Kasvohoito

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
4 kertaa vuodessa.. noin.. aina kun vuodenaika vaihtuu :D rahaa menee jotain 300€:n luokkaa lärvijuttuihin.. sitten toki muut mahdolliset käynnit päälle.. kynnet, ripset.. jalkahoidot ja muut jos sellaisia tulee laitettua/otettua.. :D
 
Viimeksi kävin 2010, kun odotin kuopusta viimeisilläni...nyt pyysin miestä hankkimaan mulle lahjaksi kasvohoidon synnytyksen jälkeen. Tuskin muistaa. Mutta mä meinasin kyllä muistaa muistuttaa :D
 
"xXx"
En muista että olisin koskaan maksanut kasvohoidosta, lahjakortteja olen saanut lahjaksi. Jonain vuonna tulee siis käytyä 0 kertaa, joinain vuosina kuten tänä vuonna kaksi kertaa. Nyt kun tuli 30 täyteen, niin iho on mennyt tosi huonoon kuntoon, tarvetta olis käydä useamminkin. Joten tästä tulee ehkä kestojoululahjatoiveeni. Noi lahjakortit on olleet arvoltaan 50-100€, pienimpään summaan olen laittanut muutaman kympin lisää jotta saa ihonpuhdistuksen samalla.
 
[QUOTE="Mila";28834350]Et sitten itse osaa sitä ostaa. Kuulostat melkoisen avuttomalle, taidat olla täysin miehesi tossun alla.[/QUOTE]

Joo, juuri näin. Miten oikeaan osuitkaan. Oletko selvännäkijän uraa koskaan miettinyt? Siinä voisi olla juuri se SUN alasi.
 

Yhteistyössä