Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Ei kai se katoa. Ehkä tuo on luonnekysymys, Joillaki ei vaan niin ressaa ja he pääsee oikeesti paljon helpommalla.
niin mut meinasinkin että ihminen joka on aikasemmin pukeutunut ihan siististi niin äidiksi tultuaan vetää vaikka miehen pitkät kalsongit jalkaan jos ei muuta löydä..
ei kait sitä kukaan oikeasti jaksa joka aamu laittautua johonkin leksuun.. en minä ainakaan.. mutta kyllä nyt noin muutenkin aina välillä käyn läpi vaatekaapiani ja hävitän kamalimmat rytkyt.. ja ostan uusia tilalle alesta..
siis jos on joskus ostanut oranssin t-paidan ja sitä käyttänyt 5-8v niin ei kait se voi kovin hyvässä kuosissa olla...![]()
No joo, onhan noita kaikenlaista hiihtäjää... En tiiä, onko ne aina ollu yhtä huolettomia. Jos ne aattelee, että ei mun tarvi satsata itseeni, kun mulla on nää lapset. Tai joku mamma voi potea huonoa omaa tuntoa, jos satsaa itseensä joskus.
Tai sitte heillä ei oo aikaa muuhun, ku riipasta se keltamusta tuulipuku, ruudullinen järkevä kassi, ruskeat nahkakengät ja pinkki villamyssy siitä tuulikaapista rattaiden kuomun päältä ja viilettää ruokakauppaan.
:/