapaat ajat olisi olleet heinäkuun toisella viikolla ja mun piti saada auto käyttöön. 3 tuntia jouduin odottelemman mutta läpi meni että heilahti=)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
käytin tänään katsastamattoman auton katsastuksessa. Ajoin sen ilman ajanvarausta,koska seuraavat vapaat ajat olisi olleet heinäkuun toisella viikolla ja mun piti saada auto käyttöön. 3 tuntia jouduin odottelemman mutta läpi meni että heilahti=)

lucky you

Yhteistyössä