Kasvattakaa naiset sitä massaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemusta on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä vaan on normi ruuasta ihan persketin vaikeeta saada mm. proteiinia ja hiilareita tarpeeksi.
En millään pysty mättämään riittävästi, ja nytpä sitten taitaa olla aika tutustua lisäravinteisiin...

Mä en oikein tykkää käydä salilla. Yhdessä vaiheessa siellä kävin kerran viikossa, mutta ei se ole mun juttu. Mielummin menen uimaan, lenkille ja kuntoilen kotona crosstrainerillä.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:
Mites, kun mulla on jo valmiiks mielestäni turhankin isot lihakset esim. reisissä, pohkeissa ja käsivarsissa? Ne kasvais vaan entisestään! :x Taitaa tuo lihaksikkuuskin kulkea geeneissä, vai?

Kyllähän ne geenitkin paljon sanelee, en väitä vastaan. Nuo "isot" lihakset on suhteellista, kuka käsittää ne mitenkin. Jonkun mielestä jollakin saattaa olla hirmu isot lihakset ja se joku sitten haluaa niitä vieläkin isommiksi. Nää on niin yksilökohtaisia juttuja! =) Mutta be happy, jos sulla kerran on isot lihakset ilman kummempia treenejä. Olet luonnonoikku! ;)

No eipä ole vastaan tullut naista, jolla luonnostaan olisi liian isot lihakset. Mulla oli sama harha pohkeiden kanssa, mutta niin vaan nekin treenillä kaunistui, kun rasvakerros oheni. Luulen että toi on sukua sille, että liikapaino selitetään isoilla luilla:)

Niin ja tosi monet naiset ei käy salilla vedoten siihen, etteivät halua liian isoja lihaksia. Tiedoksi vain heille, että lihasten eteen täytyy tosissaan tehdä töitä eikä kukaan parista hauiskäännösta saa yön aikana "liian isoja" lihaksia. Aivan puppua sellainen. Hyvällä treenillä voi saada kauniin, jäntevän ja silti naisellisen vartalon. Ei kenestäkään tuu vahingossa mitään amatsonia.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en oikein tykkää käydä salilla. Yhdessä vaiheessa siellä kävin kerran viikossa, mutta ei se ole mun juttu. Mielummin menen uimaan, lenkille ja kuntoilen kotona crosstrainerillä.

Näinhän se on...jokaisella on omat systeemit. Se mikä toimii yhdellä ei toimi toisella.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
:attn: Miten paljon se ohjelma maksaa, onko joka kuntosalilla sellasta laatijaa? :snotty:

Kyllä useimmilla saleilla on. Meidän salilla ensimmäisellä kerralla kuuluu hintaan opastus laitteisiin, ja ohjelman laatiminen maksaa jotain kympin luokkaa. Ei ole mikään riistojäsenyyssali vaan ihan normi kk-kortilla ja kymppikorteilla mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:
Mites, kun mulla on jo valmiiks mielestäni turhankin isot lihakset esim. reisissä, pohkeissa ja käsivarsissa? Ne kasvais vaan entisestään! :x Taitaa tuo lihaksikkuuskin kulkea geeneissä, vai?

Kyllähän ne geenitkin paljon sanelee, en väitä vastaan. Nuo "isot" lihakset on suhteellista, kuka käsittää ne mitenkin. Jonkun mielestä jollakin saattaa olla hirmu isot lihakset ja se joku sitten haluaa niitä vieläkin isommiksi. Nää on niin yksilökohtaisia juttuja! =) Mutta be happy, jos sulla kerran on isot lihakset ilman kummempia treenejä. Olet luonnonoikku! ;)

No eipä ole vastaan tullut naista, jolla luonnostaan olisi liian isot lihakset. Mulla oli sama harha pohkeiden kanssa, mutta niin vaan nekin treenillä kaunistui, kun rasvakerros oheni. Luulen että toi on sukua sille, että liikapaino selitetään isoilla luilla:)

No ei mulla mitkään liian isot lihakset ole (vrt. kehonrakentajat), mutta isot ovat kuitenkin ja muutenkaan kun en ole mikään kevytrakenteinen, niin lihastreenit kierrän kaukaa.

No mikä ettei, sellanen Jennifer Garner Aliaksessa -keho olis kiva. Hyvä ryhti, kauniit lihakset, eikä näytä miltään nälkäkurjelta.

Mut en halua mennä salille, vaan mieluummin jumppailen kotona. Pitäis vaan alottaa taas...

hei! oli pakko puuttua tohon massa sanaan, elikkä kuvitellaan norminainen, vaikka aivan normaalipainonen, mutta kiinteytys olisi kova sana, niin teet painoilla kyykkyjä, maastavetoja, vatsalihaksia.selkää ja käsiä vaikkas, niin vaikka teet 4krt vko niin siinä ei käy niin että kk päästä sieltä peilistä kattoo muskelinainen! painot on valjon tehokkaampaa treeniä kuin esimerkiksi grostraineri(vai mikä se oli =) ) ja se nimeenomaan kiinteyttää ja antaa kauniin muodon vartaloosi, grostrainerilla saat jalkojasi esim kutistettua mutta sitä löysää jää. naiset vaan kun kuuleekin puntti sanan, niin apua, en halua olla mikään muskelikasa, nainen ei itellensä suuria lihaksia ees hevillä saa! jaa ruuasta sen verran, että sitä protskua kannataa syödä esim 2t ennen treeniä, tai max 3tuntia treenin jälkeen, protskuja saa esim täysmaidosta, tonnikalasta, raejuusto. kala. jotku juo öljyä johon sekoitettu 3 kananmunaa treenin jälkeen, ja muistaa myös juoda paljon vettä, ja protsku valmisteita saa myös apteekistä, luontaistuotekaupasta, ja normi kaupastakin, esim pirtelöinä. mutta jos haluatte ja kiinnostutte lisää infoa yms löydätte pakkotoiston sivuilta. onnea uuteen elämään jos innostaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No en mäkään mitään massaa halua. Lihakset painaa rasvakudosta enemmän, mutten silti halua että puntari näyttää enää grammaakaan enempää.

Tyypillinen nainen... =)

Olispa kamalaa olla epätyypillinen nainen. Olisin silloin varmaan syntynyt "väärään sukupuoleen".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:attn: Miten paljon se ohjelma maksaa, onko joka kuntosalilla sellasta laatijaa? :snotty:

Kyllä useimmilla saleilla on. Meidän salilla ensimmäisellä kerralla kuuluu hintaan opastus laitteisiin, ja ohjelman laatiminen maksaa jotain kympin luokkaa. Ei ole mikään riistojäsenyyssali vaan ihan normi kk-kortilla ja kymppikorteilla mennään.

Ku sais ittensä sinne salille ekan ja toisen kerran niin sitten jäis siihen koukkuun. :saint:

Nainen saa kuulemma tiimalasivartalon syömällä vähän, ei esim. treenaamalla vatsalihaksiaan. Jos niitä vatsalihaksia treenaa liikaa, niin vyötärönympärys vaan kasvaa. Näin olen jostain lukenut, tiedä sitten.. Mutta liika treenaaminen tekee naisesta liian miehisen näköisen, ja naisellinen pyöreys häviää. Jos vyötärö on hukassa (niin kuin minulla) , niin siihen auttaa parhaiten vähänlainen syöminen. Kyllä näin on vissi! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Nainen saa kuulemma tiimalasivartalon syömällä vähän, ei esim. treenaamalla vatsalihaksiaan. Jos niitä vatsalihaksia treenaa liikaa, niin vyötärönympärys vaan kasvaa. Näin olen jostain lukenut, tiedä sitten.. Mutta liika treenaaminen tekee naisesta liian miehisen näköisen, ja naisellinen pyöreys häviää. Jos vyötärö on hukassa (niin kuin minulla) , niin siihen auttaa parhaiten vähänlainen syöminen. Kyllä näin on vissi! ;)

Tuleeko noin äkkiseltään mieleen yhtään naista, joka olis liian treenaamisen takia miehisen näkönen? No Madonna ehkä lihaksiltaan, mutta se onkin varmaan ihan pakkomielteinen treenaaja, tai siltä vaikuttaa. Kyllä kuule saa treenata paljon, että se naisellinen pyöreys häviää, ei ole sellasesta pelkoa tavallisilla treenaajilla.

Muuten, tiimalasivyötärön voi saada myös korsetilla. Jos sitä pitää tarpeeksi, sisäelimet siirtyy hiljalleen sinne, mihin ne paremmin sopivat (siis tilan puolesta).

No joo, mutta jos taas tykkää syödä ihan hirveesti, on tehtävä niitä vatsalihasliikkeitä jotta se vatsa pysyy siinä tiimalasissa. Joten saa, sitä treenaamallakin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

Tuleeko noin äkkiseltään mieleen yhtään naista, joka olis liian treenaamisen takia miehisen näkönen? No Madonna ehkä lihaksiltaan, mutta se onkin varmaan ihan pakkomielteinen treenaaja, tai siltä vaikuttaa. Kyllä kuule saa treenata paljon, että se naisellinen pyöreys häviää, ei ole sellasesta pelkoa tavallisilla treenaajilla.

Muuten, tiimalasivyötärön voi saada myös korsetilla. Jos sitä pitää tarpeeksi, sisäelimet siirtyy hiljalleen sinne, mihin ne paremmin sopivat (siis tilan puolesta).

olet vierailija varsin oikeassa! =)

Kävin vuoden, oli hlökohtainen ohjelma, joka sisälsi kyykkyjä ja myös reiden loitontajia ja lähentäjiä jne. Vähän kaikkea. Kävin kaksi kertaa viikossa, kun enempään ei ollut aikaa eikä viitseliäisyyttä. Söin monipuolisesti ja paljon. Nukuin hyvin.

Kroppa ei muuttunut ulkonäöltä mihinkään, vaikka olisin halunnut lisää muotoja. Painoa tuli pari kiloa, mutta peilikuva ei muuttunut.
Olin pettynyt. Kyllästyin. Lopetin.

Harmi, sinulla on siis jokin mättänyt tuossa pyhässä kolminaisuudessa. Kenties ruokapuoli? Saa syödä siis oikeesti itsensä ähkyyn jotta lihakset kasvaa, ne tarttee rakennusaineita! Ja ruoan pitää olla tosiaan "oikeanlaista", proteiinipitoista ja rasvat kantsii painottaa illalle yms. Kyllä nää jutut oppii kun malttaa opiskella! Moni varmaan yllättyis kuinka paljon puhdasta ruokaa saa syödä, ja kalorit jää monesti silti pariin tonniin.

Niin en tiedä sitten. Ehkä olisi pitänyt syödä enemmän proteiinia. En ole kauheasti perehtynyt ravintoasioihin. Söin vain ihan "tavallisesti".

Tai sitten se kaksi kertaa viikossa ei vain ollut tarpeeksi. Jäi kyllä harmittamaan. Ei olisi lisämuodot olleet pahitteeksi. Muistan kyllä, että esim. jaloilla tehtävät painomäärät pystyin nostamaan jopa kolminkertaisiksi vuoden mittaan, mutta eipä vaan silti mitään näkyvää tulosta tullut.

Teitkö toistoja 8-12 ja viimeset just niin että jaksoit? Naiset tekevät yleensä liikaa toistoja ja/tai liian vähillä painoilla?

Ku sais ittensä sinne salille ekan ja toisen kerran niin sitten jäis siihen koukkuun. :saint:

Netistäkin tai urheilulehdistä(sport, fitness, kuntoplus) saa.

Alkuperäinen kirjoittaja anouk:

Netistäkin tai urheilulehdistä(sport, fitness, kuntoplus) saa.

OK ja kiitti.

Koko ajan on työn alla. Huomenna saan uuden ohjelman, ja nimenomaan oon pyytämässä sellasia "kokonaisvaltasia" liikkeitä kuten kyykkyjä.
Kunhan vielä oppisin syömään tarpeeksi :|

Ihan kukkua! Vähän syömällä näyttää lopulta kuihtuneelta, ei naiselliselta. Vartalon perusmuotoon ei voi vaikuttaa mitenkään (x-, a- ja h-tyyppi esimerkiksi), mutta tottakai kaikkein tasapaksuinkin nainen saa kurveja treenaamalla pakaroita ja vyötäröä. Ja enpä osaa edes kuvitella, miltä "liikaa" treenatut vatsalihakset voisivat näyttää;) Tietysti, jos tykkää rasvakurveista niin eihän siinä mitään, mutta niitä vaan usein kutsutaan myös römppämahaksi ja jenkkakahvoiksi...

Ihan kukkua! Vähän syömällä näyttää lopulta kuihtuneelta, ei naiselliselta. Vartalon perusmuotoon ei voi vaikuttaa mitenkään (x-, a- ja h-tyyppi esimerkiksi), mutta tottakai kaikkein tasapaksuinkin nainen saa kurveja treenaamalla pakaroita ja vyötäröä. Ja enpä osaa edes kuvitella, miltä "liikaa" treenatut vatsalihakset voisivat näyttää;) Tietysti, jos tykkää rasvakurveista niin eihän siinä mitään, mutta niitä vaan usein kutsutaan myös römppämahaksi ja jenkkakahvoiksi...
Perusmuotoon ei paljoa vaikuttaa voi....mutta tiimalasiin on myös jokaisen mahdollista päästä pienin ponninstuksin.