kastuuko jo talviturkki?

Olen tässä aikonut sen tehdä ensin vappuna, sitten koulujen loputtua, mutta enpä ole vielä raaskinnut sitä pois heittää. ON tuo niin pehmoinen ja karvainen :LOL:
Naapurista on käyneet jo aamu-uinnilla. Oli ajatus minullakin aloittaa se niin varhain, että varmasti kesälle tulee kunnolla uitua. Pitänee sitten jatkaa pidemmälle syksyyn.... :LOL:
Avannostakin periaatteessa ihan pidän, mutta jäi käynnit harvakseltaan kun pitäisi parin kilsan päähän mennä. Onko täällä avantouimareita?
 
No ei varmasti vielä pitkään aikaan.
Lapsena heitettiin talviturkki mahdollisimman varhain keväällä.Muistan eräänkin äitienpäivän ajan,kun uhkarohkeiltiin jäähileisessä hyytävässä vedessä,tarkoituksen heittää talviturkki :eek: oi niitä aikoja :D
 
Huii-ii!!! Ajatuskin laitta tärisemään. Voisin harkita kastautumista TOSI helteisenä päivänä ihon ollessa nahkea hiestä. Silloin raikas vesi virkistäisi. Muuten tyydyn kahlailemaan rantavedessä lasten uidessa.
 
Eilen kävin järvessä,että oli ihanaa!!!
Täällä Kuusamossa veden lämpötila jotain 15 astetta .Piristi tosi ihanasti.
Lapset ovat uineet jo pari viikkoa,aina olisivat uimaan menossa,jopa 1-vuotias paineli veteen kuin vanha tekijä.
 
Ennen Juhannusta kastui, ja sehän olikin jo lämmintä, muutoin ei tämä vilukissa olisi uskaltanut uida. Minä ihmettelen että miten kaikki eivät uskalla uida KESÄLLÄ, hyi hävetkää suomalaiset :D Meillähän on tosi lämmin järvivesi tähän aikaan vuodesta, menkääpä vaikka helteillä niin ette tule katumaan, minä lupaan =)
 
Virutin koipia 19 asteisessa vedessä nyt juhannuksena ja niin kylmältä tuntui, että eipä tullut mieleen kastautua kokonaan :eek: =) Ulkoammeessa meillä taas oli 38 asteinen vesi ja se oli kyllä oikein miellyttävä. Kaks tuntia siellä lilluttiin yömyöhällä ja nautittiin pari lasia viiniä =) Ei auta, arkajalkavilukissa olen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 20:31 Footballers Wife kirjoitti:
Virutin koipia 19 asteisessa vedessä nyt juhannuksena ja niin kylmältä tuntui, että eipä tullut mieleen kastautua kokonaan :eek: =) Ulkoammeessa meillä taas oli 38 asteinen vesi ja se oli kyllä oikein miellyttävä. Kaks tuntia siellä lilluttiin yömyöhällä ja nautittiin pari lasia viiniä =) Ei auta, arkajalkavilukissa olen =)
No mutta älä vielä luovuta, odota että vedet lämpiää, teilläpäin ne on vielä viileät näemmä. Käypä tällä viikolla kokeilemassa kun säät taas tästä paranoo :D B) Lupaa mulle että yrität kastella napaan asti sitten kun veden lämpö kohoaa yli 20 astetta??? Jookos =) Minä puolestani lupaan ettet tule pettymään, siis jos menet kuumalla hellesäällä, se tekee kuule terää =) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 13:08 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 20:31 Footballers Wife kirjoitti:
Virutin koipia 19 asteisessa vedessä nyt juhannuksena ja niin kylmältä tuntui, että eipä tullut mieleen kastautua kokonaan :eek: =) Ulkoammeessa meillä taas oli 38 asteinen vesi ja se oli kyllä oikein miellyttävä. Kaks tuntia siellä lilluttiin yömyöhällä ja nautittiin pari lasia viiniä =) Ei auta, arkajalkavilukissa olen =)
No mutta älä vielä luovuta, odota että vedet lämpiää, teilläpäin ne on vielä viileät näemmä. Käypä tällä viikolla kokeilemassa kun säät taas tästä paranoo :D B) Lupaa mulle että yrität kastella napaan asti sitten kun veden lämpö kohoaa yli 20 astetta??? Jookos =) Minä puolestani lupaan ettet tule pettymään, siis jos menet kuumalla hellesäällä, se tekee kuule terää =)
Jep, lupaan. Jos tulee oikein painostava helle ja vesikin on reilun 20 asteista, sit yritän. =)
 
No onneks kerkesin käydä "anopin" uima-altaalla uimassa enen leikkausta jos se laskennettaneen mukaan, kun onhan se ulkona. Merren en kerinny mennä, kun ajattelin, että sitten leikkauksen jälkeen, mutta sitä päivää ei sitten ole näkyvissä.
2 3kk poikanikin oppi uimaan tänä kesänä ja eilen, kun uskaltauduin altaan reunalle (vaikka pahalta se tuntui, kun poika huusi minua miukaan enkä päässyt), niin hän jo hyppelin juosten isojen altaaseen uimaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 20:47 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 13:08 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 20:31 Footballers Wife kirjoitti:
Virutin koipia 19 asteisessa vedessä nyt juhannuksena ja niin kylmältä tuntui, että eipä tullut mieleen kastautua kokonaan :eek: =) Ulkoammeessa meillä taas oli 38 asteinen vesi ja se oli kyllä oikein miellyttävä. Kaks tuntia siellä lilluttiin yömyöhällä ja nautittiin pari lasia viiniä =) Ei auta, arkajalkavilukissa olen =)
No mutta älä vielä luovuta, odota että vedet lämpiää, teilläpäin ne on vielä viileät näemmä. Käypä tällä viikolla kokeilemassa kun säät taas tästä paranoo :D B) Lupaa mulle että yrität kastella napaan asti sitten kun veden lämpö kohoaa yli 20 astetta??? Jookos =) Minä puolestani lupaan ettet tule pettymään, siis jos menet kuumalla hellesäällä, se tekee kuule terää =)
Jep, lupaan. Jos tulee oikein painostava helle ja vesikin on reilun 20 asteista, sit yritän. =)
Noh, ooko nää uinut jo???? :D Nyt on veden lämpötila teilläkin päin jo yli 20 astetta B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 00:01 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 20:47 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 13:08 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 20:31 Footballers Wife kirjoitti:
Virutin koipia 19 asteisessa vedessä nyt juhannuksena ja niin kylmältä tuntui, että eipä tullut mieleen kastautua kokonaan :eek: =) Ulkoammeessa meillä taas oli 38 asteinen vesi ja se oli kyllä oikein miellyttävä. Kaks tuntia siellä lilluttiin yömyöhällä ja nautittiin pari lasia viiniä =) Ei auta, arkajalkavilukissa olen =)
No mutta älä vielä luovuta, odota että vedet lämpiää, teilläpäin ne on vielä viileät näemmä. Käypä tällä viikolla kokeilemassa kun säät taas tästä paranoo :D B) Lupaa mulle että yrität kastella napaan asti sitten kun veden lämpö kohoaa yli 20 astetta??? Jookos =) Minä puolestani lupaan ettet tule pettymään, siis jos menet kuumalla hellesäällä, se tekee kuule terää =)
Jep, lupaan. Jos tulee oikein painostava helle ja vesikin on reilun 20 asteista, sit yritän. =)
Noh, ooko nää uinut jo???? :D Nyt on veden lämpötila teilläkin päin jo yli 20 astetta B)
Nyt on uitu! Muttei täällä vaan siellä teidän kulmilla keski-suomessa! Oltiin viikko lomailemassa siellä päin, mökki järven rannalla ja vesi 21 asteista vielä elokuussa. Uitiin joka päivä ja monta kertaa, aivan ihanaa oli. Mies katseli mun rivakkaa suomalaista kastautumista ja pitkiä vetoja vedessä ja oli aivan äimän käkenä. Ei olis kuulemma koskaan uskonut, että pystyn moiseen B)
 

Yhteistyössä