Katri-Helena: Rakkaudella ei voi tehdä pahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Katri Helena Seurassa: ”Olen tuntenut himoa läheisiin miehiin”
anna 22.2.2018 Teksti: Outi Pippuri

Laulaja Katri Helena, 72, kertoo Seurassa, että hän on puhtoisesta maineestaan huolimatta kokenut elämässä samanlaisia koukkuja kuin moni muukin.
– Hurvittelut eivät ole laissa kiellettyjä. Olen tehnyt ne niin, ettei sivullisia ole ollut paikalla, Katri Helena sanoo lehden haastattelussa.
– Olen tuntenut himoa läheisiin miehiin. Minulla himo yhdistyy aina rakkauteen. Lämpö ja läheisyys jättävät pysyvän jäljen, mutta pelkkä himo vain tyhjyyden.

Katri Helena puhuukin rakkaudesta elämän koossa pitävänä voimana.
– Rakkaudella ei voi tehdä pahaa. Kun rakkaus on syvintä ja voimallisinta, se ymmärtää eikä vaadi, mutta ei ole marttyyri. Rakkaus on myötuntoa ja hyvää tahtoa.

Rakkauden lisäksi Katri Helena uskoo anteeksi antamisen tärkeyteen.
– Viisastuminen ei ole sitä, että osaat tehdä kaiken ihan oikein, vaan sitä, että osaat antaa itsellesi anteeksi.

Hän sanoo, ettei keksi asiaa, jota ei pystyisi lopulta antamaan toiselle anteeksi.
– Ei tarvitse ymmärtää, ei hyväksyä, vaan päästää irti.

Miten olisi vaikka aiheena: mitä liikuntamuotoja Katri-Helena harrastaa tai on elämänsä aikana harrastanut. Mikä oli mukavaa, esim onko kokeillut kalliokiipeilyä? Tykkääkö hiihtämisestä vai onko kuntosalilla kävijä tms. Entäs yhdessä vaiheessa muodissa olleet benjihypyt? Tai vaikkapa uinti luonnonvesissä kun on tuollainen luonnonlapsi?
Voisi tulla mukavaa luettavaa siitä, miten nuorempana Katri-Helena tykkäsi juosta metsässä aina kun vain ehti keikkailultaaan, mutta nykyään menee mielummin hiihtämään metsään (hellempää nivelille). Vai eikö näistä saisi puhua, koska siinä voisi tulla ilmi ihmisen ikä - ja se jos mikä on nykypäivänä pahasta. :oops:
Ai niin, lehti ei myisi. :(

Juu, että kun rouvashenkilönä levittää haaransa naapurin ukkomiehelle molempien parisuhteiden oletetusta monogamisests luonteesta huolimatta niin rakkaus ei voi tehdä pahaa ja anteeksi on annettava. Jep jep.

Mä heitän villin veikkauksen, että Katrin tapauksessa rakkaus vaatii paljon kosteuttavaa bodylotionia. "Hei Tommi, älä tuo sitä pikku purkkia, vaan ota se ämpäri samantien".
58366-190250-ShowMeSomethingUselessDesertjpg-620x.jpg

Yhteistyössä