Katottiin pojan kans (5v) eilen synnytys dokkaria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
ja poika oli kovin huolissaan että sattuiko mua kovin kun hän syntyi. ja onko pikkusisko ollut isin vattassa jos hän on ollut äidin vattassa, kun ei sinne kaksi mahdu. miksi telkkarin vauva on ihan likainen, ja miksi se itkee ja tuleeko äidin vattaan vielä 2 vauvaa, tyttö ja poika.... ym.. vaikeita asioita oli.

Meillä 9-vee katteli joskus ykköseltä jotain dokumenttia raskaudesta ja vattassa oli useempi lapsi. Se oli ihan kauhuissaan. Sitten se mietti ettei se halua koskaan lapsia. Ja kysyi huolestuneena, voiko tulla vauvoja mahaan vaikkei niitä todellakaan haluaisi... Oli ettinyt kakkos-kanavaa ja lastenohjelmia ja oli vahingossa päätynyt ykköselle.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Tuon ikäisen on vielä todella vaikea käsitellä tuollaisia asioita... en tuon ikäiselle näyttäisi mitään synnytys dokkaria.. mutta vahinko on jo tapahtunut :(

no en mä oo näyttänyt mitään kellekkään, kuten uskoa saatatte että olen pojan istuttanut tv:n eteen ja pakottanut katsomaan. mutta ei nyt näin.
Lapset niinkuin aikuiset on yksilöitä. mein poika ei tosiaan oo herkemmästä päästä ja se ei paljosta hetkaannu, ja voin sanoa melkeen varmaksi et kloppi ei oo ikinä itkeny tai muuten vaan ollut kauhuissaan jostain asioista esim. möröistä, eikä ollut siitä synnytysdokkaristakaan, kuhan kyseli kun oli utelias.

Yhteistyössä