Kasvattakaa naiset sitä massaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemusta on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä mä ainakin tahdon kiinteen urheilullisen vartalon. toistaseks en vaan pääse salille treenaan. mutta heti kun siihen on mahdollisuus niin aloitan treenin. toivottavasti sais miehenkin innostuun.
kesällä pääsee alottaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:
Mites, kun mulla on jo valmiiks mielestäni turhankin isot lihakset esim. reisissä, pohkeissa ja käsivarsissa? Ne kasvais vaan entisestään! :x Taitaa tuo lihaksikkuuskin kulkea geeneissä, vai?

Kyllähän ne geenitkin paljon sanelee, en väitä vastaan. Nuo "isot" lihakset on suhteellista, kuka käsittää ne mitenkin. Jonkun mielestä jollakin saattaa olla hirmu isot lihakset ja se joku sitten haluaa niitä vieläkin isommiksi. Nää on niin yksilökohtaisia juttuja! =) Mutta be happy, jos sulla kerran on isot lihakset ilman kummempia treenejä. Olet luonnonoikku! ;)

No eipä ole vastaan tullut naista, jolla luonnostaan olisi liian isot lihakset. Mulla oli sama harha pohkeiden kanssa, mutta niin vaan nekin treenillä kaunistui, kun rasvakerros oheni. Luulen että toi on sukua sille, että liikapaino selitetään isoilla luilla:)

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
No eipä ole vastaan tullut naista, jolla luonnostaan olisi liian isot lihakset. Mulla oli sama harha pohkeiden kanssa, mutta niin vaan nekin treenillä kaunistui, kun rasvakerros oheni. Luulen että toi on sukua sille, että liikapaino selitetään isoilla luilla:)

Saat tulla henkilökohtaisesti toteamaan, jos et muuten usko.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No en mäkään mitään massaa halua. Lihakset painaa rasvakudosta enemmän, mutten silti halua että puntari näyttää enää grammaakaan enempää.

Ai että mieluummin 60 kg hötöläskiä kuin 64 kg kiinteää lihasmassaa, joka myös kulutttaa enemmän energiaa? ;)

kaikkee ei voi saada!?!
Käyn jumpilla eri sellaisilla 3-4kertaa/viikko ( power, step, xycling, core, terveselkä, aerobic.. )
tykkään ohjatusta tekemisestä eli puntit ilman ohjausta ei kiitos....
syön normaalisti/ terveellisesti olen "lihaksikas" mutta selti kun peppu näyttää hyvältä näyttää yläruumis liian laihalta (tissit poissa luuta ja nahkaa )
kun yläkerta näyttää hyvältä en ole tyytyväinen peppuun...
eli olen "alapainotteinen"
viime mittausten mukaan rasva% 19,4 joka on liian alhainen normi 21->
pituus 160cm paino 50-52kg!
mitä vielä? kerro millä saan sopusuhtasen vartalon? naiselliset muodot 70A.... mutta nauhaa ei ole vyötärö löytyy....

Kuvia, kuvia! Onhan toi mahdollista, en mä sitä sano kuitenkaan vaikka epäilenkin;)

Mä en taho olla mikään lihaskimppu. Eikä mulla ois vara salilla käydäkään, tossa viereisessä huoneessa on sen verran noita lihaskuntolaitteita, että saan kyllä tehtyä omin päinki sen mitä oikeesti tarvii. Ja se ruokavalio on mulle tosi tärkeä...Ja painonpudotus on tärkeä myös. Ei auta mitään, jos on hyvät lihakset, mutta siltiki nuo makkarat vielä tuossa.

Mutta siis joo, onhan se jumppaaminenki tärkeää, ei ainoastaan se että saa ne läskit pois.

Kuvia, kuvia! Onhan toi mahdollista, en mä sitä sano kuitenkaan vaikka epäilenkin;)

Oon mä tänne joskus kuvia laihduttamisestani ja kuntoilustani laittanukin, mutta ne on poistettu jo. :D

Etkö siis usko siihen, että jotkin naiset ovat luonnostaan lihaksekkaampia, kuin toiset? Samahan se miehilläkin on.

ARVASIN kun luin tuon aloituksen, että kaikki tarrautuvat tuohon massa-sanaan. Höpönöäpön soellä kenestäkään mitään sikaniskaa ja bodaajaa tule. Urheilullinen, timmimpi kroppa on oikea sanavalinta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Tuuks hoitamaan koulutehtävät mun puolesta ja lapsenvahdiks sen 3-4 krt/vko?

Järjestelykysymys järjestelykysymys! =) Okei, tiedän että on hankalaa välillä sumplia treenejä ja koulu/työhommia ja lapsiakin pitäis hoitaa, mutta kyllä sitä itseensä kannattaa sen verran panostaa. Jos ei heti pysty sitä 3-4 kertaa viikossa niin parikin kertaa on jo parempi kuin ei mitään! Sit voi lasten kasvaessa ja kouluhommien helpottuessa lisätä treenikertoja. Salille vaan, sieltä saa lisää virtaa!

Joo jos saan järkättyy edes krt/vko itteni edes jumppaan niin hyvä olis

Mikä niissä lihaksissa niin pelottaa? Oikeesti, naisen on tositosi vaikeaa saada itseään bodarin näköiseksi. Mä tahkosin salilla vuoden kahdesti viikossa, ja tuloksena oli lähinnä hyvä olo, timmin tuntuiset käsivarret ja perse. Valokuvistakaan eroa tuskin huomaa. Oli vaan kiva saada hillopurkit itse auki ja nipistellä allien ohenevaa rasvahelttaa. Ai kun tekiskin taas mieli mennä treenaamaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja tyytymätön:
kaikkee ei voi saada!?!
Käyn jumpilla eri sellaisilla 3-4kertaa/viikko ( power, step, xycling, core, terveselkä, aerobic.. )
syön normaalisti/ terveellisesti olen "lihaksikas" mutta selti kun peppu näyttää hyvältä näyttää yläruumis liian laihalta (tissit poissa luuta ja nahkaa )
mitä vielä? kerro millä saan sopusuhtasen vartalon? naiselliset muodot 70A.... mutta nauhaa ei ole vyötärö löytyy....

Mulla on vähän sama ongelma. Ala- ja ylävartalo ei ole tasapainossa... omasta mielestäni. Palstalta kun kysyin, sainkin kuulla että mulla on liian leveet hartiat ja liian levee perse :snotty: Eikä vain liian levee perse kuten olin kuvitellut :'( Reisien ja lantion ympärysmitta vaan kasvaa mitä enemmän treenaan. Pitää jättää treenit tekemättä ja lopettaa syöminen niin ehkä alavartalokin kuihtuu ;)

Oon mä tänne joskus kuvia laihduttamisestani ja kuntoilustani laittanukin, mutta ne on poistettu jo. :D

Etkö siis usko siihen, että jotkin naiset ovat luonnostaan lihaksekkaampia, kuin toiset? Samahan se miehilläkin on.

Uskon, uskon. Mut aika usein muut ei varmaankaan huomaa sitä "liiallista" lihasmassaa, joska se vaan itsestä tuntuu siltä. Makuasiahan se tietysti on, ja mun mielestäni vasta kehonrakentajanaisilla on liikaa lihaksia, kun lihasmassaa alkaa olla enemmän kuin normimiehellä. Niin ja en ole nähnyt sun kuvia, eli en tiedä sun tapauksestasi enempää:)

Alkuperäinen kirjoittaja tyytymätön:
kaikkee ei voi saada!?!

No ehkä just se puntit ilman ohjausta olis vastaus tähän sinun kysymykseen...? Saat tasaisesti lihasta joka paikkaan ja voit tehostaa esim. sitä yläkropan treeniä joksikin aikaa niin johan alkaa näyttää sopusuhtaisemmalta! =)

Mikä niissä lihaksissa niin pelottaa? Oikeesti, naisen on tositosi vaikeaa saada itseään bodarin näköiseksi. Mä tahkosin salilla vuoden kahdesti viikossa, ja tuloksena oli lähinnä hyvä olo, timmin tuntuiset käsivarret ja perse. Valokuvistakaan eroa tuskin huomaa. Oli vaan kiva saada hillopurkit itse auki ja nipistellä allien ohenevaa rasvahelttaa. Ai kun tekiskin taas mieli mennä treenaamaan:)

Joo ei se lihas tosiaankaan kasva niin hurjaa kyytiä, että pelätä kannattais! Vähän turhankin hidasta touhua sanoisinko... ;)

Tässähän tuli pikkunen bisnesidea mieleen...pitäiskö ruveta tekemään ihmisille netin kautta treeniohjelmia! Heh heh...liekö edes laillista kun ei mitään personal trainerin koulutusta tai vastaavaa ole? Oon vaan omatoimisesti opiskellut aika paljon asiaa...

Tässähän tuli pikkunen bisnesidea mieleen...pitäiskö ruveta tekemään ihmisille netin kautta treeniohjelmia! Heh heh...liekö edes laillista kun ei mitään personal trainerin koulutusta tai vastaavaa ole? Oon vaan omatoimisesti opiskellut aika paljon asiaa...

Joo hyvä idea,mä voin olla sun koekaniini :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Joo hyvä idea,mä voin olla sun koekaniini :saint: :D

Joo, jos parissa -kolmessa kuukaudessa alkaa näkyä tuloksia niin sit kannattaa jo miettiä bisneksen perustamista! Ja mä voin sit piiskata sähköpostin välityksellä lisätsemppiä treeneihin, ettei mee vätystelyksi! =D