Kasvattakaa naiset sitä massaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemusta on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemusta on

Vieras
Mars mars salille tekemään kunnon ohjelmaa! Jättäkää ne dieetit ja keskittykää syömään puhtaasti proteiinipitoista ruokaa (toki unohtamatta hyviä rasvoja ja hiilareitakaan), ja syökääkin paljon! Monta kertaa päivässä ja niin että maha tulee TÄYTEEN, ei mitään kurkkua salaattipedillä vaan kunnon sapuskaa.

Reippaasti siellä salilla kysymään ohjelmaa, ja jos ne työntää käteen semmosen lapun mikä on muka tehty naisia varten (tunnistaa yleensä siitä, että ohjelma sisältää reidenloitontaja ja -lähentäjävitkuttimella n. 30-40 toistoa, ohjelmassa ei ole esim. penkkiä ja kyykkyä ollenkaan ja kaikki laitteet käydään kerralla läpi), niin sanokaa että ei kiitos, vaan KUNNON HENKILÖKOHTAINEN ohjelma, joka sisältää monipuolisesti liikkeitä eri lihasryhmille, jopa sen pelätyn maastavedon ja penkin.

Salilla saapi (pitää) käydä 3-4 kertaakin viikossa, että niitä tuloksia tullee. Ja niitä tulee h-i-t-a-a-s-t-i mutta varmasti, jos pyhä kolminaisuus eli treeni, ravinto ja lepo ovat oikeassa suhteessa kondiksessa. Opiskelkaa aihetta, kysykää miten liikkeet tehdään oikein, nauttikaa treenistä ja syömisestä!

Voisinpa taata, että muutaman kuukauden kuluttua peilistä katsoo ihan erinäköinen leidi, paino saattaa olla kyllä noussut mutta kas, vyötärönymräpys pienentynyt?? Jep jep, näin se menee.

Eli syömään ja treenaamaan nyt naiset, silleen sitä kroppaa muokataan parempaan suuntaan, ei ihmedieeteillä tai muilla väliaikaisilla systeemeillä. Ota se elämäntavaksi. Parempi olo näkyy ja tuntuu!

P.S. Varoitus: siihen voi jäädä koukkuun.

Onko pakko jos en tahdo?
Mä en ole dieetillä koskaan ollut mutta en myöskään halua massaa.

Haluan kuitenkin olla terveen näköinen, vaikka en mitään pyykkilautavatsaa enkä sikaniskaa tahdo.

Mites, kun mulla on jo valmiiks mielestäni turhankin isot lihakset esim. reisissä, pohkeissa ja käsivarsissa? Ne kasvais vaan entisestään! :x Taitaa tuo lihaksikkuuskin kulkea geeneissä, vai?

Kävin vuoden, oli hlökohtainen ohjelma, joka sisälsi kyykkyjä ja myös reiden loitontajia ja lähentäjiä jne. Vähän kaikkea. Kävin kaksi kertaa viikossa, kun enempään ei ollut aikaa eikä viitseliäisyyttä. Söin monipuolisesti ja paljon. Nukuin hyvin.

Kroppa ei muuttunut ulkonäöltä mihinkään, vaikka olisin halunnut lisää muotoja. Painoa tuli pari kiloa, mutta peilikuva ei muuttunut.
Olin pettynyt. Kyllästyin. Lopetin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävin vuoden, oli hlökohtainen ohjelma, joka sisälsi kyykkyjä ja myös reiden loitontajia ja lähentäjiä jne. Vähän kaikkea. Kävin kaksi kertaa viikossa, kun enempään ei ollut aikaa eikä viitseliäisyyttä. Söin monipuolisesti ja paljon. Nukuin hyvin.

Kroppa ei muuttunut ulkonäöltä mihinkään, vaikka olisin halunnut lisää muotoja. Painoa tuli pari kiloa, mutta peilikuva ei muuttunut.

Harmi, sinulla on siis jokin mättänyt tuossa pyhässä kolminaisuudessa. Kenties ruokapuoli? Saa syödä siis oikeesti itsensä ähkyyn jotta lihakset kasvaa, ne tarttee rakennusaineita! Ja ruoan pitää olla tosiaan "oikeanlaista", proteiinipitoista ja rasvat kantsii painottaa illalle yms. Kyllä nää jutut oppii kun malttaa opiskella! Moni varmaan yllättyis kuinka paljon puhdasta ruokaa saa syödä, ja kalorit jää monesti silti pariin tonniin.

Juu salille salille.Mutta heti kun tuut tuomaan sen kävelymatkan päähän(mulla ei autoa käytössä kun se miehellä) ja sitten hankit myös sen lapsenamman ja sen henkilökohtaisen avustajan opastaa alkuun niiden laitteiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:
Mites, kun mulla on jo valmiiks mielestäni turhankin isot lihakset esim. reisissä, pohkeissa ja käsivarsissa? Ne kasvais vaan entisestään! :x Taitaa tuo lihaksikkuuskin kulkea geeneissä, vai?

Kyllähän ne geenitkin paljon sanelee, en väitä vastaan. Nuo "isot" lihakset on suhteellista, kuka käsittää ne mitenkin. Jonkun mielestä jollakin saattaa olla hirmu isot lihakset ja se joku sitten haluaa niitä vieläkin isommiksi. Nää on niin yksilökohtaisia juttuja! =) Mutta be happy, jos sulla kerran on isot lihakset ilman kummempia treenejä. Olet luonnonoikku! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Harmi, sinulla on siis jokin mättänyt tuossa pyhässä kolminaisuudessa. Kenties ruokapuoli? Saa syödä siis oikeesti itsensä ähkyyn jotta lihakset kasvaa, ne tarttee rakennusaineita! Ja ruoan pitää olla tosiaan "oikeanlaista", proteiinipitoista ja rasvat kantsii painottaa illalle yms. Kyllä nää jutut oppii kun malttaa opiskella! Moni varmaan yllättyis kuinka paljon puhdasta ruokaa saa syödä, ja kalorit jää monesti silti pariin tonniin.

Niin en tiedä sitten. Ehkä olisi pitänyt syödä enemmän proteiinia. En ole kauheasti perehtynyt ravintoasioihin. Söin vain ihan "tavallisesti".

Tai sitten se kaksi kertaa viikossa ei vain ollut tarpeeksi. Jäi kyllä harmittamaan. Ei olisi lisämuodot olleet pahitteeksi. Muistan kyllä, että esim. jaloilla tehtävät painomäärät pystyin nostamaan jopa kolminkertaisiksi vuoden mittaan, mutta eipä vaan silti mitään näkyvää tulosta tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onko pakko jos en tahdo?
Mä en ole dieetillä koskaan ollut mutta en myöskään halua massaa.

Haluan kuitenkin olla terveen näköinen, vaikka en mitään pyykkilautavatsaa enkä sikaniskaa tahdo.

Ei oo pakko, ei tää kaikille sovi. Mutta yritin vähä mainostaa jos joku ees innostuis ja löytäis uuden rakkauden ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:

Kyllähän ne geenitkin paljon sanelee, en väitä vastaan. Nuo "isot" lihakset on suhteellista, kuka käsittää ne mitenkin. Jonkun mielestä jollakin saattaa olla hirmu isot lihakset ja se joku sitten haluaa niitä vieläkin isommiksi. Nää on niin yksilökohtaisia juttuja! =) Mutta be happy, jos sulla kerran on isot lihakset ilman kummempia treenejä. Olet luonnonoikku! ;)

Reipasta kävelyä tuskin voi treenaamiseksi sanoa?

Mä oon aina nuorena voittanu luokan pojat kädenväännössä, nykyisin kylläkin pelkästään naiset. :D

Niin en tiedä sitten. Ehkä olisi pitänyt syödä enemmän proteiinia. En ole kauheasti perehtynyt ravintoasioihin. Söin vain ihan "tavallisesti".

Tai sitten se kaksi kertaa viikossa ei vain ollut tarpeeksi. Jäi kyllä harmittamaan. Ei olisi lisämuodot olleet pahitteeksi. Muistan kyllä, että esim. jaloilla tehtävät painomäärät pystyin nostamaan jopa kolminkertaisiksi vuoden mittaan, mutta eipä vaan silti mitään näkyvää tulosta tullut.

No sehän on hienoa kun voimatasot ovat nousseet tuon vuoden aikana, ei se treeni ihan hukkaan ole mennyt! Ehkäpä olet tietämättäsi treenaillutkin hieman voimapainotteisemmin, eli lyhyillä sarjoilla? Kyllä senkin tosin pitäisi kroppaan vaikuttaa, hmm...mut kokeileppa joskus uudestaan ja perehdy siihen ravintopuoleenkin paremmin. =)

No sehän on hienoa kun voimatasot ovat nousseet tuon vuoden aikana, ei se treeni ihan hukkaan ole mennyt! Ehkäpä olet tietämättäsi treenaillutkin hieman voimapainotteisemmin, eli lyhyillä sarjoilla? Kyllä senkin tosin pitäisi kroppaan vaikuttaa, hmm...mut kokeileppa joskus uudestaan ja perehdy siihen ravintopuoleenkin paremmin. =)

Juu en tiedä millä tavalla olen treenaillut, ohjelmaa vain noudatin sen kummempia ajattelematta. :D Ehkä innostun joskus uudestaan. Olisi se kiva saada vähän muotoja tähän tikkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Tuuks hoitamaan koulutehtävät mun puolesta ja lapsenvahdiks sen 3-4 krt/vko?

Järjestelykysymys järjestelykysymys! =) Okei, tiedän että on hankalaa välillä sumplia treenejä ja koulu/työhommia ja lapsiakin pitäis hoitaa, mutta kyllä sitä itseensä kannattaa sen verran panostaa. Jos ei heti pysty sitä 3-4 kertaa viikossa niin parikin kertaa on jo parempi kuin ei mitään! Sit voi lasten kasvaessa ja kouluhommien helpottuessa lisätä treenikertoja. Salille vaan, sieltä saa lisää virtaa!

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
:attn: Miten paljon se ohjelma maksaa, onko joka kuntosalilla sellasta laatijaa? :snotty:

Hyvä kysymys, johon en valitettavasti minä osaa vastata, pieneltä paikkakunnalta kun olen ja täällä on tuo yks ainut sali ja siellä on kaapissa jotain "ohjelmia" valmiina. Mut soitteleppa/käy paikan päällä ja kysele, se ei ainakaan maksa mitään! Tuntus että isommissa kaupungeissa on personal trainerit jotka tekee ohjelmia ja perehdyttää sut kädestä pitäen liikkeisiin. Toki se maksaa, mut pääsetpähän heti kunnolla alkuun, ei tartte arvailla että mitä nyt tekis ja mihin tää ottaa...

Niinpä, kyllä minäkin salia kannatan. Itsekin kävin ennen lapsia ja hyvää teki. Nyt ei aika tahdo riittää kun lapset vielä niin pieniä, mutta jospa pääsisi aloittamaan uudestaan kun lapset vähän kasvaa. Lisään vielä, että tavallisesti naiset ei todellakaan saa mitään kauhean isoja lihaksia kovinkaan helposti, että sitä nyt ei kannata pelätä. Onhan se mukava kun on kiinteä ja tiukka vartalo.