kastuuko jo talviturkki?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 13:33 teerenpilkku kirjoitti:
Hienoa Footballers wife! Teen aamu-uinnin joka aamu ennen puolta yhdeksää ja saan sitä hyvän olon hormonit hyrrään, on siinä määrin jo hieman tuo joki viilennyt.
Asutteko joen rannalla? Tuo olisikin mahtava aamunaloitus =) Ite oon aloittanut sauvakävelyn, mutta se on kyllä tosi kesyä hommaa kylmään pulikointiin verrattuna :saint:
 
Joki virtaa vieressä. Ja melkein voisi jokinäkymillä talon myydä varsinkin jos naapuri lyhentäisi paria puuta. Unelma olisi oma ranta, näen siitä untakin välillä. Voisin katsella vettä vaikka kuinka, sillä on mielestäni rauhoittava vaikutus.
Lapsenakin aina halusin uimaan. Ja kerran kun ajelimme Norjassa vinguin taasa uintia. Isä hieman kimpaantuneena pysäytti auton Jäämeren rannalla ja sanoi että ui sitten. Sinne mä painuin ja uhallakin olin kauemmin kun oikeasti olisin halunnut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 14:11 teerenpilkku kirjoitti:
Joki virtaa vieressä. Ja melkein voisi jokinäkymillä talon myydä varsinkin jos naapuri lyhentäisi paria puuta. Unelma olisi oma ranta, näen siitä untakin välillä. Voisin katsella vettä vaikka kuinka, sillä on mielestäni rauhoittava vaikutus.
Lapsenakin aina halusin uimaan. Ja kerran kun ajelimme Norjassa vinguin taasa uintia. Isä hieman kimpaantuneena pysäytti auton Jäämeren rannalla ja sanoi että ui sitten. Sinne mä painuin ja uhallakin olin kauemmin kun oikeasti olisin halunnut.
Eihän jäämeressä uida kuin märkäpuvut yllä! :LOL:

 
mustikkatassu harmaa
talviturkin heitin pois 4.8. ja oli lämmintä vettä.
oli myöskin kesän ainoa uintireissu ja sekin savusaunasta tosi lämpimään pienen järven veteen (yleensä räpiköin kyllä juhannukselta aivan elokuun loppuun asti, mut juhannustienoon aikainen synnytys sotki tän kesän uimakuviot :D )
 

Yhteistyössä